Тәрбиеші: Базарова.А
Ұйымдастырылған оқу – іс-әрекеті «Балдырған» тобында
Күні,айы,жылы: 16.04.15.
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс – әрекет түрі: Қоршаған орта
Тақырыбы: «Құстар тіршілігі»
Білімділік: Көктем құбылыстарын ,тірі табиғатты ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: сұрақ — жауап, жұмбақ шешу, балаларға бірге қайталап айтуға ой –өрісін дамыту.
Тәрбиелік:. Балаларды еңбек сүйгіштікке қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:
Билингвалды компанент: Көктем-весна,
іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс — әрекеті | Балалардың іс — әрекеті | |||
Мотивациялық қозғаушы
іздену– ұйымдастырушы
Ғажайып сәт
|
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын кім тапқыр екен. Жұмбақ Су бетін сызып, ақ құман жүр жүзіп (аққу) Балалар жылдың қай мезгілі?
|
Сәлем бердім мен күнге, Сәлем бердім мен саған Сәлем бердік апайға, Қонақтарға құстарға.
Көктем Құстар
Балалар: жоқ болмайды
қарға,торғай, тоқылдақ, көгершін, сауысқан,
Жұмсақ
Сергіту сәті: |
|||
Рефлексивті коррекциялаушы | Мін балалар бұлардың бәрі тірі табиғатқа жатады.Тірі табиғат депАйналамыздағы тірі тіршілікті атаймыз.
Бүгінгі оқу іс-әрекетінде немен таныстық? |
Құстармен,торғайменИә |
Оқу іс – әрекетінен күтілетін нәтиже
Білуі: Балалар тірі табиғат туралы білді.
Менгеруі: Табиғатты қорғауды менгерді
Жасай алуы: Балалар сұрақтарға жақсы жауап берді