Басы » Кембридж бағдарламасы » 8 сыныбы химия пәнінен ІІ-тоқсанға арналған орта мерзімді жоспар

8 сыныбы химия пәнінен ІІ-тоқсанға арналған орта мерзімді жоспар

Тарбағатай ауданы, Ақсуат ауылы

К.Нұрбаев атындағы Ақсуат орта мектебі

Химия пәні мұғалімі

Аубакирова Ардақ

8 сыныбы химия пәнінен ІІ-тоқсанға арналған   орта мерзімді жоспар

Мақсаты: оқушыларға осы тоқсандағы сабақтарды меңгерту үшін жеті модульді кіріктіре отырып, әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану

 

  1.Сабақтың тақырыбы

 

 

  1. Сабақтың негізгі мақсаты
  2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
  3. Оқып-үйренудің нәтижесі
  4. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
  5. Барлығын қосқанда бағалау
  6. Сабаққа қажетті құралдар
1 Атомның құрамы және құрылысы

 

Оқушыларды атом құрамын түсінуі үшін қарым-қатынас жасауға және топпен жұмыс жасай білуге үйрету, оқушылардың белсенділігін арттыру ЖИГСО әдісі

1-топ: Атом құрамы

2-топ: Атом құрылысы

3-топ: атомдағы электрондар санын анықтау

4-топ: сұрақтар дайындау, топтық жұмыс

Сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас артады, топтық жұмыс жасауға үйрене бастайды, ойларын жинақтап жеткізуге тырысады

 

Формативті бағалау- мақтау, мадақтау арқылы оқушының белсенділігін арттыру, кері байланыс (смайлик арқылы) Топ көшбасшылары анықталады, енжар оқушылар тақырыпқа сұрақтар дайындау бойынша жұмыс істейді Әр түрлі құрал-жабдықтар(ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер)
2 Химиялық элементтердің жіктелуі Химиялық элементтердің жіктелуін түсінуі арқылы оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттері дамиды ЖИГСО әдісі

1-топ: Химиялық элементтерді жіктеу

2-топ: Металдар

3-топ: Бейметалдар туралы постер жасап қорғау, топтық жұмыс,

БББ кестесін толтыру

 

Химиялық элементтерді қалай жіктеуге болатыны туралы оқушылар өз ойларын  айта біледі Дайын критерийлер бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалауы, кері байланыс (сабақтағы алған әсері: не түсінікті, не түсініксіз) Оқушылардың жұмыс істеуін бақылау, енжар оқушылар сұраққа жауап беруді топ белсенділерінен үйренеді, дарынды оқушылар постерді өздері жасайды Оқулық, бағалау парақтары, оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», әр түрлі құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер)
3 Д.И.Менделеевтің периодтық заңы, атомдық құрылыс теориясы тұрғысынан. Д.И.Менделеев жасаған химиялық элементтерің периодтық жүйесі

 

Менделеевтің периодтық заңы мен периодтық жүйесін сипаттауды оқушыларға үйрету

 

«Периодтық жүйенің сипатталуы» ассоциациялық карта салу, топтық жұмыс Кез-келген элементті периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттай алады және сұрақтарға жауап бере алады, ортақ шешімге келе алады Алдын-ала анықталған критерийлер бойынша топ басшысының оқушыларды бағалауы, жиынтық бағалау Дарынды оқушылар енжар оқушыларға сұрақтарды түсіндіруге көмектеседі Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», бағалау парақтары, (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер)
4 Периодтық жүйедегі орны және атомдық құрылыс теориясы бойынша химиялық элементтерге және олардың қасиеттеріне сипаттама Химиялық элементтерді және оның қосылыстарын периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттауды үйрену Жұптық жұмыс, «Берілген химиялық элементке сипаттама беру», СТО сұрақтарын беріп сынып бойынша талқылау Оқушылар химиялық элемент пен олардың қосылыстарына нақты сипаттама бере алады Өзара критерий анықтау, әрбір оқушының көршісін бағалауы, формативті бағалау және жиынтық бағалау, кері байланыс (смайлик арқылы) Енжар оқушылар элементтерді сипаттауды үйренеді, дарынды оқушылар СТО сұрақтарына жауап береді А4 қағаз, фломастер, маркер, периодтық жүйе
5 Жаңа химиялық элементтердің ашылуы туралы мәліметтер. Химиялық элементтердің тірі және өлі табиғатта таралуы Жаңадан ашылған химиялық элементтер және элементтердің тірі және өлі табиғатта таралуы туралы интернет беттерінен мәліметтер жинау Топтық жұмыс, жаңадан ашылған бір элементті сипаттау, «Егер химик болсаң қандай химиялық элементті ашар едің және неліктен?» СТО сұрағына жауап беру Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып ашылмаған элементке сипаттама бере алады Формативті бағалау (мақтау, мадақтау арқылы) Барлық оқушылар белсенді жұмыс жасайды Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), «Егер химик болсаң қандай химиялық элементті ашар едің және неліктен?» сұрақ парақшасы
6 Адам организміндегі химиялық элементтердің биологиялық ролі Адам организмінде болатын химиялық элементтер туралы ақпарат жинау, олардың биологиялық ролі қандай болатыны туралы түсіндіру Топтық жұмыс, «адам организміндегі химиялық элементтер» ассоциациялық карта салу, БББ кестесін толтыру Адам организміндегі ең маңызды химиялық элементтерді анықтайды және олардың биологиялық ролін айта алады Формативті бағалау (кері байланыс арқылы), топ басшысының өз тобын бағалауы, жиынтық бағалау Дарынды оқушылар топ басшысы ретінде жұмыс жасайды, енжар оқушылар постер қорғайды Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер)
7 Химиялық элементтердің электртерістілігі. Атомдар арасындағы химиялық байланыстар табиғатының бірлігі Оқушылар электртерістік ұғымымен танысады, химиялық байланыстар табиғаты туралы түсінік қалыптасады ЖИГСО әдісі,

1-топ: электртерістік ұғымына сипаттама,

2-топ: химиялық байланыстарға сипаттама,

3-топ: сұрақтар дайындаушы,

4-топ: бағалаушы, топтық жұмыс

Электртерістілік және химиялық байланыс ұғымдарына сипаттама бере алады Бір топтың басқа 3 топты бағалауы, кері байланыс «Не білдім?» , «Не үйрендім?»,

«Сабақ неліктен ұнады?» деген ойларына рефлексия жазу арқылы, жиынтық бағалау

Дарынды оқушылар енжар оқушыларға жаңа ұғымдары түсіндіру бойынша жұмыс жасайды, енжар оқушылар постер қорғауға көмектеседі Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», бағалау парақтары
8 Коваленттік байланыс. Полюсті және полюссіз байланыстар Оқушылар коваленттік байланыс және оның полюсті, полюссіз түрлері туралы ақпараттар алады ЖИГСО әдісі,

1-топ: коваленттік байланысқа сипаттама,

2-топ: коваленттік полюсті байланыс түзілуі,

3-топ: коваленттік полюссіз байланыстың түзілуі,

4-топ: коваленттік байланыстың жалпы түзілу механизмі,

Топтық жұмыс, ВЕНН диаграммасы: полюсті, полюссіз байланыстар

Оқушылар ковалентті байланыстың түзілуін, олардың жалпы сипаттамасын айта алады, полюсті және полюссіз коваленттік байланысы бар қосылыстарды ажырата алады Критерий анықтау, өзара бағалау, кері байланыс (сабақта не түсініксіз?) сұрағына жауап алу арқылы, жиынтық бағалау Дарынды оқушылар топ мүщелеріне тапсырма бере отырып сабақты түсіндіреді, енжар оқушылар есеп шығаруға көмектеседі Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», бағалау парақтары
9 Иондық байланыс. Металдық байланыс Оқушылардың иондық және металдық байланыстың бір-бірінен айырмашылығын және сол байланыстардың қалай түзілетінін түсінуі ЖИГСО әдісі:

1-топ: иондық байланыс,

2-топ: металдық байланыс,

3-топ: сұрақтар дайындаушы;

4-топ: Венн диаграммасын салушы, Топтық жұмыстар

Оқушылар бұл байланыстарды бір-бірінен ажырата алады, бұл байланыстар қандай қосылыстарға тән болатыны туралы болжай алады. Критерий анықтау, кері байланыс (смайликтер арқылы), өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау Дарынды оқушылар Венн диаграммасын салу бойынша жұмыс істейді, енжар оқушылар сұрақтар дайындауда белсенділік көрсетеді Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», бағалау парақтары
10 Заттың аморфты және кристалды күйлері Оқушылар заттың аморфты және кристалды түрлері болатыны туралы мәліметтер алады. Жұптық жұмыс: ВЕНН диаграммасын салу: аморфты және кристалды күйлер бойынша, және оны қорғау, сұрақтарға жауап беру Оқушылар аморфты және кристалды күй ұғымдарына сипаттама бере алады Кері байланыс (екі жұлдыз, бір тілек ұсынысы бойынша) Барлық оқушылар белсене жұмыс жасайды А4 қағазы, Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова»
11 Кристалл торларының түрлері. Заттардың қасиеттерінің құрылысына тәуелділігі Оқушыларды кристтал тор түрлерімен таныстыру, заттар қасиетінің құрылысына қалай тәуелді болатыны туралы түсіндіру ЖИГСО әдісі,

Кристалл торларының түрлері бойынша; топтық жұмыс, СТО сұрақтары

Кристал тор түрлерін ажырата алады, тақырып бойынша СТО сұрақтарына жауап бере алады Критерий анықтау, топ басшысының бағалауы, жиынтық бағалау Дарынды оқушылар постер жасайды, СТО сұрақтарына жауап береді, енжар оқушылар постер салуға көмектеседі Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), Оқулық: Химия «Н.Нұрахметов, К.Сарманова», бағалау парақтары
12 Сандық есептер: химиялық формула бойынша қосылыстағы элементтің массалық үлесін есептеу Оқушыларға формуласы белгілі қосылыстағы элементтердің массалық үлестерін анықтауға байланысты есептер шығаруды үйрету Топтық жұмыс, БББ кестесін толтыру, сұрақтарға жауап беру Оқушылар формуласы белгілі қосылыстағы элементтердің массалық үлестерін анықтауға байланысты есептер шығара алады Кері байланыс (смайликтер арқылы) Дарынды оқушылар есеп шығаруды топтарына үйретеді, енжар оқушылар есеп шығаруды азда болса да түсінеді Қажетті құрал-жабдықтар (ватман,фломастер, қайшы, клей, маркер), смайликтер, периодтық жүйе
13 Сандық есептер: элементтердің массалық үлестері бойынша заттың қарапайым формуласын анықтау Оқушыларға элементтердің массалық үлестері бойынша заттың қарапайым формуласын анықтауды үйрету Жұптық жұмыс, «Осы тоқсанда қандай жаңа ұғымдармен таныстым, олардың мен үшін маңызы неде» сұрағына жауап алу Оқушылар жұппен бірігіп есептер шығара алады, бір-бірін тыңдауды үйренеді Критерий анықтау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау Барлық оқушылар белсенді жұмыс жасайды А4 қағазы, периодтық жүйе, бағалау парақтары
14 №2 бақылау жұмысы

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *