Сабақтың тақырыбы М.Шаханов Достық өлкесінің заңы
Сабақтың мақсаты Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып,өлең мазмұнын меңгереді,өлеңдегі ізгі қасиеттерді тани отырып,оларды өз бойларынан тани білуге үйренеді, оқушылардың достық туралы түсініктері кеңейеді.
Оқушылардың мәнерлеп оқу,сөйлеу дағдысын қалыптастыру,ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқушыларды адамгершілікке, достыққа,бірлікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижесі Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып,өлең мазмұнын меңгеретін болады,өлеңдегі ізгі қасиеттерді тани отырып,оларды өз бойларынан тани білуге үйренеді, оқушылардың достық туралы түсініктері кеңейетін болады.
Оқушылардың мәнерлеп оқу,сөйлеу дағдысы,ойлау қабілеттері дамитын болады.
Түйінді идеялар Достық−баға жетпес байлық.
Уақыты
(минут)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сәлемдесу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Топтарға бөлу.
Мозайка әдісі арқылы.
Үш шапалақ арқылы ынталандыру бағалау.
Үй тапсырмасын тексеру.
Тыңдап отырған үштік әдісі арқылы.
Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы бағалау.
Топтастыру
Мұхтар Шаханов туралы не білеміз?
Автор туралы қосымша мәліметті баяндау.
Үш шапалақ арқылы бағалау.
-Балалар,өлке дегенді қалай түсінесіңдер?
Заң дегенді қалай түсінесіңдер?
Саусақ сигналдары арқылы бағалау.
Мәтінмен жұмыс.
Өлеңді іштей оқиық.
Сұрақ қою және қайта сұрақ қою әдісі
Саусақ сигналдары арқылы бағалау.
Сергіту сәті
Күзгі ауа райы қандай болады?
Сол ауа райына байланысты мына сөздерді топтап көрейік.
Саусақ сигналдары арқылы бағалау.
Әңгіме кестесі
Саусақ сигналдары арқылы бағалау.
«Сиқырлы таяқша» ойыны
Үш шапалақ әдісі арқылы бағалау.
кері байланыс
Үйге тапсырма Оқушының іс-әрекеті
Әуенді шапалақ
Берілген қиықшаларды құрастырғанда достық туралы мақал шығады соны топ мүшелері оқйды,өз ойларын айтады.
сөйлеуші, сұрақ қоюшы және жазып алушы рөлін атқарады. Сөйлеуші бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Сұрақ қоюшы көмектесіп айтып отырады және түсінтеме беруді сұрайды. Жазып алушы қажетті жерлерін түрліп алып, әңгіме соңында қорытынды береді
әр топ өз білетіндерін тақтаға сызба түсіріп танысу.
Өлке-адамның туған жері және өсіп-өнген аймағы.
Заң-орындалуға тиісті ережелер жинағы.Амдардың балаларды қорғауы.
Әр оқушы іштей өлеңді түсініп оқиды.
Өлең мазмұнын ашуға арналып тағайындалған сұрақтарға топпен жауап беру.
Тақырыпқа сай ән тыңдау.
Амал достық Адал достық
Күн бұлт
Адалдық,қайырымдылық,қызғаныш,қамқорлық,көзбояушылық,жанашырлық,сатқындық.
Өлеңнің аты-Достық өлкесінің заңы.
Өлеңнің авторы-М.Шаханов
Өлеңнің кейіпкерлері-бала Мұхтар,
досы,нағашы атасы,әжесі.
Қай кезең-балалық шақ
Өлең немен аяқталады?-досын жазадан құтқарды.
Не үйретті?- достықты құрметтеуге,адалдыққа.
Өлеңнен нені оқып не білгендерін бір-бір сөйлемнен айтып шығады.
кестені толтыру.