Калдыгарина Алия
Сабақтың тақырыбы 178*4 ,712: 4 түріндегі көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтауға жағдай туғызу. логикалық ойлау қабілетін, оқушының белсенділігін арттыру, өзін-өзі бақылауы, бағалауды үйрету.
Топта белсенді жұмыс жасау арқылы білімге деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды шапшаңдыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижесі Көбейтудің қасиеттерін іс жүзінде пайдалана алып, есептеуде тиімді тәсілдермен шығарады. Өзбетінше жұмыс жасай білу дағдылары қалыптасады.
Математикалық мәтінмен жұмыс істей алады;
-логикалық есептерді шығаруға машықтанады;
жауапкершілік,орнықтылық қасиеттері қалыптасады;
-топпен,жұппен жұмыс істеуге машықтанады;
Түйінді идеялар Ізден ,талпын,ерінбе
Шешілер сонда түйін де
Уақыты
(минут) 3
Мұғалімнің іс әрекеті
Кіріспе
Сәлемдесу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Мен саған ұқсаймын
Топтарға бөлу.
Мозайка әдісі арқылы.
Жаңа сабаққа дайындық.
Қазақстандағы ең биік шың не?
Бүгінгі сабақта қырандар секілді Блум таксономиясының әр сатысындағы тапсырмаларды орындау арқылы бірте –бірте жақындап шың басына ту тігеміз.
Білу.
18 :6 *7 −19 *8
24 :6 *7 −19 *8
30 :6 *7 −19 *8
Үш шапалақ арқылы бағалау.
Жазбаша бағандап бөлу, көбейту туралы не білемін?
Түсіну.
178*4,712: 4
178 712 4
* 4 − 4 178
712 31
− 28
32
32
0
Есеп 1 Есепті шығар және тексер.
Б) І топ
193*5 =965 177 *5=885 816:6 = 136
II топ
774 : 6 = 129 139 *7 =973 157*6=942
III топ
582 :3 =194 895 :5 =179
Сергіту сәті
−Енді Қолдану
Топтық жұмыс.
Есеп 2
Жаңа салынған үйлердің маңайына отырғызу үшін 176 түп, демалыс бағына одан 3 есе артық, ал жол бойына отырғызуға демалыс бағына отырғызғаннан 4 есе кем ағаш көшеттері әкелінді.Барлығы неше көшет әкелінді?
Ә) 132*4:3 өрнегіне сәйкес есеп құрастыр және шығар.
Смайлик арқылы бағалау.
Есеп 3
Өрнек құр және мәнін тап.
І топ
621 мен 307 сандарының айырмасын 2 есе кеміту.
ІІ топ
156 мен 66 сандарының айырмасын 9 есе арттыру.
ІІІ топ
20 санын 3 есе арттырып,нәтижеге 30−ды қосу.
801 санын 3 есе кемітіп,нәтижеден 100−ді азайту.
Смайликтер арқылы бағалау.
Талдау
Есеп 6
Жүздіктері 6−ға бөлінетін сандарды теріп жаз: 684 579 786 648 759 768
Дәлелдеп айт?
Смайлик беру арқылы бағалау.
Есеп 4 « Қай топ жылдам?»
І топ
182*4 =728 126*4=504 368:4=92 216*4=864
ІІ топ
724:4=181 564:4=141 146*4=584 138*4=552
ІІІ топ
192*4=588 196:4=49 320:4=80 684:4=171
Смайлик арқылы бағалау.
Бекіту.
Соңғы Бағалау.
«Жалғасын айт» ойыны.
Жазбаша көбейтуде ….
Жазбаша бағандап бөлуде ….
Жұлдызша беру.
Семантикалық картамен жұмыс.
Смайлик арқылы бағалау.
Шыңның басына шықтық, асқар асуды бағындыру өжет, алғыр, қарымды адамдардың қолынан ғана келеді. Осылай әркез шыңнан көрініңдер.
Бағалау.
Кері байланыс
«6 ойлау қалпағы»
Мақсаты: әртүрлі ойлауды қажет етеін сұрақтар, проблемалар,ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің «ойларын жеткізу».
Ақ (ақ бұлттар)- жаңа ақпарат.
Қызыл (от)-сабақ уақытындағы ішкі сезімін білдіру.
Қара (тұман)-қиындық келтірген тұстар.
Сары (күн)-қуанышты тұстар.
Жасыл (дала)-жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
Көк (аспан)- сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма №7
Оқушының іс әрекеті.
Тренингке қатысады.
Қиықтарды құрастырып, өрнектің мәнін тауып, компоенттерін атайды.
Хантәңірі шыңы.
Ауызша есептеу.
Оқушылар ойы тыңдалады.
Слайд арқылы талдап отырып түсіндіру.
Үздік орныдаған оқушыларға жұлдызша беріледі.
Әр топтан 1 оқушы шығып түсіндіреді.
Біз доспыз −қол ұстасып жұптасады.
Сабаққа кешіктік жүгіреміз
Су секіреміз
(қимыл қозғалыстармен көрсетеді)
Топта бірлесіп орындап таныстырылымын топтан бір оқушы түсіндіреді.
Жаңа салынған үйдің −176 түп
Демалыс бағында −? 3 есе артық ? көшет
Жол бойында −? 4 есе кем
Шешуі: 176+176*3+176*3:4 =836(к)
176*3=528 (к)
176*3:4=132 (к)
528+176+132=836 (к)
Ж. Демалыс бағына −528 көшет,жол бойына −132 көшет, барлығы −836 көшет.
Ә) Сәбіз −132 кг
қызылша −? 4 есе артық
пияз −? 3 есе кем
Шешуі: 132*4=528 кг
528:3=176 кг
132*4:3=176 кг
Ж. қызылша 528 кг,пияз −176 кг .
І топ
(621−307) :2= 157
ІІ топ
(156−66)*9=810
ІІІ топ
20*3+30=90
801:3−100=167
Жүздіктері 6−ға бөлінетін сандар
684,648 .
Үздік орныдаған оқушыларға жұлдызша беріледі.
Әр топтан бір оқушы түсіндіреді.
бірліктен бастаймын.
сол жақтан, жүздіктен бастаймын.
Семантикалық картаны толтырады.
Қорытынды бағасын шығару.
Өлең шумағы беріледі қалып қойған сөзді жазып оқу.
Бірліктерін көбейткен кезде 9*9=81 теңдігі қолданылатын екі таңбалы сандарды жазып келу.