Басы » Математика » Үлестер. Жай бөлшектер

Үлестер. Жай бөлшектер

Үлестер. Жай бөлшектер

Лепесова Баян Нурахмедовна

Сабақ тақырыбы: Үлестер. Жай бөлшектер.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға бөлшек сандар, үлестер,бөлшектің алымы мен бөлімі
туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және
пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге,
үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Схема, дөңгелек,шаршы,бөлшек сандар,әр түрлі суреттер, слайд.
Әдісі: Түсіндіру,сұрақ-жауап.
Түрі: Ойын,топтау,аралас сабақ
Типі: Жаңа сабақ
Пән аралық байланыс: Тарих
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру: Топтарға бөлу, оқушыларды түгендеу
Өткен сабақты қортындылау:
Сандардың ең кіші ортақ еселіктерін атаңдар: 1) 3 пен 4 2)6 мен 12
Жай сандар деп қандай сандарды атайды ?
35,52 сандарының бөлгіштерін атаңдар?
Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
Өзара жай сандардың ЕҮОБ-і және ЕКОЕ-гі неге тең ?

Жаңа сабақ:
Кіріспе:Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-ке тең бөліп , 2 бөлігін жеді. Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі
Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼
Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.
Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.
бөлшектің алымы
бөлшек сызығы

бөлшектің бөлімі

Кітаппен жұмыс. № 399
1) Барлығы – 120ағаш (120 : 5) ∙ 1 = 24
Шырша — 1/5-і
Бақта неше шырша ағашы бар?
?

1/5
120 ағаш
2) Барлағы – 57 сурет ( 57 : 3) ∙ 1 = 19
Бояулы сурет — 1/3 і
Көрмеде неше бояулы сурет бар?
№ 402
а) ә) б)

1) 5/9 2) 4/(9 ) 1) 4/10 2) 6/10 1) 3/10 2) 7/10
Оқушаларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.
А. 1) Жай бөлшек түрінде жаз:
а) Жетіден екі
б) Төрттен бір
в) Жүзден жиырма тоғыз

В. 2) Кестедегі бос орынды толтыр:
Бөлінді 4:13
Жай бөлшек түрінде жаз
Бөлінгіш
Бөлгіш
Бөлшектің алымы
Бөлшектің бөлімі
С. 3) Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек түрінде жаз.

Деңгейлік тапсырмаларды орындағаннан кейін «Алтын сандық» ойыны ойнатылады. Ережесі — Сандарды өз сандықтарына орналастыру керек.

Сабақты қорытындылау мақсатында «Кім зерек» ойыны онатылады.
Бөлшек түрінде жаз:
алымы

бөлімі
37 5 19 35
53
86

Үйге тапсырма: №410, №411
Сабақтың аяғында оқушыларға тарихи мәлімет беру.
Тарихи мәліметтер
Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек сызығы,
бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский
Алым, бөлім ХІІ Грек Максим
Плануд
m/n Б.з.д.
287-212 Грек Архимед
Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *