Астана қаласы
№51 мектеп- гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі: Кентбаева Шара Бейсенбаевна
Сабақтың тақырыбы: Әнет баба әңгімелері
Әдебиеттік оқу пәні | 3 «Б» сыныбы
Тексерілді:________________
|
Сабақтың тақырыбы: | Әнет баба әңгімелері |
Сілтеме: | Ана тілі 3 – сынып Т.Әбдікәрімова, С.Рахметова, Б.Қабатай.
(мұғалімге нұсқаулық 66-69 беттер) Атамұра баспасы 2010 ж |
Жалпы мақсаттар: | Тақырыпты өз беттерімен ізденіп, мәлімет жинақтауға баулу; Оқушыларға қазақтың даналық, тапқырлық сөздің иесі болған Әнет баба жайлы айта келе, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыландыру; салт-дәстүрін,тарихын құрметтеуге, адалдыққа, әділеттікке тәрбиелеу.Мәтін мазмұнын жете түсінулері үшін тапсырмалар топтастырыу, тапсырмаларды орындай отырып, ойлау, сипаттау, зерттеу, қабілеттерін шыңдау, түсіністік танытуға, білуге деген қызығушылықтарын туындатуға ықпал ету; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
Міндеттері: | Өз пікірін дәлелдейді, тұжырым жасап басқалармен келіседі немесе келіспейді;
Жазбаша, постермен жұмыс түрлерін орындауға дағдыланады; Өз беттерінше шығармашылық тапсырмалар орындап, белсенділік танытады; Оқушылар өздерін еркін ұсайды және бір-бірімен ой бөліседі; Өзін және басқа да сыныптастарын бағалауды үйренеді: Бірлескен жұмыстың сәтті болуы үшін жан-жақты ізденеді; Бірін –бірі тыңдай отырып, білімін толықтырады қатені жібермеуге, жақсыны дамытуға үйренеді. |
Түйінді идеялар: | 1. Тапсырмалармен жұмыс жасау, оны талдау, қорғау; 2. ақпарат көздерін пайдалану; 3.өз түсініктерінің негізінде әрекет ету, салыстырмалы түрде жұмыс өткізу. |
Тапсырмалар: | 1 – тапсырма Ұжымдық «Әнет баба әңгімелері» мәтінін түсініп оқыту; Топтық тапсырмалар:
1- топ: 2- топ: 3- топ: 4- топ:
|
Сабақта қолданылатын материалдар: | ü Тақырып мазмұнына байланысты флипчарттар;
ü Сергіту сәті «Бір оңға, бір солға» әні ü Топ аттары, стикерлер, постерлер; |
Оқушылардың білімін бағалау: | Критерийалды бағалау |
Кері байланыс: | 1.Не үйрендім? 2. Сұрағыңыз? |
Келесі қадамға тапсырма: | Әнет баба туралы мағлұмат жинақтау. |
Астана қаласы № 51мектеп – гимназиясы Бастауыш сынып мұғалімі Кентбаева Шара
Сабақтың кезеңдері: | Оқыту модулдері: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | Уақыты |
Ұйымдас
тыру кезеңі |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Амандасу оқушыларды түгелдеу, оқушы зейінін сабаққа аудару | Оқушылар амандасады, кезекші сынып туралы мағлұматтарды хабарлайды | 2 мин. |
Мақсат қою кезеңі | Топпен жұмыс, диалог әдісі | — Оқушылар біз ана тілі пәнінен не білеміз?
— Не білгіміз келеді? |
Оқушы жауаптары тыңдалады
Оқушылар сабақтың мақсатын өздері анықтайды |
3 мин. |
Жаңа материалды меңгерту | АКТ-ны қолдану
|
— Бүгін сабақта алға қойған мақсатымызға жету үшін тапсырмалар орындаймыз
— Оқушыларды топқа бөлу — Кімге қандай түс ұнайды сол түсті таңдайсыздар!
1. Ақ түс 2. Қызыл түс 3. Көк түс 4. Сары түс
1 – тапсырма Ұжымдық «Қазыбек бидің толғауы» мәтінін оқушыларға түсініп тізбектей оқыту. |
Оқушылардың жауаптары тыңдалады, бір-біріменой бөліседі. Ақпаратты қабылдауға әрекет етеді.
Оқушылар топқа бөлінеді. |
4 мин. |
Сын тұрғысынан ойлау
Диалог әдісі Дарынды және талантты оқушыларды оқыту |
1- топ:
2- топ:
Сергіту сәті: 3- топ: 4- топ:
|
Топтық,жұптық зерттеушілік әңгіме жүргізеді.Өзара білім алмасады. Өз беттерінше шығармашылық жұмыс орындап, белсенділік танытады.
Сергіту сәтіне белсене қатысады.
|
25 мин. | |
Сабақты қорытын
дылау |
Оқытудағы басқару және көшбасшылық | — Оқушылар біз сабақ басталмас бұрын не белгілеп едік?
— Дұрыс айтасыңдар! Мақсат қойдық. — Қандай мақсаттар белгілеп едік? — Енді осы мақсаттарға жеттік пе? |
Топ мүшелерінің жауаптары тыңдалады.
Аталған пікірді қайталамай жауаптар береді. |
5 мин. |
Кері байланыс: | 1.Не үйрендім?
2. Сұрағыңыз? |
Стикирлеге жазып, тақтаға іледі | 3 мин. | |
Оқушылар
дың білімін бағалау: |
Критерийалды бағалау | Оқушылар өзін-өзі, топтық бірін-бірі бағалайды | 3 мин. | |
Келесі қадамға тапсырма: | Әнет баба туралы мағлұмат жинақтау. | Күнделіктеріне түртіп алады |
ü Критерийлер
Күні:_______ Ана тілі пәні Тақырыбы: «Әнет баба әңгімелері» |
«5» |
«4» |
«3» |
Ескерту
(жазбаша жаз)
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ: | ||||
Үй тапсырмасы Бала Әйтекенің билігі мәтінінінің мазмұнын түсіндім | ||||
№5 тапсырма: «Босағада тепсе – бүтін құн, жабықта тепсе – жарты құн, түзде тепсе – төрттің бірі» дегеннің шешуін жаз… | ||||
ЖАҢА САБАҚТА МЕҢГЕРГЕН БІЛІМ: | ||||
Әнет баба әңгімелері мәтінінің мазмұнын түсіндім… | ||||
Мәтіндегі негізгі ойды анықтадым
|
|
|||
Мәтінді қарасөзбен әңгімелей аламын | ||||
Оқу жылдамдығым жақсы | ||||
ҮЙГЕ БЕРІЛЕТІН ТАПСЫРМА РЕТІ БОЙЫНША: | ||||
Үйге берілген тапсырмаға ізденіп жақсы жауап беруге жауапкершілік танытамын… | ||||
Ұнағаны: _________________________________________________________ Ұсыныс: _________________________________________________________ Оқушының аты –жөні: ______________________________
|