Басы » Бастауыш сыныптар » Әнет баба әңгімелері

Әнет баба әңгімелері

Астана қаласы
№51 мектеп- гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі: Кентбаева Шара Бейсенбаевна
Сабақтың тақырыбы: Әнет баба әңгімелері

Әдебиеттік оқу пәні 3 «Б» сыныбы

                            Тексерілді:________________

 

Сабақтың тақырыбы: Әнет баба әңгімелері
Сілтеме: Ана тілі 3 – сынып Т.Әбдікәрімова, С.Рахметова, Б.Қабатай.

(мұғалімге нұсқаулық 66-69 беттер) Атамұра баспасы 2010 ж

Жалпы мақсаттар: Тақырыпты өз беттерімен ізденіп, мәлімет жинақтауға баулу; Оқушыларға қазақтың даналық, тапқырлық сөздің иесі болған Әнет баба жайлы айта келе, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтап жеткізе  білуге дағдыландыру; салт-дәстүрін,тарихын құрметтеуге, адалдыққа, әділеттікке тәрбиелеу.Мәтін мазмұнын жете түсінулері үшін тапсырмалар топтастырыу, тапсырмаларды орындай отырып, ойлау, сипаттау, зерттеу, қабілеттерін шыңдау, түсіністік танытуға, білуге деген қызығушылықтарын туындатуға ықпал ету; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Міндеттері:       Өз пікірін дәлелдейді, тұжырым жасап басқалармен келіседі немесе келіспейді;

Жазбаша, постермен жұмыс түрлерін орындауға дағдыланады;

Өз беттерінше шығармашылық тапсырмалар орындап, белсенділік танытады;

Оқушылар өздерін еркін ұсайды және бір-бірімен ой бөліседі;

Өзін  және басқа да сыныптастарын бағалауды үйренеді:

Бірлескен жұмыстың сәтті болуы үшін жан-жақты ізденеді;

Бірін –бірі тыңдай отырып, білімін толықтырады қатені жібермеуге, жақсыны дамытуға үйренеді.

Түйінді идеялар: 1. Тапсырмалармен жұмыс жасау, оны талдау, қорғау;           2. ақпарат көздерін пайдалану; 3.өз түсініктерінің негізінде әрекет ету, салыстырмалы түрде жұмыс өткізу.
Тапсырмалар: 1 – тапсырма Ұжымдық «Әнет баба әңгімелері» мәтінін түсініп оқыту; Топтық тапсырмалар:

1- топ:

2- топ:

3- топ:

4- топ:

 

Сабақта қолданылатын материалдар: ü  Тақырып мазмұнына байланысты флипчарттар;

ü  Сергіту сәті «Бір оңға, бір солға» әні

ü  Топ аттары, стикерлер, постерлер;

Оқушылардың білімін бағалау: Критерийалды бағалау
Кері байланыс: 1.Не үйрендім? 2. Сұрағыңыз?
Келесі қадамға тапсырма: Әнет баба туралы мағлұмат жинақтау.

Астана қаласы  № 51мектеп – гимназиясы  Бастауыш сынып мұғалімі Кентбаева Шара

Сабақтың кезеңдері: Оқыту модулдері: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Уақыты
Ұйымдас

тыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Амандасу оқушыларды түгелдеу, оқушы зейінін сабаққа аудару Оқушылар амандасады, кезекші сынып туралы мағлұматтарды хабарлайды 2 мин.
Мақсат қою кезеңі Топпен жұмыс, диалог әдісі —          Оқушылар біз ана тілі пәнінен не білеміз?

—          Не білгіміз келеді?

Оқушы жауаптары тыңдалады

Оқушылар сабақтың мақсатын өздері анықтайды

3 мин.
Жаңа материалды меңгерту АКТ-ны қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—          Бүгін  сабақта алға қойған мақсатымызға жету үшін тапсырмалар орындаймыз

—          Оқушыларды топқа бөлу

—          Кімге қандай түс  ұнайды сол түсті таңдайсыздар!

 

1. Ақ түс

2. Қызыл түс

3. Көк түс

4. Сары түс

 

1 – тапсырма Ұжымдық «Қазыбек бидің толғауы» мәтінін оқушыларға  түсініп тізбектей оқыту.

Оқушылардың жауаптары тыңдалады, бір-біріменой бөліседі. Ақпаратты қабылдауға әрекет етеді.

Оқушылар топқа бөлінеді.

4 мин.
  Сын тұрғысынан ойлау

Диалог әдісі

Дарынды және талантты оқушыларды  оқыту

1- топ:

2- топ:

 

Сергіту сәті:

3- топ:

4- топ:

 

Топтық,жұптық зерттеушілік әңгіме жүргізеді.Өзара білім алмасады. Өз беттерінше шығармашылық жұмыс орындап, белсенділік танытады.

Сергіту сәтіне белсене қатысады.

 

25 мин.
Сабақты қорытын

дылау

Оқытудағы басқару және көшбасшылық —          Оқушылар біз сабақ басталмас бұрын не белгілеп едік?

—          Дұрыс айтасыңдар! Мақсат қойдық.

—          Қандай мақсаттар белгілеп едік?

—          Енді осы мақсаттарға жеттік пе?

Топ мүшелерінің жауаптары тыңдалады.

Аталған пікірді қайталамай жауаптар береді.

5 мин.
Кері байланыс:   1.Не үйрендім?

2. Сұрағыңыз?

Стикирлеге жазып, тақтаға іледі 3 мин.
Оқушылар

дың білімін бағалау:

  Критерийалды бағалау Оқушылар өзін-өзі, топтық бірін-бірі бағалайды 3 мин.
Келесі қадамға тапсырма:   Әнет баба туралы мағлұмат жинақтау. Күнделіктеріне түртіп алады  

 

 

ü  Критерийлер 

Күні:_______ Ана тілі пәні

Тақырыбы: «Әнет баба әңгімелері»

 

   «5»

 

        «4»

 

        «3»

Ескерту

(жазбаша жаз)

 

 

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ:
Үй тапсырмасы Бала Әйтекенің билігі  мәтінінінің мазмұнын түсіндім        
№5 тапсырма: «Босағада тепсе – бүтін құн, жабықта тепсе – жарты құн, түзде тепсе – төрттің бірі» дегеннің шешуін жаз…  
ЖАҢА САБАҚТА МЕҢГЕРГЕН БІЛІМ:
Әнет баба әңгімелері  мәтінінің  мазмұнын түсіндім…        
Мәтіндегі  негізгі ойды анықтадым

 

 

 

 

Мәтінді қарасөзбен әңгімелей аламын        
Оқу жылдамдығым жақсы        
ҮЙГЕ БЕРІЛЕТІН ТАПСЫРМА РЕТІ БОЙЫНША:
Үйге берілген тапсырмаға ізденіп жақсы жауап беруге жауапкершілік танытамын…        
 

 Ұнағаны: _________________________________________________________

 Ұсыныс: _________________________________________________________

Оқушының аты –жөні: ______________________________

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *