Басы » Бастауыш сыныптар » Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі.

Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі.

Ақмола облысы

Жақсы ауданы

Запорожье ауылы

Запорожье орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Абилова Венера Шөптібайқызы

Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Жабайы аңдардың қысқа дайындығын үй жануарларының тіршілігімен салыстырып үйренеді.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Сурет бойынша әңгімелей алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Аңдардың іс-әрекеттерін салыстыра алады.

 

Кейбір оқушылар:
Аңдардың күзгі тіршілігін анықтай алады, берілген сөздерден сөйлем құрайды, үй жануарларының тіршілігімен салыстырады.
 Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ….(істей алады)

Өздері сабақ мақсатын құра алады.

Аңдардың суретін топтастыра алады.

Топпен жұмыс істей алады.

 

Негізгі сөздер мен тіркестер
Аң, тіршілік, өз бетімен, далада.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
Жабайы аңдар қалай және қайда тіршілік етеді?
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
Қалай ойлайсыңдар неге жабайы аңдар деп атаймыз?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сөздікпен жұмыс, сәйкестендіру, көру диктанты, суретті бояу.
Алдыңғы оқу :  Осы тақырып бойынша алдыңғы алған білімдері; Жанды және жансыз табиғатта күзде болған өзгерістер жайында біледі.
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар

 

Басталуы:

6 мин

—Кіріспе.

Ұйымдастыру.

Сергіту сәті. «Қара жорға»биі.

 

«Алматыкітап»

2002 жыл

Ортасы.

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

1-тапсырма.

«Кім алғыр?» жасырынған жұмбақтардың шешуін табу.

(түлкі, қоян, кірпі, аю).

Жануарлардың дыбыстарын салу.

Әр оқушы өз ойларын айту.

Ф.Б. Мұғалімнің ынталандыру сөздер арқылы бағалау. Жеке дара жұмыс.

 

2- тапсырма. Оқулықпен жұмыс
 «Ерекшелігін тап»

Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылығын атайды. Олардың ұқсастықтары табады.

Ф.Б. Өзара бағалау бағдаршам арқылы бағалау

Т.Ж.

 

Сергіту сәті «Аңдардың іс-қимылын көрсету».

 

3-тапсырма.

«Ой қозғау».

а)Мәтінді оқу. Түсінгендерін бір – біріне жеткізу.

 

 

Олардың Ф.Б. Бармақ арқылы өзара бағалау.Жк.Ж.

 

 

 

4-тапсырма. «Өрмекші торы».

Сұрақ -жауап
1. Кірпілер немен қоректенеді?

2. Жабайы аңдар күзде қандай еңбек етеді?
3. Жабайы аңдардың  балалары қандай болып туылады?
Ф.Б.  Бағалау парағы арқылы өзара бағалау.

 

 

 

«Алматыкітап»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы.

3 мин

 

 

 

 

 

Рефлексия.

«Күн, жұлдыз, бұлт» суреттеріне өз көңіл-күйлерін көрсету.

 Бағалау.

Алған бағаларын санау, себебін түсіндіру.

 
 

 

Қосымша ақпарат

Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс
Салыстыру, сөздік жұмыс, диалогтік,   мәтінді оқу. Бағдаршам. Смайлик. Бармақ. Фигура арқылы бағалау. Сурет, өзін-өзі тану.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *