Ақмола облысы
Жақсы ауданы
Запорожье ауылы
Запорожье орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Абилова Венера Шөптібайқызы
Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Жабайы аңдардың қысқа дайындығын үй жануарларының тіршілігімен салыстырып үйренеді. | ||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||||
Сурет бойынша әңгімелей алады. | |||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||
Аңдардың іс-әрекеттерін салыстыра алады.
|
|||||
Кейбір оқушылар: | |||||
Аңдардың күзгі тіршілігін анықтай алады, берілген сөздерден сөйлем құрайды, үй жануарларының тіршілігімен салыстырады. | |||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар ….(істей алады)
Өздері сабақ мақсатын құра алады. Аңдардың суретін топтастыра алады. Топпен жұмыс істей алады.
|
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | |||||
Аң, тіршілік, өз бетімен, далада. | |||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | |||||
Жабайы аңдар қалай және қайда тіршілік етеді? | |||||
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? | |||||
Қалай ойлайсыңдар неге жабайы аңдар деп атаймыз? | |||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||||
Сөздікпен жұмыс, сәйкестендіру, көру диктанты, суретті бояу. | |||||
Алдыңғы оқу : Осы тақырып бойынша алдыңғы алған білімдері; Жанды және жансыз табиғатта күзде болған өзгерістер жайында біледі. | |||||
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар
|
|||
Басталуы:
6 мин |
—Кіріспе.
Ұйымдастыру. Сергіту сәті. «Қара жорға»биі.
|
«Алматыкітап»
2002 жыл |
|||
Ортасы.
6 мин
4 мин
2 мин
8 мин
6 мин |
1-тапсырма.
«Кім алғыр?» жасырынған жұмбақтардың шешуін табу. (түлкі, қоян, кірпі, аю). Жануарлардың дыбыстарын салу. Әр оқушы өз ойларын айту. Ф.Б. Мұғалімнің ынталандыру сөздер арқылы бағалау. Жеке дара жұмыс.
2- тапсырма. Оқулықпен жұмыс Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылығын атайды. Олардың ұқсастықтары табады. Ф.Б. Өзара бағалау бағдаршам арқылы бағалау Т.Ж.
Сергіту сәті «Аңдардың іс-қимылын көрсету».
3-тапсырма. «Ой қозғау». а)Мәтінді оқу. Түсінгендерін бір – біріне жеткізу.
Олардың Ф.Б. Бармақ арқылы өзара бағалау.Жк.Ж.
4-тапсырма. «Өрмекші торы». Сұрақ -жауап 2. Жабайы аңдар күзде қандай еңбек етеді?
|
«Алматыкітап»
|
|||
Аяқталуы.
3 мин
|
Рефлексия.
«Күн, жұлдыз, бұлт» суреттеріне өз көңіл-күйлерін көрсету. Бағалау. Алған бағаларын санау, себебін түсіндіру. |
||||
Қосымша ақпарат |
|||||
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс | |||
Салыстыру, сөздік жұмыс, диалогтік, мәтінді оқу. | Бағдаршам. Смайлик. Бармақ. Фигура арқылы бағалау. | Сурет, өзін-өзі тану. | |||