Мұғалімі:Назарбекова Фарида Кыдыралиевна
Сыныбы:3
Сабақтың тақырыбы: Санды 9-ға көбейту кестесі
Сабақтың мақсаты: : санды 9-ға көбейту мен бөлу кестесін қарастыру.Есепті шығару білігін бекіту.Оқушылардың есептеу дағдыларын және математикалық тілін дамыту.
Күтілетін нәтиже: санды 9-ға көбейту мен бөлу кестесін қарады.Есепті шығару біліктіліктері бекиді.Есептеу дағдылары және математикалық тілдері дамиды.
Қолданылатын әдіс- тәсілі: топтық, өз бетімен, деңгейлік тапсырма
Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық,таланты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйрету.
Ресурстар ,дерек көздері:Математика( 3-сынып ) оқулығы , әдістеме,ғаламтор.
Көрнекі құралдар: оқулық,маркер,суреттер, плакаттар
Сабақтың кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Психологиялық ахуал
2.Топтарға бөлу Өрнектің мәнін тапқызу арқылы 1,2,3,4,5 топқа бөлу Бағалау парақшаларын тарату, таныстыру. |
Сәлемдесу.
Бағалау парақшасымен таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын пысықтау | «Кім жылдам?» ойыны.5- топқа бірдей тапсырма беріледі. Әр оқушыға бір мысалдан беріледі де әрқайсысы жылдам жауабын тауып шығарады. Әр тапсырмасы дұрыс орындалып, тез орындалған топ жеңімпаз атанады.
-Әрбіртапсырманы орындағанда сіздерге неге сүйеніп орындадыңдар? -Көбейту кестесінің қосу амалынан артықшылығы неде?
|
Тапсырманы әр оқушы шығарып дұрыс жауаппен тексеріліп , жеңімпаз топ анықталады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту | Атада 54 асық бар. Сол асықтарды немерелеріне таратып берді. Әр немересіне 6 асықтан тиді. Атаның немересі нешеу?
Ш: 54:6=9 Ж: 9 немересі бар. -Сонымен бүгінгі өтілетін біздің тақырыбымыз қандай болмақ? Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Есепті шығарту арқылы жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын айтады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу | Оқулықпен жұмыс
9.9=8.9+9 9.9=81 81:9=9 қарастыру |
Оқулықпен жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну | Өзіндік жұмыс.
Санды 9-ға көбейту кестесіні құрғызу
Бір-біріне беріп тексереді |
Өткен сабақтардағы құрған көбейту кестесін естеріне түсіре отырып 9-ға көбейту кестесін құрады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау | №2 мұғалімнің жетекшілігімен орындалады. Шешуін балалар табады Есептер салыстырылады.
№3,4 тапсырма өз бетінше өзіндік жұмыс ретінде орындалып, тақтадағы оқушылардың жауабымен тексеріледі. №5 ауызша орындалады. |
Есептерді түсінгендері бойынша есептеп шығарып, салыстырып, заттарды тең бөлікке бөлу яғни үлеске берілген есеп екендігін ажыратады.
Дәптерге де, тақтаға да орындалады. Жауабы тексеріледі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану
|
Сергіту сәті:
«Арттыру»- шапалақ 3-рет «Кеміту» аяқпен 3-рет «есе арттыру» қолды жоғары қойып 3- ретшапалақ «есе кеміту» 3- рет партаны 3-рет соғады. Топпен жұмыс №7 тапсырманы «Кубизм» әдісі бойынша таңдап шығарады, тақтада талдайды. С деңгейіндегі оқушыларға каточкамен жұмыс беріледі. Мысалы.9.5; 9.6; 9.4 өрнектерін қосу амалымен алмастырып,мәнін тап А деңгейіндегілерге логикалық ойлауға арналған тапсырманы беру |
Барлығы бұйрықты тыңдай отырып орындайды.
Барлығы топтасып орындайды.Шапшаңдыққа шығарады, талдайды.
С,А деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау | -9-ды 3- есе арттырғанда қанша болады
-Бөлінгіш 81-ге, бөлгіш 9-ға, бөліндінің мәні нешеге тең? -Бүгін санды нешегекөбейту кестесін құрдық. |
Сыни ойлау арқылы жауап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау парақшалары арқылы әр топ өздерін бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | -Сабақта нені еске түсірдік?
-Қандай қиындықтар кездесті? -Үйде нені қайталау керек? Үй тапсырмасы: №6 72 бет |
Сұрақтарға жауап жазып, «Пікір ағашына» іледі. |
Оқу ісінің меңгерушісі: К.К. Балабекова
Сәтті жағы:
Сәтсіз жағы:
Шешу жолдары:
Пәннің аты
Әдебиеттік оқу |
Уақыты:26.10.15 | Кабинет:1 | Мұғалім Назарбекова Ф.Қ. | |
Сабақтың атауы | С. Сейфуллин. Туған ел | |||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Өлеңді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу.Түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.Талдау қабілеттерін дамыту. Ізгілікті-елжанды дара тұлға тәрбиелеу.
Өлеңді оқу арқылы оқушы көркем шығарманың мазмұнын түсінеді.Түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады.Талдау қабілеттерін дамиды. Елінің патриоты болып тәрбиеленеді. Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: мемлекеттік рәміздер суреттері. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау Модульдер:Сыни тұрғысынан ойлау.Жас екрешелігіне қарай оқу мен оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды ,талантты оқушыларды оқыту т.б. |
|||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
Оқушылар орындарынан тұрып бір-біріне қарап жымияды. Топқа бөлу.Ел ,жер, Отан, мемлекет, өлке |
Бір-біріне жылулық сыйлайды(жымию арқылы)
Аталған сөздер бойынша топқа бөлінеді. |
||
Үй тапсырмасын пысықтау.
|
3- 4 оқушыдан жатқа сұрау.
-Сен не үшін бұл өлеңді жаттадың? -Үш бақытым өлең арқылы М. Мақатаев аталарың сендерге не айтқысы келеді? -Диқан Әбіловтың өлеңінде не туралы айтылған? -Екі өлеңнің айырмашылығы және ұқсастығы неде?
|
Оқушылар жатқа айтады, сұрақтарға жаауп беріпсабақты пысықтайды | ||
Қызығушылықты ояту | Сурет бойынша болжау жасау
-Суретке қарап сабақтың не туралы болатындығын айтып көр Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау |
Сурет бойынша болжау жасап жаңа сабақтың қандай тақырыпта болатынын анықтайды | ||
Мағынаны тану | Сейфуллин Сәкен (Сәдуақас) (1894 — 1938) – ақиық ақын, жазушы, қоғам және мемлекет қайраткері. Ақмола уезі, Нілді болысында дүниеге келген. Туған жері әкесінің қыстауы Ортаудағы Қарашілік (қазіргі Шет ауданының жері) деп аталып жүр. Ал туысқандары Ә.Ахыбеков, С.Бармұханбетовтердің айтуынша күз айларында, Иманақтауларына жақын жерлердегі Сейфолланың жайлауында (қазіргі Жаңаарқа ауданының жері), қыстауға көшпей тұрғанда туған.
Сәкен 1905-1909 жж. Нілді кенішіндегі бастауыш мектепте, 1909-1911 жж. Ақмоладағы екі сыныпты приход мектебінде, 1913 ж. Омбыда құрылған қазақ жастарының «Бірлік» мәдени – ағарту ұйымының сол қанатын басқарады.
Оқулық бойынша жұмыс 93- бет «Туған ел» — үлгі оқу (мұғалімнің оқуы) — -тізбек бойынша оқу — тұтас оқу — берілген суретке қарап өлеңде не туралы айтылғанын түсіндіріп көр? — өлеңнен алған әсерінді қара сөзбен әңгімеле -Ақын туған даласын кімге теңейді, неліктен? |
Өлеңнің авторы С.Сейфуллиннің өміріне қысқаша тоқталу.
Өлеңмен жұмыс жүргізіп, мазмұнын қара сөзбен жеткізеді. |
||
Сергіту сәті | Аспанға қарап ай көрдім,
Жерге қарап, жер көрдім. Оңға бқрылып, солға бұрылып Егеменді ел көрдім |
Іс-қимылменбірге жасайды. | ||
Ой толғаныс | Топпен жұмыс.
1- топ: Табиғат ана тақырыбына сурет салу 2- топ: Өлең шығару 3- -топ:Шағын әңгіме жазу 4- — топ: Табиғатқа зиянын тигізетін адамдарға хат жаз. 5-топ:Туған ел тақырыбына байланысты мақал-мәтел жаз, мағынасын айт. Табиғат-ана деген тіркестегі ой мен жоғарыдағы сурет арасында байланыс бар ма? Қандай?
|
Әр топ өз тапсырмаларын орындап, қорғайды | ||
Үйге тапсырма | Өлеңді оқу және сурет салу | Күнделіктеріне жазып беремін | ||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||
Оқу ісінің меңгерушісі:К.К.Балабекова
Сәтті жағы:
Сәтсіз жағы:
Шешу жолдары:
Пәннің аты
Қазақ тілі |
Уақыты:26.10.15 | Кабинет:1 | Мұғалім: Назарбекова Ф.Қ. | |
Сабақтың атауы | Сөйлем туралы өткенді қайталау | |||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сөйлем туралы білімдерін еске түсіру,толықтыру.Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын,сөйлеу тілін дамыту.
Сөйлем туралы білімдерін еске түсіреді,толықтырады.Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауы,сөйлеу тілі дамиды. Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық,таланты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйрету. |
|||
Психологиялық ахуал | Бір-біріне қарап сәттілік тілеу(құшақтасу арқылы)
Топқа бөліну Сөйлемдер арқылы топқа бөліну. 1- топ: Күз болды. 2- топ: Жауын жауды. 3- топ: Адамдар жылы киіне бастады. 4- топ: Құстар жылы жаққа ұшып кетті. 5- топ: Малшылар күземге қоныстанды Смайликтер бойынша бағалайтынын хабарлау |
Сәттілік тілейді.
Топқа сөйлемдер арқылы бөлінеді |
||
Өткен сабақтарға шолу жасау
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Сергіту сәті
|
-Мәтін туралы не білеміз?
-Мәтін түрлерін ата -Мәтіндердің айырмашылығы неде? -Мәтін неден құралады?
Жаңа сабақ тақырыбын ашқызу -Сендер топқа қалай бөліндіңдер? -Бұларды бір сөзбен недеп атайды? — Бүгін не туралы өтеміз? Олай болса сөйлем туралы не білеміз ортаға салайық. «Ойлан, бірік талқыла» әдісі бойынша оқушылар берілген тапсырмаларды орындап бір тұжырымға келеді, дәлелдейді. Сөйлем туралы білетіндерін айтады.
1- Топ: 1 жаттығу 2- Топ: 2 жаттығу 3- Топ: 3- жаттығу 4- Топ: 4- жаттығу 5- Топ:5- жаттығу -Сөйлем нені білдіреді? -Сөйлемдегі сөздер қалай байланыста болады? Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріптен басталып жазылады? Сөйлем соңына қандай тыныс белгілер қойылады?
Орнымыздан тұрамыз |
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар тапсырмаларды өз бетімен , жұпта, топта талдап, өткендерін еске түсіріп сөйлем туралы білетіндерін ережегесүйеніп айтады. |
||
Ой толғаныс | ||||
Үйге тапсырма | 5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрау
Ережені қайталау |
Күнделіктеріне жазып беремін | ||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
-Сабақтан алған екі жақсы әсер, бір өкініштеріңді жаз. | Стикерлерін «Пікір ағашына жапсыру» | ||
Оқу ісінің меңгерушісі: К.К.Балабекова
Сәтті жағы:
Сәтсіз жағы:
Шығу жолдары:
Пәні:Математика.
Мұғалімі:Назарбекова Фарида Кыдыралиевна
Өтілетін күні:27.10.15
Сыныбы:3 «Ж»
Сабақтың тақырыбы: Санды 9-ға көбейту мен бөлу
Сабақтың мақсаты:санды 9-ға көбейту мен бөлу және есепті шығару білігін жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: санды 9-ға көбейту мен бөлу және есепті шығару білігін жетіледі.
Қолданылатын әдіс- тәсілі: топтық, өз бетімен, деңгейлік тапсырма
Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық,таланты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйрету.
Ресурстар ,дерек көздері:Математика( 3-сынып ) оқулығы , әдістеме,ғаламтор.
Көрнекі құралдар: оқулық,маркер,суреттер, плакаттар
Сабақтың кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Психологиялық ахуал
2.Топтарға бөлу Өрнектің мәнін тапқызу арқылы 1,2,3,4,5 топқа бөлу Бағалау парақшаларын тарату, таныстыру. |
Сәлемдесу.
Бағалау парақшасымен таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасн пысқтау | №6 мысалды тізбектете оқыту.
Математикалық диктант 9.9=81 36:9=4 6.9=54 63:7=9 72:9=8 27:3=9 81:9=9 18:2=9 45:5=9
|
Мысалды тізбектете оқиды.
Арифметикалық диктант жазып мәнін табады. Көбейту кестесіне сүйене отырып орындайды. Дұрыс жауаппен тексеріп өз-өздерін бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту | -Қай сандарға байланысты диктант алынды?
Бүгінгі сабағымызда санды 9-ға көбейту және бөлуге тапсырмалар орындайды. Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Сұрақтарға жауап алып жаңа сабақтың тақырыбын ашты. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу | Оқулықпен жұмыс
№2 90-ға дейінгі сандардың ішінен 9-ға бөлінетіндерін теріп жаз. Сол сандардың ең үлкенін,ең кішісін атату. |
Оқулықпен жұмыс
90-дейін сандардың 9-ға бөлінетіндерін теріп жазып, ең үлкенін, ең кішісін анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну | Өзіндік жұмыс.
Қалдықпен бөлуді орындатып, нәтижесін тексерту.Әр қалдықты бөлгішпен салыстырту. Қорытындысын аңғарту. 40:9=4 (4 қ) 4.9+4=4 9≥4 |
Өз бетінше орындап, қорытынды жасайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау | №3,4 тапсырма өз бетінше өзіндік жұмыс ретінде орындалып, тақтадағы оқушылардың жауабымен тексеріледі.
№5 мұғалімнің жетекшілігімен орындалады. Шешуін балалар табады Есептер салыстырылады. Шешуі:А) (36+27):7=9 Жауабы: 1 топта 9 бала бар Ә) Шешуі:(90-45):5=9 Жауабы: 1 опта 9 оқушы бар |
Дәптерге де, тақтаға да орындалады. Жауабы тексеріледі.
Есептерді түсінгендері бойынша есептеп шығарып, салыстырып, заттарды тең бөлікке бөлу яғни үлеске берілген есеп екендігін ажыратады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану
|
Сергіту сәті:
«Арттыру»- шапалақ 3-рет «Кеміту» аяқпен 3-рет «есе арттыру» қолды жоғары қойып 3- ретшапалақ «есе кеміту» 3- рет партаны 3-рет соғады. Топпен жұмыс №7,8 тапсырманы «Кубизм» әдісі бойынша орындайды. С деңгейіндегі оқушыларға каточкамен жұмыс беріледі. Мысалы.9.7; 9.3; 9.5 өрнектерін қосу амалымен алмастырып,мәнін тап А деңгейіндегілерге логикалық ойлауға арналған тапсырманы беру |
Барлығы бұйрықты тыңдай отырып орындайды.
Барлығы топтасып орындайды.Шапшаңдыққа шығарады, талдайды.
С,А деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды.
Сыни ойлау арқылы жауап береді
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау |
Санды 9-ға көбейту кестесін жазып пысықтайды. |
9-ға көбейту кестесін жазып кесте құрады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау парақшалары арқылы әр топ өздерін бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | -Сабақта нені еске түсірдік?
-Қандай қиындықтар кездесті? -Үйде нені қайталау керек? Үй тапсырмасы: №6 74 бет |
Сұрақтарға жауап жазып, «Пікір ағашына» іледі. |
Оқу ісінің меңгерушісі: К.К. Балабекова
Сәтті жағы:
Сәтсіз жағы:
Шешу жолдары:
Бағалау парақшасы
Оқушының ата-жөні | Өткен сабақты пысықтау тапсырмасы
1 ұпай |
Математикалық диктант | Өзіндік жұмыстар
№3,4,5 тапсырмалар 3 ұпай |
Топтық жұмыс
1 ұпай |
Жалпы ұпай | |||
№2 | №3 | №4 | №5 | |||||
Бағалау шәкілі
7-6 ұпай- жоғары(5)
4-5 ұпай -орташа (4)
3 ұпай –төмен (3)
Бағалау парақшасы
Оқушының ата-жөні | Өткен сабақты пысықтау тапсырмасы
1 ұпай |
Математикалық диктант | Өзіндік жұмыстар
№3,4,5 тапсырмалар 3 ұпай |
Топтық жұмыс
1 ұпай |
Жалпы ұпай | |||
№2 | №3 | №4 | №5 | |||||
Бағалау шәкілі
7-6 ұпай- жоғары(5)
4-5 ұпай -орташа (4)
3 ұпай –төмен (3)
Бағалау парақшасы
Оқушының ата-жөні | Өткен сабақты пысықтау тапсырмасы
1 ұпай |
Математикалық диктант
1 ұпай |
Өзіндік жұмыстар
№3,4,5 тапсырмалар 4 ұпай |
Топтық жұмыс
1 ұпай |
Жалпы ұпай | |||
№2 | №3 | №4 | №5 | |||||
Бағалау шәкілі
7-6 ұпай- жоғары(5)
5-4 ұпай -орташа (4)
3 ұпай –төмен (3)
Бағалау парақшасы
Оқушының ата-жөні | Өткен сабақты пысықтау тапсырмасы
1 ұпай |
Математикалық диктант | Өзіндік жұмыстар
№3,4,5 тапсырмалар 3 ұпай |
Топтық жұмыс
1 ұпай |
Жалпы ұпай | |||
№2 | №3 | №4 | №5 | |||||
Бағалау шәкілі
7-6 ұпай- жоғары(5)
4-5 ұпай -орташа (4)
3 ұпай –төмен (3)
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
1 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||
2 | |||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||
9 | |||||||||||||||||
Пәннің аты
Қазақ тілі |
Уақыты:27.10.15 | Кабинет:1 | Мұғалім: Назарбекова Ф.Қ. | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы | Сөйлемдегі тыныс белгілер 8-13 жаттығулар | |||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері және сөйлемнен кейінгі қойылатын тыныс белгілері туралы білетін білімдерін еске түсіру, толықтыру.Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауы, сөйлеу тілі дамыту. Сыпайы сөйлей білуге тәрбиелеу.
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері және сөйлемнен кейінгі қойылатын тыныс белгілері туралы білетін білімдерін еске түсіреді, толықтырады.Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауы, сөйлеу тілі дамиды. Сыпайы сөйлей білуге тәрбиеленеді. Қолданылатын әдіс- тәсілі:топтық, жеке, жұптық. Пайдаланған модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,оқытуды басқару және көшбасшылық,таланты және дарынды балаларды оқыту,сыни тұрғыдан ойлануға үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Психологиялық ахуал | Бір-біріне қарап сәттілік тілеу(құшақтасу арқылы)
Топқа бөліну Сөйлемдер арқылы топқа бөліну. 1-топ: Күз болды. 2-топ: Жауын жауды. 3-топ: Адамдар жылы киіне бастады. 4-топ: Құстар жылы жаққа ұшып кетті. 5-топ: Малшылар күземге қоныстанды Бағалау түрімен таныстыру. |
Сәттілік тілейді.
Топқа сөйлемдер арқылы бөлінеді |
||||||||||||||||||||||||||||||
Өткен сабақтарға шолу жасау
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Сергіту сәті
|
6-жаттығу бойынша жазып келген әңгімелерін оқыту. Қанша сөйлемнен құралғанын, әрбір сөйлемнің сөйлемнің қай түріне жататындығын ажрытады.
«Ыстық доп» ойына арқылы сабақты бекіту. -Сөйлем дегеніміз не? -Сөйлемнің алғашқы сөзі қандай әріптен басталып жазылады? -Сөйлемнен кейін қандай тыныс белгі қойылады? -Сөйлем мағынасына қарай қандай түрлерге бөлінеді? -Асхат Астанадан көшіп келді.Қандай сөйлем түріне жатады?-Неліктен? -Осы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдыр. -Осы сөйлемді лепті сөйлемге айналдырып құрап көр. Осы сөйлемдерді тиісті үйшікке орналастыр
Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау 8- жаттығу Өлеңді дауыс ырғағымен оқы. -Неше сөйлем бар? -Олар бір-бірінен өзгеше ме, әлде бірдей ме? -Дауыс кідірі дегенді қалай түсінесің? -Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгісін қалай түсінесің түсіндір. Ережені еске түсіру. Сөйлемдер оқылады. Сол сөйлем хабарлы сөйлем болса, 1 шапалақ. Сұраулы сөйлемге 2 шапалақ.Лепті сөйлемге3 шапалақ ұрады. Балалар алаңда футбол ойнады. 1- рет Футбол ойнаған қандай керемет! 3- рет Бүгін футбол ойнына қатысамыз ба? 2- рет
Топпен жұмыс. 1-топ:9 жаттығу 2-топ:10 жаттығу 3- топ: 11 жаттығу 4-топ: 12 жаттығу 5-топ:13 жаттығу Бүгін біз сіздермен не туралы қайталадық? Семантикалық карта
|
Сұрақтарға жауап береді.
Үйшікке орналастырады.
Оқушылар тапсырмаларды өз бетімен , жұпта, топта талдап, өткендерін еске түсіріп сөйлем туралы білетіндерін ережегесүйеніп айтады.
Тапсырманы түсініп бірге жауапкершілікпен орындайды.
Топтық тапсырманы орындап, қорғайды.
Сабақты меңгергендігін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | 5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрау
Ережені қайталау |
Күнделіктеріне жазып беремін | ||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Жинаған смайликтерін санатып, кімніңқанша жинағанына қарай бағалау шәкілісіне қарап, бағалату
|
Бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
-Сабақтан алған екі жақсы әсер, бір өкініштеріңді жаз. | Стикерлерін «Пікір ағашына жапсыру» | ||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: К.К.Балабекова
Сәтті жағы:
Сәтсізжағы:
Шешу жолдары:
Күз болды.
Жауын жауды.
Адамдар жылы киіне бастады.
Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
Малшылар күземге қоныстанды
Күз болды.
Жауын жауды.
Адамдар жылы киіне бастады.
Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
Малшылар күземге қоныстанды
Күз болды.
Жауын жауды.
Адамдар жылы киіне бастады.
Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
Малшылар күземге қоныстанды
Күз болды.
Жауын жауды.
Адамдар жылы киіне бастады.
Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
Малшылар күземге қоныстанды
Күз болды.
Жауын жауды.
Адамдар жылы киіне бастады.
Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
Малшылар күземге қоныстанды
Пәннің аты
Әдебиеттік оқу |
Уақыты:27.10.15 | Кабинет:1 | Мұғалім: Назарбекова Ф.Қ |
Сабақтың атауы | Б. Соқпақбаев. Сен ұйықтап жатқанда | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Мәтінді түсініп оқып, мәтіннің негізгі идеясын ашқызу.Өз ойларын еркін жеткізу арқылы сөйлеу тілін,сурет бойынша әңгіме құрату арқылы сөздік қорларын арттыру. Елі үшін тынбай ететін еңбеккерлердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Мәтінді түсініп оқып, мәтіннің негізгі идеясын ашады.Өз ойларын еркін жеткізу арқылы сөйлеу тілі,сурет бойынша әңгіме құрау арқылы сөздік қорлары артады. Елі үшін тынбай ететін еңбеккерлердің еңбегін бағалайды. Көрнекілігі: қажетті суреттер, плакаттар, маркерлер, стикерлер т.б. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау Модульдер:Сыни тұрғысынан ойлау.Жас екрешелігіне қарай оқу мен оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды ,талантты оқушыларды оқыту т.б.
|
||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Бір-біріне сәттілік тілеу Топқа бөліну. Автобустың, жедел-жәрдем көлігінің суретің баспахана суретіне қарай 3 топқа бөлу |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Суреттер бойынша 3 топқа бөлінеді. |
|
Үй тапсырмасын пысықтау
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Сергіту сәті |
Туған ел өлеңін тізбектете оқыту. -Ақын даланы кімге теңейді -Өлеңнің авторы кім? -С. Сейфуллин туралы не білеміз? «Автор орындығы» үйден «Табиғат ана» тақырыбына жазып келген әңгімелерін оқыту -Табиғат ананың мейірімділігі мен анамыздың мейірімділігі арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты айт. Мына суреттердің бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?
Оқушылар өз ойларын айтады Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау — Байланыс бөлімдері Бердібек Соқпақбаев (13.10.1924 жылы туған, Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостобе ауылы) — қазақ жазушысы.Қазақтың Абай атындағы педагогикалық институтын бітірген соң (1949) Нарынқол ауданында мұғалім болды. «Жұлдыз», «Балдырған» журналында, Қазақстан Жазушылар одағында түрлі қызмет атқарды (1952-70). «Бұлақ» (1950) өлеңдер жинағы, «Он алты жасар чемпион» (1951), «Бақыт жолы» (1952), «Алыстағы ауылда» (1953), «Балалықшаққа саяхат», «Дала жұлдызы» (1960), «Аяжан» (1963, орыс тілінде 1965), «Гауһар» (1966) повестерін жазды. «Менің атым Қожа повестсі» (1957) кітабы балалардың сүйіп оқитын шығармасына айналды. Топтық жұмыс Мәтін бөліктері 3 топқа бөлініп беріледі. Берілген мәтін бөліктерін оқып топта талдайды.Мазмұнын мазмұндауға дайындалады. — мәтінде не туралы айтылған? — Мәтіннің мазмұнын 3 топтан үміткерлер шығып кезекпен мазмұндайды. Енді арнайы жоспар бойынша жалпы сыныптың түсінгендерін анықтау мақсатында қолдану
Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады Қиындықты жеңіп кіл Құшағы гүл толады Еңбекшіл осындай Болайықшы досым –ай
— Мәтіннің мазмұнын төменгі жоспар бойынша әңгімеле — 1. Арнаулы тұрақ — 2. Жедел жәрдем — 3. Баспахана — 4. Байланыс бөлімдері
|
Үй тапсырмасын тізбектей оқып, сұрақтарға жауап береді. «Табиғат ана » тақырыбына жазған әңгімелерін «Автор орындығында» оқиды
Сурет бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Автор өмірі туралы мағлұмат алады.
Топалып мәтіннің әр бөлігін түсініп оқып , мазмұндауға дайындалады, мазмұндайды.
Өлеңді әніменқосылып бірге айтады.
Мәтін мазмұнын жоспар бойынша айтады |
|
Ой толғаныс | Топтық жұмыс оқулықтағы суреттерді «Кубизм»әдісі арқылы бөліп алып бүгінгі сабаққа қатыстыра отырып әңгіме құрату, оқыту. | Әңгімелерін оқып бүгінгі сабаққа қатысты болатын айтады. | |
Үйге тапсырма | Мазмұндау Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі: К.К. Балабекова
Сәтті жағы:
Cәтсіз жағы:
Шешу жолдары: