Үстірт орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ыкласова Тарбияның 4«Ә» сыныбына арналған дүниетану пәнінен қысқа мерзімдік жоспары
Пәні:Ана тілі 4 сынып | Қысқа мерзімді жоспары |
Сабақтың тақырыбы: Тасбақаның шөбі | Кіріспе |
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың міндеттері:
|
Оқушыларға тасбақаның шөбі туралы тереңірек білім беру.
Топтық жұмыс арқылы ойлау шеберлігін,сөйлеу мәдениетін дамыту. Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға,білімге,еңбекке, жан-жануарларға деген сүйіспеншілігін арттыру. |
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
,
|
Сұрақ-жауап,миға шабуыл,ой шақыру,топтық жұмыс , АКТ,деңгейлік тапсырма,кері байланыс |
Күтілетін нәтижелері: | . Оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, дүниетанымын кеңейтеді, сөздік қорын молайтады және өз пікірін ашық айта білуге, еркін қорғауға . Оқушы өз ойынеркін, сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізе және талдай алады
|
Сабақ жоспары: | І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) II. Сабақтың барысы: СТО-ның фазасы.
III. Үйге тапсырма. IV. Рефлексия |
Сабақтың | Барысы: |
|
Оқушының әрекеті Деңгейлік тапсырмалар:постер қорғау, сөзжұмбақ шешу,,эссе жазу,
Кластер қорғау |
|
Қызығушылықты ояту:
.АКТ бейнеролик Тасбақа туралы бейнефильм көрсету.Бүгінгі сабағымыз неге байланысты деп ойлайсыңдар?Оқушылар тасбақаға байланысты екенін өздері тауып айтты. Ой қозғау стратегиясы: Тасбақа жайлы не білесіңдер немесе не білемін деп ойлайсыңдар? Серіктесіңізбен сол жайлы пікір бөлісіп, талқылап, пікірлесіңіз. Серіктесіңіз не білетінін сұрап, ортаға салыңыз. Шағын топтарда талдап, орталарыңыздан лидерге сөз беріңіз. |
4 Мағынаны тану:Мәтінмен жұмыс .Іштей оқыту .
Сергіту сәті.АКТ бейнеролик |
Мәтінмен жұмыс .Іштей оқиды.Азат жолдан бастап төрт топқа бөліп оқыту. Әр топ сұрақ-жауап алысу арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді.
I топ Жазушы кісі мінсе кібіртік бос жіберсең суаяқ құла деп нені айтып отыр? II топ Қарабала келе жатып нені көрді? III топ Оның есіне халықтың қандай ырымы түсті тағы қандай ырымдарды білесіңдер. IV топ . Өздерің тасбақа аузына шөп тістеп алған кезін көрдіңіз бе?Көрген болсаңыз не істер едіңіз?
|
Деңгейлік тапсырма Слайд№2. СТО технологиясы бойынша постер қорғау.
|
I топ Автор жайлы кластер қорғау. II топ. Мәтінің мазмұны бойынша сурет салың. III топ Тасбақа жайлы эссе жазың IV топ . Әлі бауыр көтере қоймаған қу жусан дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жазың.
|
Қорытынды: Ой-толғаныс.
Бағалау
Рефлекция
Үй тапсырмасын беру.
|
Өздерің білетін ырымдарды кестеге жазып шығыңдар.
Әңгімедегі негізгі ой не деп ойлайсыз?
— Балалар, сендер өздерің қандай ырым – тыйымдарды білесіңдер? Өз алдыңа келеді Ырысың,несібең қашады Бойың өспей қалады Қайғы қасірет әкеледі Жаман болады Үйге қарай жүгірме Шайтан ереді
Топтар бірін-бірі бағалау
Инцерт стратегиясы ББҮ
Тасбақаның шөбі шығарма жазып келу,деректер іздеу. |