Басы » Бастауыш сыныптар » Сандардың нумерациясы

Сандардың нумерациясы

Түйтенова Айдана Еркінқызы  бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың  тақырыбы:  Сандардың  нумерациясы   (оқу,  жазу,  жіктеу,  салыстыру,  разрядтар  атауы,  бірліктер  класы, мың − жаңа  класс  бірлігі)                                         

Сабақтың   мақсаты:   

Білімділік                         Оқушылармен  3  сыныпта  өткен  материалдарды  қайталау,  пысықтау. Сандардың  нумерациясы   жайлы  білімдерін  пысықтау. Сандарды   оқу,  жазу,  жіктеу,  салыстыру  біліктерін  пысықтау.  Оқушыларды    разрядтар  атауы,  бірліктер  класы, мың − жаңа  класс  бірлігімен  таныстыру.

Дамытушылық:           Есепті  шығару  және  түрлендіру,  ауызша  және  жазбаша  есептеу

                                       дағдыларын  дамыту.

Тәрбиелік:                    Балаларды  білімділікке,  адамгершілікке,  жолдастық  қарым-қатынасқа

                                     тәрбиелеу.

Сабақтың   типі:          Оқушылардың  жаңа  білімді  меңгеру  сабағы.

Сабақтың  түрі:           Аралас  сабақ.

Әдіс-тәсілдері:            Түсіндіру,  сұрақ-жауап, көрнекілік  көрсету  арқылы  түсіндіру,жарыс.

Көрнекілік:                 

Жоспар:

І.       Ұйымдастыру  кезеңі

ІІ.      Үй  тапсырмасымен  тексеру

ІІІ.     Жаңа  сабақ.

ІҮ.     Жаңа  сабақты  бекіту.

Ү.      Қорытындылау, бағалау.

ҮІ.     Үйге  тапсырма.

Сабақтың   барысы:

 Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.  

                                           ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

Үй   тапсырмасын   тексеру: 

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі..

Жаңа  сабақ.

Сабақ  мақсатымен  таныстыру. 

Оқулықпен  жұмыс.

Түсіндірме  мәтінмен  жұмыс. Натурал  сандар  және  шамалар,  олармен  жүргізілетін  амалдар

  1. Сандарды ата  және  жаз:

 — ең  кіші  екі  таңбалы  сан;

 — ең  кіші  үш аңбалы  сан;

 — ең  үлкен  екі  таңбалы  сан;

 — ең  үлкен  үш  таңбалы  сан.

  1. Арасында қалып  қойған  санды  ата: 

 — 545,  546,  547,  549,  552,  553,  555,  558,  559,  560,  563,  565

 — 0 мен  565  санының  арасында  неше  сан  бар?

 — 565  пен  1000-ның  арасында  неше  сан  бар?

  1. Салыстыр:

384  *385                               600 * 598

749 *649                                758 *738                     3м  2дм  4 см * 324 см

592 *596                               400 *398

635 * 735                              865 * 845                     2 м  3 дм  5 см * 235 см

 

4,5  тапсырмаларды  орындау.

     Кез-келген  бір  таңбалы  санды  жаз  және  оқы.  Сол  санның  соңына  біл  нөлді  тіркеп  жаз.  Шыққан  санды  оқы.   Берілген  сан  артты  ма, кеміді  ме?  Егер  артса,  неше  есе  артты?

     Шыққан  санға  тағы  бір  нөл  тірке. Шыққан  санды  оқы.   Берілген  сан  артты  ма, кеміді  ме?  Егер  артса,  неше  есе  артты?  Шыққан  сандарды  салыстыр.5.  Кестемен  жұмыс.

Жүздіктер

 

Ондықтар

 

Бірліктер

 

Санның  оқылуы
5

5

5

5

3

3

8

 

8

 

Бес  жүз  отыз  сегіз

Бес  жүз  отыз

Бес  жүз  сегіз

Бес  жүз

Разрядтар  және  олардың  бірліктері

Жүздіктер

 

Ондықтар

 

Бірліктер

 

 

Санның

оқылуы

  3  -разряд

 бірліктері

  2  -разряд

 бірліктері

  1  -разряд

 бірліктері

3

3

4

3

 

4

4

0

0

 

7

0

7

0

 

 

 

Бірліктер,  ондықтар  және  жүздіктер  бірінші  класты  құрайды.  Оны  бірліктер  класы  дейді.

 А)  999  неше  таңбалы  сан?

 Осы  санда  әрбір  разрядтың  неше  бірлігі  бар?

Оңнан  солға  қарай  санағанда,  бірінші  орында  жазылған  9  цифры  нені  білдіреді?

Екінші  орындағы  9  ше?

Үшінші  орындағы  9  цифры  ше?

ә)  999  санын  жүздіктердің,  ондықтардың  және  бірліктердің  қосындысы  түрінде  жаз

б) 999+1=1000

 

  Мың – екінші  кластың,  яғни  мыңдар  класының  бірлігі.

 

  1. Есепті шығар.

«Жетісу»  лагерінде – 300 оқ.

                                                                                                   ? оқушы  демалды  «Сарыарқа»  лагерінде — ? оқ,  одан  100 оқ.  артық

300+ (300+100)=700 (оқ.) – барлығы

Жауабы:  лагерлерде  барлығы  700 оқушы  демалды

  1. Тез есептеп  үйрен:

(49:7×5+1):9×3

(7×8+7) :9×3:7

28:7×4:2×3:6

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Оқушы  білімі  мен  белсенділігін  бағалау[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *