Басы » Кембридж бағдарламасы » Хайуанаттар бағында

Хайуанаттар бағында

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №4 гимназия орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі
Алмагуль Баймухамедова
Орыс сыныптарындағы қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар

Хайуанаттар бағында

кезеңдер уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру жұптастыру 3мин Піл, аю, қоян суреттері  бойынша топқа  бөлу,  топ ережесін сақтау. Топтарға бөлінеді, топ ережесін сақтап, ынтымақтастықта жұмыс істейді.

 

Үй тапсырмасын тексеру

«Ыстық орындық»

 

5мин Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар қояды Өтілген тақырып бойынша төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді
АКТ 3мин Хайуанаттар тіршілігі туралы бейнеролик көрсетеді. Бейнероликті мұқият көріп,, сабақтың тақырыбын ашады.
Жаңа сабақ

Тақырыпты ашу

10мин Хайуанаттар бағы туралы әңгіме өрбітеді

Мәтінді бірлесіп оқып, аударуға тапсырма береді.

Тақтаға сөйлемдерді жаздыртады, сөз құрамына талдатады.

Өздерінің хайуанаттар туралы білгендерін айтып, ой бөліседі.Оқушылар жаңа мәтін бойынша  өз ойларымен бөліседі

3-тапсырманы жазбаша орындайды, сөздерді сөз құрамына талдайды.

Тапсырма

диалогтік оқыту

10мин Деңгейлік тапсырмалар береді

 

Сұрақтарға жауап береді. Жауаптарын  дәптерлеріне жазып алады Қосымша сұрақтарға жауап беріп, диалогты өзара жалғастырады
Сергіту сәті. 3мин Хайуанаттар туралы  бейнеклипке би билетеді Хайуанаттардың іс-қимылын қайталап, би билейді.
Венн диаграммасы 5мин Тапсырманы түсіндіріп, бақылайды

 

Үй жануарлары мен хайуанаттар туралы ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды
Үй тапсырмасы 3мин «Мен үй жануарларына қамқорлық жасаймын» тақырыбына эссе жазу. Үй тапсырмасының мақсатын түсіндіреді. «Мен үй жануарларына қамқорлық жасаймын» тақырыбына эссе жазады.
Өзара бағалау 3мин Қорытынды жасайды БББ стратегиясы арқылы кері байланыс жасайды
Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағында
Сыныбы 5-сынып                                  күні
Сабақтың мақсаты:  Оқушыларды хайуанаттар түрімен таныстыру, оларға күтім жасауға баулу,ой-өрістерін   кеңейту,

шығармашылық  қабілеттерін   арттыру.

Күтілетін нәтиже Оқушының ой-өрісі, ойлау белсендігі дамиды. Хайуанаттарға қамқорлық жасауды үйренеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйренеді
Сілтеме «Қазақ тілі» оқулығы, суреттер, ғаламтор желісі
Оқыту әдістері: АКТ,  ВЕНН диаграммасы

«Ыстық орындық» Оқыту үшін бағалау

Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық           картиналар                АКТ
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *