Арал ауданы
№72 орта мектебі
Сабақтың аты | Құмырсқаның қанағаты
|
||||
Сілтеме | Жоспар | ||||
Жалпы мақсаты | 1. Оқушыларға ертегінің мазмұны туралы ақпарат беру.
2.Ертегі кейіпкерлеріне талдау жасауды түсіну 3.Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасауды үйрету
|
||||
Күтілетін нәтиже | 1. Оқушылар ертегінің мазмұнын білетін болады
2.Ертегі кейіпкерлеріне талдау жасай алатын болады 3.Топта ынтымақтаспен жұмыс жасауды үйренеді
|
||||
Негізгі идеялар | Тапқырлықпен орнымен сөйлеуді білу | ||||
Тапсырмалар | Миға шабул (сұрақ –жауап)
АКТ (слайд) |
||||
Тапсырмалар | Топтық жұмыс (мәтінді оқы, талқыла, бөліс) | ||||
Тапсырмалар | Жұптық мұмыс (екі жақты түсіндірмелі күнделік) | ||||
Тапсырмалар | Құзырлылық тапсырма | ||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады) I. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу (ертегі 2 топқа бөлінеді. 2 минут) II. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 минут ) (Оқушылардың жауаптары мадақтау арқылы формативті бағаланады) III. Миға шабул (сұрақ- жауап) (3 минут) 1.Болмайтын нәрселерді болдыратын оқиғаның түрі қалай аталады? 2.Неліктен олай ойлайсың? Мысал келтіре аласың ба? Слайд шоу ( Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашу) IV. Топтық жұмыс Мәтінді талдау( оқы, талда, түсін) 15 минут Топтық жұмысты екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы формативті бағаланады. Сергіту сәті 3мин V. Жұптық жұмыс (Екі жақты түсіндірмелі күнделік) (7 минут) Қай кейіпкер ұнады? Несімен ұнады Қай кейіпкер ұнамады? Несімен ұнамады Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың сәйкестендіру. («Бағдаршам» арқылы бағалау). Ү. Жеке жұмыс ( Құзырлылық тапсырма) 10 мин
Ажалдан құтқарған асыл сөз
Хан жігіттерімен сусыз далада су іздеп қойшыға жолығады. Су сұраған ханның шабармандарына қойшы дұрыс жауап бермейді. Хан ашуланып, қойшыны өлтіруге бұйрық береді. Қойшының бір сөзіне бола хан босатады. Қойшыны ажалдан құтқарған сөз 1.Хан ішеді деп қасқиып жатқан бұлақ көргенім жоқ Иә/ жоқ 2.Қолында қаруы жоқ, қасында қорғаушысы жоқ қойшыны өлтіріпті – деп күледі Иә/ жоқ 3.Сұңқар мен шөже хикаясын айтты Иә/ жоқ
Ескерту: Әр жауапты түсіндіру. (неге «иә», неге «жоқ»)
ҮІ. Кері байланыс рефлексия (ауызша) Жасыл түс түсіндім, жасай аламын Сары түс жартылай түсіндім Қызыл түс менде сұрақ өте көп
|
[bws_related_posts]