Басы » Бастауыш сыныптар » Алтын балта

Алтын балта

асылСериева  Мария Абылаевна

Арал ауданы

 №72   орта  мектебі

Сабақтың аты Алтын балта

 

Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты 1.Оқушыларға ертегінің мазмұны туралы мағлұмат беру.

2.Еңбектің, адалдықтың адам өмірінде маңызы зор екенін түсіну.

3.Ертегі кейіпкерлерін салыстыру

Күтілетін нәтиже 1.Оқушылар ертегінің мазмұнын білетін болады

2.Еңбектің, адалдықтың адам өмірінде маңызы зор екенін түсінеді

3.Ертегі кейіпкерлерін салыстыра алатын болады

Негізгі идеялар Еңбексүйгіштіктің, адалдықтың, қанағатшылдықтың адам өміріндегі маңыздылығы
Тапсырмалар Ой қозғау (сұрақ –жауап)

АКТ (слайд)

Тапсырмалар Топтық жұмыс (мәтінді оқы, талқыла, бөліс)
Тапсырмалар Жұптық мұмыс (Мәтінді қайта өңдеу)
Тапсырмалар Шолиер табақшалары
 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)

I.                   Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу (құрал –саймандардың суретін құрастыру) . Мысалы: балта,ара, кемпірауыз,балға жартысын іздеп топтасады.

4 топқа бөлінеді. 2 минут)

II. Үй тапсырмасын сұрау АКТ- слайд ( 5 минут )

Ажалдан құтқарған асыл сөз (тест тапсырмалары)

1.Ертегіні ел аузынан жазып алған кім?

а) Сапарғали Бегалин

б) Абай Құнанбаев

в) Ыбырай Алтынсарин

2.Қойшыны ажалдан құтқарған не?

а) ұтқыр ойы

б) асыл сөзі

в) ақылы

3.Қандай жер сусыз болмайды?

а) құмды жер

б) тастақты жер

в) адырлы жер

4.Қойшының шабармандарға айтқан жауабын тап

а) Жерден бұлақ ағызар су иесі Сүлеймен емеспін

б) Өзің қалай қисық сөйлейсің?

в) Сұңқар мырза, бір ауыз арыз тыңдаңыз

5.Қойшының ханға айтқан сөзін тап

а) Су деген көл ме?

б) Суды таба алмайтын басшы алып шығыпсыз

в) Хан ішеді деп қасқиып жатқан бұлақ көргенім жоқ

Жасыл түс   5-4 сұрақ

Сары түс      3-2 сұрақ

Қызыл түс   1 сұрақ

(Оқушылардың жауаптары бағдаршам  арқылы формативті бағаланады)

ІІІ. Ой қозғау (сұрақ- жауап)  (3 минут)

(Дауыстап айтылатын ой ) АКТ слайд (құрал- саймандар.

Суретке қарап  ертегінің не туралы жазылғанын табу

Оқушылардың жауаптары мадақтау арқылы формативті бағаланады

II.                Топтық  жұмыс Мәтінді талдау( оқы, талда, түсін) ( 15 минут)

 

Топтық жұмысты екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы формативті бағаланады.

Сергіту сәті      3мин

 

V. Жұптық жұмыс (Мәтінді қайта өңдеу әдісі)

Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың сәйкестендіру. («Бағдаршам» арқылы бағалау).

Ү. Жеке  жұмыс    (Шолиер табақшалары) 10 мин

 

Шолиер табақшалары

 

1.Алтын балта ертегісін білу

2.Адалдықты, еңбексүйгіштікті, қанағатшылықты түсіну

3. Ертегі кейіпкерлерін салыстыр

 

 

ҮІ. Кері байланыс  рефлексия  (жазбаша түрде)

Маған ұнады                   Қиын болды                   Сұрақ

 

 

 

 

 

Кейінгі тапсырмалар   Кейіпкерге хат жазу
Кейінгі оқу  Алтын балта ертегісін оқу
   

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *