Басы » Бастауыш сыныптар » 4-ке көбейту, бөлуді қайталау

4-ке көбейту, бөлуді қайталау

Ақмола облысы

Бұланды ауданы

«Макинск қаласы мектеп-лицейі»

Өткізген: Ахметжанова Қарлығаш Құттыбековна

 

Тақырыбы: 4-ке көбейту және бөлуді қайталау.

Мақсаты:  1. 4-ке көбейту және бөлу тақырыбы бойынша    алған білімдерін кестелік есептеу, түрлі есептер , өрнектер мен теңдеулер шығару кезінде қаншалықты меңгергендігін анықтау.

  1. Оқушылардың алған білімдерін таныс жағдайларда қолдана алуына итермелеу.
  2. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, пәнге деген қызығушылықтарын арттыра білу.

Көрнекілігі:  интерактивті тақта,бағалау парағы, өрнектер жазылған үлестірме қағаздар,кеспе қағаздар.

Сабақтың түрі: ертегі сабақ

Барысы: 1.Ұйымдастырушылық кезең.

Қосамыз да аламыз,

Көбейту мен бөлуді.

Бәріміз жақсы білеміз,

Сондықтан да сүйеміз

Математика сабағын.

                   2.Жаңа сабақ.

А)  Сабақтың тақырыбын айту.   (Күнді жазғызу).

Ә)  Көркем жазу (4 санын жазу).     2-СЛАЙД

Б) Ауызша есептеу (Мұғалім өрнектерді оқып тұрады, ал балалар тек жауаптарын жазады).

4•7═28             3•4 ═ 12

3•5═ 15           14 :7 ═2

2•8 ═ 16          16 : 4 ═4

4•6 ═24           20 : 4 ═5

2•9 ═18           12 :3 ═4                    3- СЛАЙД

-Балалар біздің бүгінгі сабағымыз ертегі –сабақ болады.Ендеше ертегімізді бастайық.   4-СЛАЙД

 

  Ерте, ерте, ертеде бір шал мен кемпір болыпты. Олардың айдай сұлу Айсұлу атты қыздары бар екен. Күндердің күнінде Айсұлуды ұрлап алып кетеді. Ал оны кім ұрлады, біз оны мына мысалдарды шығару арқылы білетін боламыз.

1.Жеке жұмыс.

8 : 4 = 2    А           16 : 4 = 4     А                12 : 4 = 3    Т

24 : 4 = 6   Ы         20 : 4 = 5     Һ               5 · 4 = 20    Й

0 · 4 =  0    Ш         8 · 4 = 32    Б                9 · 4 = 36    Д

4 · 4 =   16   Ү        28 : 4 = 7     А                 6 : 4 = 9 А

6· 4 =  24    С        3 · 4 =  12     Р                            5 -7-СЛАЙД

6 0 32 4 24 3 6 2 20 36 9 5 7 12
Ү Ш Б А С Т Ы А Й Д А Һ А Р

 

 

-Сұлуды іздеуге батыр Ханзада шығады. Жол бойы Ханзадаға әртүрлі қиындықтар кездеседі.

  1. Ағашқа кездесіп одан жол сұрайды. Ағаш оған тапсырма береді:4-КЕ БӨЛІНЕТІН САНДАРДЫ жаз.

 (4,8,12,16,20,24,28,32,36,40).                8-9СЛАЙД

 

 

 

  1. 10-СЛАЙД

(Жолда келе жатып, кірпіге кезігеді. Кірпіден жол сұрайды.)

 

Теңдеулер құрастырып, шеш:

27+68=95                              380  +560=940                940-700=240

113+18=95                         670+270=940                 500-260=240

 

  1. 11-слайд . Қасқырға кезігеді. (№ 4 кітаптан)

 

 

Теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр:

17+15=8*4                   17+15<36+34

30-12=6*3                    6*3<8*4

70-3=9*4             70-34>2*9

                                                6*3<9*4

  1. 12,13-слайд. Мыстан кемпірдің үйіне кезігеді.

Бірдей екі шаршыдан тіктөртбұрыш құрастырылды. Егер шаршының қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы 16см-ге тең болса, тіктөртбұрыштың периметрі қанша болады? 16:4═4(ені)  4*2═8см     

 P═ 8+8+4+4═24см.

 

Мыстан оған бір орам жіп береді.Ол жіп жол көрсетеді.

6.14-слайд.  Формулаларды  ережемен сәйкестендіріп сызықпен қос.

-Міне сөйтіп сиқыршыны да тапты.    15,16-слайд.

 

Оның тапсырмасын орындау.

 

 

 

1.4*5+7═27  27:3═9 б     2.20:4═5 балық           3.10*4═40км

17-слайд Айсұлу қай мұнарада?

 

1-ші мұнара бос. Айсұлу ең биік мұнарада емес, сонда қайсысында?

18,19-слайд.

 

Сөйтіп Ханзада сиқыршыны жеңіп, Айсұлуды , оған қоса керемет құсты да алып аман-есен үйіне қайтады.

 

3.Сабақты қорыту.

4.Бағалау.

 

Бағалау парағы.

Тапсырманың аты бағасы
1.Ауызша есептеу  
2.Жеке жұмыс  
3.Дәптермен жұмыс  
4.Теңдеу  
5.Теңдіктер мен теңсіздіктер  
6.Есептер шығару  
Қорытынды баға  

 

Бағалау парағы.

Тапсырманың аты бағасы
1.Ауызша есептеу  
2.Жеке жұмыс  
3.Дәптермен жұмыс  
4.Теңдеу  
5.Теңдіктер мен теңсіздіктер  
6.Есептер шығару  
Қорытынды баға  

 

Бағалау парағы.

Тапсырманың аты бағасы
1.Ауызша есептеу  
2.Жеке жұмыс  
3.Дәптермен жұмыс  
4.Теңдеу  
5.Теңдіктер мен теңсіздіктер  
6.Есептер шығару  
Қорытынды баға  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *