Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, № 7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кудиярова Багдагул Турганбаевна
Тақырыбы: Есептерді салыстыру
Мақсаты: Жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру. Сөйлеу тілін, өздігінен әрекеттенуді дамыту. Есептерді жазуға және салыстыруға. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруды қолдану біліктілігін дамыту.Адамгершілікке, ұқыптылыққы, бірлікке, татулыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгіме, талдау – жинақтау, көрнекілік, топтау
Сабақтың көрнекілігі: бағалау парақтары, слайд, сиқырлы қобдиша
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
— амандасу:
— түгендеу;
— психологиялық дайындық;
Амансың ба, алтын күн?
Амансыңба ба, көк аспан?
Амансың ба, достарым?
— топқа бөлу;
ІІ Жаңа сабақ
Тақырыпты шығару «Есептерді салыстыру»
40 | 12 | 12 | 16 | 7 | 81 | 8 | 0 | 21 | 16 | 2 | 36 | 14 | 24 | 24 | 25 | 20 | 9 | |
е | с | е | п | т | е | р | д | і | с | а | л | ы | с | т | ы | р | у |
5 * 8 = 40 7 * 3 = 21
4 * 3 = 12 4 * 4 = 16
6 * 2 = 12 2 * 1 = 2
8 * 2 = 16 6 * 6 = 36
7 * 1 = 7 7 * 2 = 14
9 * 9 = 81 8 * 3 = 24
2 * 4 = 8 6 * 4 = 24
5 * 0 = 0 5 * 5 = 25
4 * 5 = 20
1 * 9 = 9
№ 1 есеп ауызша
а)Мысал – 4 Мысал – 4 ? ,есе кем
Теңдеу — ?, 2 есе артық теңдеу — ?
Шешуі: 4 * 2 = 8 (т) Шешуі: 4 * 2 = 8(т)
Жауабы: 8 теңдеу жауабы:8 теңдеу
-Есе артық дегенде қандай амал таңдаймыз?
-Екі есе артық десе не істейміз?
Ә) түске дейін – 60мин туске дейін – 60мин ?, 3есе артық
Түстен кейін — ?,3есе кем түстен кейін — ?
Шешуі: 60 / 3 = 20(мин) шешуі: 60 / 3 = 20(мин)
Жауабы: 20мин Жауабы: 20мин
«Айбын» тобына:
Қуыршақ – 9 машина – 18 ?, 2есе артық
Машина — ?, 2 есе артық қуыршақ — ?
Шешуі: 9 * 2 = 18 (м) Шешуі: 18 / 2 = 9(м)
Жауабы: 18 машина Жауабы: 9машина
«Оқжетпес» тобына:
Ұл бала – 9 Қыздар – 14 ?, 5 артық
Қыздар — ?,5 артық Ұлдар — ?
Шешуі: 9 + 5 = 14(қ) Шешуі: 14 – 5 = 9 (ұ)
Жауабы: 14 қыз бала Жауабы: 9 ұл бала
«Бауырсақ» ертегісі бойынша тапсырмаларды орындау
Қоянның тапсырмасы:
«Айбын» тобына:
4 * 6 = 24 (48 + 12) / 6 = 10
9 * 4 = 36 (36 – 27) / 3 = 3
3 * 6 = 18 (24 + 16) / 8 = 5
«Оқжетпес» тобына:
5 * 6 = 30 80 – 7 * 8 = 24
5 * 20 = 100 5 * 7 + 65 = 100
8 * 2 = 16 90 – 6 * 9 = 36
Қасқырдың тапсырмасы:
- Шаршының қандай қасиеттерін білеміз?
- Барлық қабырғалары тең
- Периметрін қалай табамыз?
- Қабырғасының ұзындығын 4ке көбейтеміз
П=4 * 2 = 8(см)
Шешуі: 2 * 2 = 4(см)
П=4 * 4 = 16(см)
16 – 8 = 8(см)
Жауабы:8см артық
Аюдың тапсырмасы:
«Айбын» тобы:
74/9=8 (қалд.2)
65 / 9 = 7 (қалд.2)
85 / 9 = 9(қалд.4)
«Оқжетпес» тобы:
125см = 1м 2дм 5см
540см = 5м 4дм
42дм = 4м 2дм
Сергіту сәті «Көңілді күн»
Түлкінің тапсырмасы:
Оқулықтағы №5 есеп
- Есеп не туралы?
- 1 командада неше ұл бала бар?
- Осындай неше команда бар?
- Қыз бала неше?
- Ұл балаларға қарағанда қыз балалар қанша кем екенін табу үшін не істейміз?
- Жарысқа барлығы қанша бала қатысты?
Ұл бала – 7 адамнан 8 команда
Қыз бала – 21 , ?кем
Барлығы — ?
Шешуі: 7 * 8 = 56(ұ)
56-21=35(қ)
56+21=77(б)
Жауабы: 77бала
Балаларды құтқару керек:
Оқулықтағы №6 есепті шығару. Теңдеуді шешу
«Айбын» тобына:
х/100=9 у*6=600
х=9*100 у=600/6
х=900 у=100
900/100=9 100*6=600
9=9 600=600
«Оқжетпес» тобына:
800/а=8 в/5=100
А=800/8 в=100*5
А=100 в=500
800/100=8 500/5=100
8=8 100=100
ІІІ. Үйге тапсырма
№7 есеп 86 бет
ІV. Бағалау
Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау
[bws_related_posts]