Сынып 9 Пән Дүниежүзі тарихы Сабақ өтілетін уақыт: Барлық оқушы саны: Қатысқаны: | |||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық | ||||
Сабақ тақырыбы: | Үндістан | ||||
Жалпы мақсаттар: | Үндістанның бірінші дүниежүзлік соғыс пен екінші дүниежүзлік соғыс кезіндегі жағдайы туралы түсінік бере отырып, әр түрлі сұрақтар қоя білуге,есте сақтауға дағдылану | ||||
Оқыту нәтижелері: | Сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау сияқты түрлерін пайдалана отырып, есте сақтауға дағдыланады | ||||
Түйінді идеялар: | Екі соғыс аралығындағы Үндістанның жағдайы | ||||
Ресурстар : | Суреттер, саяси карта, таратпа материалдар, стикерлер, А3 қағазы, маркерлер , ноутбук, пректор | ||||
Дереккөздер : | Дүниежүзі тарихы 9 сынып оқулық, интернет материалдары | ||||
Сабақ барысы : | мин | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
Қызығушылықты ояту:
— үй тапсырмасын тексеру; — ұйымдастыру -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; — белсенді әрекетке жұмылдырылады; — ойлау жұмысына ынталандырылады
|
2 мин
1 мин
7 мин
|
Ынтымақ.
атмосферасы
Жұпқа бөлу
Венн диаграммасы
6 Неліктен?
|
«Көршіңе қуаныш сыйла» оқушыларға әртүрлі суреттер таратып береді.
Оқушыларға мақал-мәтелдер ұсыну Жұмыс істеу ережесі С-енім А-қыл Б-ілім А-лғырлық Қ-орытынды Ауғанстан мен Иранның саяси-экономикалық жағдайын салыстыруды ұсыну Оқушыларға неліктен деп басталатын сұрақтары бар таратпа материалдар тарату
|
Олар оның екінші бетіне қатар отырған сыныптасын қуантатын сөздер жазып, жария етеді және сыйға тартады
Оқушылар мақалдардың сыңарын таба отырып,жұптарға бірігеді
Оқушылар салыстыру жұмыстарын және сұрақтарға жауап береді,жұмыстырып алмастырып жұпттар бір-бірін бағалайды |
қолпаштау
Смайлик
|
Мағынаны ажырату:
— оқушылар өз тәжірибелері арқылы өтілген білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; |
20 мин |
Акт
Кім жылдам?
Жұптық әңгіме
Сергіту сәті
Төрт сөйлем
Позиция таңда
|
Үндістан туралы салайд көрсетіледі
Картамен жұмыс ұсынады
Оқушыларға тақырыпты бөліп беру. А оқушы В оқушыны белгілеу
Нұрға бөлену
1. Пікір 2. Дәлел 3. Мысал 4. Қорытынды
Оқушыларға тақырыпқа қатысты ойтұжырымдар таратады
|
Оқушылар бүгінгі тақырыпты не туралы екендігін түсінеді Картадан мемлекеттерді көрсетіп, қысқаша сипаттама береді Оқушылар тақырыпты оқиды, сұрақтарға жауап бере отырып, жұпта талқылап, келесі жұпта түсіндіреді Оқушылар тыныштықта отырып сергіту сәтін жасайды Жұптар тақырыптан түсінгендерін ортаға салады.
Жұптар тұжырымдарға «иә» «жоқ» позициясын таңдайды , ойларын дәлелдейді
|
Басбармақ
Бағдаршам
бағдаршам
|
Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; синтез, бір-бірімен ой бөліседі. сабақ қорытындысы
|
10 мин
|
Сұрақты тап
А В С Д
|
Оқушыларға тірек сөздер береді
Оқушыларға тест жұмысын оқиды |
Берілген тірек сөздерге сұрақтар қойып,келесі жұпқа оқып, жауап алады
Жұптар дұрыс жауаптың тірек сигналын көтереді |
Бес шапалақ
формативті
|
5 мин | Ағаштар сыры
Кері байланыс |
Келесі оқуға арналған тапсырмалар
(үй тапсырмасы) |
Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды. | Бағалау |
[bws_related_posts]