Басы » Бастауыш сыныптар » 5 санын қосу және азайту (ҚМЖ)

5 санын қосу және азайту (ҚМЖ)

бастауышҚарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы мекені.

«Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

ІІ санатты, ІІІ (базалық) деңгейлі  бастауыш сынып мұғалімі Жанабекова Г.А.

 

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

2 сынып

Математика

Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту

Сабақтың мақсаты: Ондықтан аттап 5 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. 5 санын қосудың кестелік жағдайларын, азайтудың сәйкес жағдайларын, 2 амалмен орындалатын есептерді шығаруға қалыптастыру;
Оқушылардың ой — өрісін, байқағыштық қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істей білуін, ізденушілігін дамытып, қиялын ұштау;
Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, ақыл – ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу..
Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Болжау»,  СТО әдістері.

Тапсырмалар: топқа бөлу, сұрақ – жауап, тест, шығармашылық тапсырма, ой қозғау.

Дерек  көздер: Интербелсенді тақта, электрондық оқулық, жұмыс дәптері, «Математика» оқулығы.

Түйінді идеялар: Сабақ барысында оқушылар жұптасып, топтасып жұмыс жасауға, пікірлерін айтып дәлелдей алуға үйренеді, өзгенің пікірін сыйлап, құрметтеуге дағдыланып, ортақ шешім қабылдауға қалыптасады.

 

Кезеңдер

 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Бағалау

Дереккөздер мен қолданыла

тын ресурстар

Ұйымдас

тыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өткенді қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

«Болжау» әдісі

 

 

 

Психологиялық дайындық

Оқушылармен сәлемдесу. Шаттық шеңберіне тұрып, бір – біріне жақсы тілектер айту. Оқушыларды қима қағаздарға жазылған сөздердің  көмегімен топтарға бөлу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Балалар, бүгін біз «математика патшалығына» саяхат жасаймыз. Математика сарайына жалқауларды кіргізбейді екен. Ақылды, білімді, зейінділердің өзі сарайдың үш қақпасын өз қабілеттерімен ашып кіреді екен. Ал қабілетін көрсеткен оқушыға сыйы да ерекше.

— Математика патшалығына саяхат жасауға дайынбыз ба?

— Сарайға кіргілерің келе ме?

Сарайға кіру үшін білімімізді кеңейтіп алайық. (Тест тапсырмалары)

— Жарайсыңдар!

Сарайымыздың есігі ашылды. Алдымызда «Тас қақпа» тұр. Тас қақпаның сендерге дайындап қойған тапсырмасы бар екен. Тапсырманы  дұрыс орындайтын болсақ оның есігі бізге ашылып, алтын қақпаға жетуге біршама жақындай түсеміз.

«Тас қақпаның» 1-ші тапсырмасы: 4 санын қосу кестесін жатқа айту.

 

— Балалар, енді алдарыңдағы топтың атауына назар аударыңдаршы. Топтарыңның атауы қай санмен байланысып тұр?

— Дұрыс айтасыңдар.

— Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталады деп ойлайсыңдар?

— 5 саны туралы не білесіңдер?

 

Оқушылар сәлемдеседі,

Біз оқушы баламыз,

Қағаз, қалам аламыз.

Ұстазымыз үйреткен,

Сандарды ұғып жазамыз.

Әр оқушы өз топтарын тауып отырады.

І топ-5 арыс:

1.  Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931)

2.  Мағжан Жұмабаев (1893-1938жж.)

3.  Жүсіпбек Аймауытов (1890-1931ж.ж.)

4.  Міржақып Дулатов (1885-1935ж.ж.)

5.  Ахмет Байтұрсынов (1873-1937ж.)

ІІ топ- 5 қару:

1. мылтық

2. садақ

3. найза

4. қылыш

5. айбалта.

ІІІ топ- 5 тұлпар:  

1.Қара ат

2.Керкекіл

3.Тайбурыл

4.Көкдөнен

5.Ардакүрең

IV топ-5 алып:  

1.Балуан Шолақ (шын аты Нұрмағамбет Баймурзин) -палуан,
әнші-сазгер.
2.Қажымұқан палуан (Қажымұқан Мұңайтпасов) қазақ халқын дүние жүзіне танытқан палуан.

3.Бұланбай палуан
4.Қазақбай қажы палуан
5.Қасымхан палуан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақтадағы тест тапсырмаларын ауызша орындайды.

Электрондық оқулықпен жұмыс. 4 топқа өткен тақырыптар бойынша 10 сұрақтан беріледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан бір оқушыдан шығып жатқа айтады.

 

 

 

 

 

 

Топтарының атауы 5 санына байланысты екенін және бүгінгі сабақтың тақырыбын болжайды.

5 саны туралы білетіндерін ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бас бармақ» әдісімен бағалау

Қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсен

ді тақта

Электрондық оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденуші

лік – ұйымдас

тырушы

 

 

Тұсаукесер. Негізгі бөлім.

Жаңа сабақты түсіндіру

№ 1

Санға 5-ті қосу кестесін естеріне түсіру. Түсіндіру

6-ға 5-ті қалай қссу керек? 11-ден 5-ті қалай азайту керек?

Берілген сурет бойынша саната отырып, қосу кестесін пайдаланып жаңа сабақты түсіндіру:

                   
   

6-ға  5-ті қосу үшін ең алдымен  6-ны 10-ға дейін толықтырып аламыз. Ол үшін ең алдымен 5-тің 4 бірлігін аламыз, 1 бірлік қалады. Сонда (6+4) + 1 өрнегін шығарамыз. Ал 11-ден 5-ті азайту үшін дәл осы тәсілді пайдаланамыз. 11-ден 1-ді азайтамыз, 10 шығады. 10-нан қалған 4 бірлікті азайтамыз 6 шығады. Сонда (11 – 1) – 4 өрнегі құралады.

Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып, тақтадағы тапсырманы жазып аламыз.

«Тас қақпаның» 2-ші тапсырмасы:

б)  Берілген өрнектерді постерге осы әдіспен шығарту.

 

 

 

 

 

— Балалар,

7 + 5 =12     8 + 5 = 13 

9 + 5 = 14  теңдіктерін жаттап алу керек. Бұл теңдіктер 5-тің қосу кестесі болып табылады

«Тас қақпаның» 3-ші тапсырмасы: № 2

— Жарайсыңдар, балалар, тас қақпанын тапсырмасын жақсы орындап шықтық. Алдымыздан күміс қақпа шықты. «Күміс қақпаның» тапсырмасы:

 

Математикалық диктант

7 мен 3 сандарының қосындысына 2-ні қос;

12 мен 2 сандарының айырмасынан 3-ті азайт;

8 бен 2 сандарының қосындысына 3-ті қос;

13 пен 3 сандарының айырмасынан 2-ні азайт;

9 бен 1 сандарының қосындысына 4-ті қос;

14 пен 4 сандарының айырмасынан 1-ді азайт.

 

«Алтын қақпаның» тапсырмасы: есептерді шығару

— Есепте не туралы айтылған?

— Қандай батырлар жырын білесіңдер?

— Есепте не белгілі? Не белгісіз? (есептерді ауызша талдау)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесіне назар аударып, тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптерлеріне жазады.

 

 

 

Әр топ өздеріне берілген мысалдарды постерге шығарып, қорғайды.

 

І топ-7+5; 12-5

ІІ топ- 8+5; 13-5

ІІІ топ-9+5; 14-5

IV топ-6+5    11-5

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан 2-2 оқушыдан шығып тақтаға № 2 тапсырманы орындайды

6+5        11-5         7+5    12-5

5+6        11-6         5+7    12-7

 

 

 

 

Орындарында отырып өрнекті жазады, оның мәнін табады:

(7+3)+2=12           (12-2)-3=7

(8+2)+3=13           (13-3)-2=8

(9+1)+4=14           (14-4)-1=9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І — ІІ топтарға № 4

Мектеп стадионына 24 қыз бала келді. Ал ұл балалардың олардан 4-еуі кем болды. Стадионға барлығы неше бала келді?

ІІІ- IV топтарға № 5

Дархан әңгімелер жинағын 6 күнде оқып бітірді. Батырлар жырын одан 5 күн ұзақ оқыды. Батырлар жырын ол неше күнде оқып бітірді?

Постерге шығарып, ортаға шығып талдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» әдісі

 

Интербелсен

ді тақта, оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер, маркер,

бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, тақта, бор

 

 

 

 

 

 

Интербелсен

ді тақта, дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер, маркер

Рефлек

сивті-түзетуші

Қорытынды

«Алтын сандықтың» тапсырмасы: 4 топқа 4 логикалық тапсырма

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлерін жазу

 

 

Үйге тапсырма: 67 бет

№ 6

 

Бағалау: сабаққа жақсы қатысып, белсенділік танытқан оқушыларды бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І топ- Өз орныңды тап

ІІ топ- Жолаушының қозғалыс бағытын анықта

ІІІ топ- Балапанға көмектес

IV топ- Қызықты есепті шығар.

 

 

 

 

Стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып қара жәшікке салады.

 

Күнделіктеріне үйге берілген тапсырманы жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсен

ді тақта, электрондық оқулық

 

 

 

 

 

Стикерлер, қара жәшік

 

 

 

Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts] [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *