Басы » Математика » Екі таңбалы санға көбейту және бөлу.34*23, 782:24

Екі таңбалы санға көбейту және бөлу.34*23, 782:24

Алматы облысы
Ақсу  ауданы
Қ.И.Сәтбаев атындағы орта -мектеп гимназиясы
Рахымберлина Майнұр Өкенқызы
Бастауыш сынып  мұғалімі
Сабақтың  тақырыбы:
  Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу.34*23, 782:24.

Мақсаты:   

 Білімділік:  Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу амалының    әдіс   

                      тәсілдерімен таныстыру.баған  түрінде көбейту мен бұрыштап бөлу жағдайларын   негіздеу.

Дамытушылық: Оқушылардың санау     есептеу дағдысын дамыту. Ойлау

                      қабілетін, сабаққа қызығушылығын арттыру.

 Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа,  шапшаңдыққа, дұрыс     есептеуге,

                     санай білуге   тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ойын  сабақ.

Сабақтың типі:аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілі: Сын  тұрғысынан  ойлау, түсіндіру, ойындар.

Көрнекілігі: суреттер, 

Болжамдап отырған нәтиже: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту  және  бөлу  амалын әдіс тәсілдерін  үйренеді.

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық.

«Ақыл жастан, Асыл тастан»,- дегендей мына егеменді еліміздің болашақ жеткіншектері сендерсіңдер, балалар.

         Міне, кеше ғана біз еліміздің егеменді ел болып өз Тәуелсіздігін алғанымызға бірталай жыл ды артқа тастап, мерей тойды атап өттік. Тәуелсіздігіміздің арқасында мемлекетіміздің өзіне тән Гимні, Елтаңбасы, Туы бар. Еліміздің болашағы, көк туымызды ашық аспанда желбіретіп ұстау мына сендердің қолдарыңда.

         Ал, болашақ білімді азаматты ғана талап етеді. Бізде математика сабағы болғандықтан мен сабағымды ұлы тұлғалардың қанатты сөздерінен бастағым келіп отыр.

 «Адамның ақыл — ойының кеңейе түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын. Математика ой, ақыл шегін кеңейтеді»  деп атақты физик  математик Орынбек  Жәутіковайтқандай осы  сабақта бізде ақыл ойымызды кеңейтейік деп  сабағымызды үй тапсырмасынан  бастасақ.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:  9-бет 9 

                                                                                

80*15=1200                       14*17=238              5680 : 8 * 7 –   8130 : 30=

90*16=1440                       17*19=323                      558720 : 9 * 5 – 6140 : 20=310080

ІІІ. Үй  тапсырмасын  бекіту    екі  таңбалы  санға жазбаша  көбейту алгоритмін кім  айтып береді?

  1. Бірінші көбейткішті бірліктер  санына  көбейтемін
  2. Бірінші толымсыз көбейтіндінің мәнін  табамын.
  3. Екінші көбейткіштерді ондықтар санына  көбейтемін.
  4. Екінші толымсыз көбейтіндіні  табамын.
  5. Толымсыз көбейтінділерді қосып, мәнін  табамын
  6. Жауабын оқимын.

ІҮ. Жаңа   сабақтың мақсатын  қою.  Екі  таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін тауып үйрену

Дұрыс балалар енді дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.

Көркем жазу׃504    504

 Ү. Жаңа сабақ׃ Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу

Ал, балалар енді жаңа сабағымызға көшелік. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу яғни 3423 көбейтуді бөлумен тексеру  782׃ 34

         Балалар біздің қазақ елі қандай кең, жері бай болса халқы да сондай кең пейілді, мол дастарханды той – берекелі халық. Біз өзіміздің егеменді ел болып, бейбіт өмірде өмір сүріп жүргенімізге, үлкен той жасаймыз.Ал, қазақтар той артынан үлкен жарыстар ұйымдастырып, сол тойға келген адамдардың бәрін де құр жібермеген. Бүгін біз «Ер —  қанаты ат» жарысына қатысамыз

Мұғалім түсіндірмесі׃

Ал енді балалар той басталды.

Ей, жарандар, жарандар!

Мына маған қараңдар,

Біздің жақта той болып,

Дастархан жайып, қой сойып,

Қуырдақ қылып, нан жайып,

Мәре – сәре боп жатыр.

Ей, жарандар, жарандар!

Тойдан құр қалмаңдар.

 №1

 34*23=34* (20+3)=34*20+34*3=680+102=782   1)   34             34                 102

                                                                                                                           * 3             *20            + 680

                                                                                       102            680                782

Жазылу  үлгісі   1)   34                        34           

                                       * 23                       *23         

                               102                       102       -бірінші  толымсыз көбейтіндінің  мәні-102

                                      +     680                    +  68        -екінші  толымсыз көбейтіндінің мәні 680 немесе 68 онд.     

                                782                       782        олардың  қосындысы 782   34 пен 23 тің көбейтіндісінің мәні        

 

ЕСІҢЕ САҚТА!  ТҮСІНДІРУ

№2

А, 782     34              1-толымсыз  бөлінгіш 78   бөліндінің  мәнінің ондығы  20

    68        23               2-толымсыз бөлінгіш 102  бөлінді  мәнінің  бірлігі  3

     102                          782 мен 34 тің бөліндісінің мәні 23

   102     

        0

 

Ә)  782   23

     69      34                       1-толымсыз  бөлінгіш 78   бөліндінің  мәнінің ондығы  30

        92                                  2-толымсыз бөлінгіш 92  бөлінді  мәнінің  бірлігі  4

      92                                    782 мен 23тің бөліндісінің мәні 34

        0

№3

                                  74                                    

                                       * 62                               

                                148                             -бірінші  толымсыз көбейтіндінің  мәні-148

                                      +   444                              -екінші  толымсыз көбейтіндінің мәні 444.     

                4588                               толымсыз көбейтінділер мәндерінің қосындысы 4588                                                        көбейтіндінің мәні 4588

 

 

Ә)  4588   62

     434      74                       1-толымсыз  бөлінгіш 458   бөліндінің  мәнінің ондығы  70

        248                                  2-толымсыз бөлінгіш 248  бөлінді  мәнінің  бірлігі  4

      248                                    4588 бен 62- нің бөліндісінің мәні       74

           0

 

 

 

№4    Құнан  жарысы   арқылы  орындау ׃

952 ׃ 34 = 28        832 ׃ 32 = 26          24* 12 = 288          17* 23 = 391

28*34=952            26*32=832              288:12=24                391:23 =17 

 

№6  тай  жарысы арқылы  орындау

4092 ׃ 56 =73  (қалд 4)       4097 ׃ 73 = 56 (қалд.9)     3398 ׃ 64 = 53 (қалд 6)        3395  ׃ 53 = 64 (қалд 3)

73*56+4=4092                   56*73+9 =4097                64*53+6=3398                    64*53+3=3395

Сергіту сәті׃

Қане қанат жазайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
Білімде алда болайық
.

ҮІ.  Түсініктерін  тексеру

№7  

Картоп -110кг

Сәбіз -? 20кг кем

Пияз -?10 есе  кем

14 күнде қанша кг көкөніс жұмсайды?

Шешуі׃  110+(110-20):10=20

                (110+90+20)*14=220*14=3080

Жауабы׃ 14 күнде 3080 кг көкөніс жұмсайды

 № 8

Көкпар  ойыны  арқылы  ауызша  орындалады׃

1т -60кг май жұмсалады,

3т-3000*60=180000

10т-10000*60=600000                 май жұмсалады

6т-6000*60=360000

 

Математикалық  диктант

А.  720 ның 90 ге бөліндісі   268 бен 196 ның йырмасына  тең

Ә.   438 бен 40 тың  көбейтіндісі  9806 мен 8514 тің қосындысына тең

Теңдік  тура  ма  тексер

     8             73                                      17520              18320

720:90   < 269-196                             438*40  <  9806+8514

ҮІІ.  Қорытындылау  Бәйге׃

1) Баған түрінде дұрыс жазылған мысалды анықта

А)   5700                      В)   5700                  С)  5709

    *       9                          *     9                       *    9

 

1)      7800  бен 2 – нің көбейтіндісі нешеге тең?

А) 156000            В) 15600           С) 1560

 

2)      Бөлінгіш пен бөлгіш өз  ара тең болса бөліндінің мәні нешеге тең?

А)  0                     В) 1                 С) бөлінгіш

3)      Бөлуді қай амалмен тексереді?

А) Азайтумен           В) Қөбейтумен   С) Қосумен

5) көбейткіштің бірі 1 – ге тең болса, көбейтіндінің мәні нешеге тең?

 А)  1                    В) 0                 С) екінші көбейткішке

         Міне балалар, біздің бүгінгі жарысымыз мәресіне жетті. Ешкім құр қалған жоқ. Әр топ  өзінің шабысына қарай өз бағаларын  алды. Енді осы тойда көргендеріңді, ат шаптырып той жасап жатқанымызды өз ауылдарыңа айта барыңдар деп үйге тапсырма №5

ҮІІІ.  Үйге тапсырма №5 11-бет

Бағалау

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *