Қысқа мерзімді жоспар
Күні: 11.09.2015. | Пәні: қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы: | Дыбыс үндестігі. |
Сабақтың мақсаты: | Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыру арқылы білімдерін кеңейту. |
Күтілетін нәтиже: | Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыру арқылы жаттығуларды орындауға дағдыландыру. |
Оқыту тәсілдері: | Сұрақ-жауап, «Орнын тап» және «Бағдаршам» әдісі, топтық жұмыс, «Ойлан, тап!» ойыны.
|
Модульдер: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Дерек көздері: | Мұғалімге арналған нұсқаулық, оқулық,жұмыс дәптері, дидактикалық материалдар. |
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||
Кіріспе.
Топқа бөлу |
5мин
|
—Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс- біздің сеніміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл-күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше орнымызға отырар алдында біз топқа бөлініп алайық. |
Топпен, жұппен, үштікпен, төрттікпен билеу арқылы топқа бөлу.
|
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру | 3мин | 4-жаттығу.
Сұрақ-жауап. Дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін тексеру. |
4-жаттығу.
Сұраққа жауап береді. |
|||||||||||||||||||||
Тұсаукесер
«Қызығушылықты ояту»
|
3мин
|
«Орнын тап» ойыны.
-Көп нүктенің орнына тиісті дауысты дыбыстарды қою. |
. Н…урыз к…ні әл…мг… шу…ғ…н ш…ш…п т…р, бір…қ қ…зуы әлс…з …йткен…н к…кт…м де к…ліп қ…л…пты. | |||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім.
«Мағынаны ашу»
|
5мин | Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу. Суреттегі заттарды ата.Осының ішінен соңғы дыбысы қатаң дауыссыз дыбысқа аяқталған сөздерді ата. Сөздерге қосымшалар жалғап жаз. |
1-жаттығу.
Ағаш, жолбарыс, қасқыр, гүл, кесе, кітап, бүркіт, арыстан. |
|||||||||||||||||||||
Топтық жұмыс
«Жасырын сөзді тап» |
12мин
|
2-жаттығу.
Сөйлемдерді көшіріп жаз.Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын тиісті белгілермен белгіле. 3-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз.Өлеңде дыбыс үндестігі ережесіне мысал болатын сөздерді тауып, олардың астын сыз. 5-жаттығу.
|
2-жаттығу.
Қаздың, қобызға, сазға, қарбыздың, жалбызға. 3-жаттығу. Мен туған жердің көлдері Жатады жаймен тербеліп. Тұрпаты сондай тамаша, Нанбасаң өзің кел көріп. 5-жаттығу. Т әрпінен бастап, жасырынған сөзді табады. Осы сөзді қатыстырып мәтін құрастырып жазады. |
|||||||||||||||||||||
«Сергіту сәті» | 3мин | Музыка әуенімен қимылдар жасату. | Қимылдар жасап, билейді. | |||||||||||||||||||||
Қорытынды
|
3мин
|
«Ойлан, тап!» ойыны
|
Оқушылар сұрақтарға топпен бірігіп, жауап беруге талпынады. |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | 1мин | 4-жаттығу. 24-бет.
|
Күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||||||||||||||
Кері байланыс | 2мин | «Бағдаршам»
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен) |
Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады | |||||||||||||||||||||
Бағалау
|
3мин | Топ басшыларынан бағалау парақтарағындағы критерийлер бойынша жиынтық бағалау жасайды.
|
Топ басшысы бағалау парағындағы критерийлер бойынша топ мүшелеріне ұпайын қояды.
|
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары: Сейтмағамбетова А.С
[bws_related_posts]