Бөлімі | Тіл дамыту |
Тақырыбы: | «Құстардың қысқы тіршілігі» |
Мақсаты: | Құстардың қысқы тіршілігі туралы түсінік беру, ойлау қабілеттерін дамыта отырып, құстарды қамқорлауға баулу. |
Сабақтың әдісі | Түсіндіру, талдау, ойын, топтық жұмыс,сұрақ-жауап |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек | Үй құстары мен жабайы құстарды, олардың пайдасын, немен қоректенетінін | ||
Нені игерді | Сурет бойынша әңгіме құрастыруды | ||
Нені біледі | Құстардың адамға пайдасы көп екенін |
Сабақтың барысы.
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдас
тыру кезеңі
Мотива циялық қызығушы лық
Суретпен жұмыс
Ойын: «Жақсы, жаман» |
Жылулық шеңбері.Оқушылармен амандасу
Сәттілік бүгін тілейміз мен саған Сен маған Қолымызды көтеріп күнге қарап Қуанышты төк маған Жүрегімнің ыстығын Сыйлаймын саған қабыл ал Мен саған сен маған
Шанамен сырғып желетін Мұғалім: Өте жақсы балалар, енді «Жақсы, жаман» деген ойын ойнайық. |
бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді
Балалар бір-бірімен амандасады
Жыл мезгілін табады
Сұрақтарға жауап береді
Білетіндерін ортаға салады
Ойынға белсенділікпен қатысады. |
Слайд -3
|
Мағынаны таныту
Топпен жұмыс
Сергіту жаттығуы
Сөздік жұмысы:
Оқулықпен жұмыс
Жаңылтпаш ты жаттау
Сергіту сәті
Сабақты бекіту. «Кім тез табады» дидактика лық ойыны. |
Міне тамаша, балалар, ненің жақсы, ненің жаман екенін дұрыс айттыңдар.
Бүгінгі сабағымызда құстардың тіршілігі туралы әңгімелесеміз. Түстер арқылы екі топқа бөлу Мына суретке қарап құстардың аттарын атап көрейік. 1-топ.Алдарыңдағы құстар туралы не айтар едіңдер? Тауық, үйрек, қаз, күркетауық,балапан, әтеш- бұл құстарды сендер қайдан көріп жүрсіңдер? Олай болса ол құстарды үй құстары деп атаймыз. Енді мына құстарды атап көрейік. 2-топ.Қарлығаш, қарға, сауысқан… Ал бұл құстар қайда болады деп ойлайсыңдар? Онда оларды жабайы құстар деп атап құстарды екі топқа бөлеміз. Енді осы құстардың қандай пайдасы бар деп ойлайсыңдар?
Суретке қарап отырып, қимыл жасаймыз
Сарышымшық-сұр,қоңыр түсті,бауыры сары,қауырсынды кішкентай құс Торғай-сұр кішкентай құс Құр-тауық тұқымдас жабайы құс Сюжетті сурет бойынша әңгіме құрастыру
Ала қарға қарға қонды, Қара қарға жарға қонды
1, 2, 3, 4 қарлығаш боп ұш,
Шарты:қолдарындағы құстардың суреттерін үй құстар және жабайы құстар ұяшығына орналастыру.
|
Қызыл, көк түстер арқылы екі топқа бөлінеді
Топтағы балалар құстардың атын, қайдан көргендері туралы айтады
Топтағы балалар құстардың атын, қайдан көргендері туралы айтады, екі топтың ойларын толықтырып, құстардың қысқы тіршілігімен таныстырып өтемін. 2 топта пайдасы туралы білетіндерін айтады,өзім толықтырамын. (Құстардың табиғатқа келтіретін пайдасы көп. Олар өсімдіктерді, ағаштарды зиянды жәндіктерден, құрттардан тазартады) Суретке қарап отырып, қимыл жасайды
Балалар білетінін айтады, толықтырамын. Қайталап отырып жаттап алады, кері айтып береді
Ұяшыққа салады.
|
Слайд
Түсті дөңгелек ше
құстардың қима суреттері
Слайд
Слайд
Оқулық
Ұяшық суреті |
Рефлексивті-түзетушілік
|
Қорыту
Қандай құстар қыстап қалады? Біздер құстарға қандай қамқорлық жасауымыз керек?
|
Сұрақтарға жауап береді |
[bws_related_posts]
|