Сабақтың тақырыбы: | Ертегідегі Ер Төстік бейнесі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мектеп | Махамбет атындағы орта мектеп | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні : 2015ж. | Мұғалімнің есімі : Махметова Меруерт Асқарқызы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып : 5 | Қатысқандар саны :14 | Қатыспағандар саны :
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары ) |
Ертегінің мазмұнын меңгеріп , әдеби талдау арқылы ертегінің көңіл толқытар тұстарын мәнерлеп,көріністер қойып, кейіпкерлер бейнесін аша білу. Тыңдаушының жанын қозғап әңгімелеуге дағдыландыру, өзіндік пікір, сыни көзқарас қалыптастыру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар :
— Ертегінің мазмұны туралы біледі. — Рольге бөліп оқи алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі :
— Ақпарат арқылы жұмыстана алады. — Ертегідегі кейіпкерлерге сыни пікірлер айта отырып, өмірмен байланыстырып,өз толғанысын айта алады. — Ертегілегі кейіпкерлерге мінездеме бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар :
— Образдық бейнелерге өзіндік пайымдаулар жасап, ертегіні өз қиялымен дамытып, аяқтай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар :
— Өз ойын нақты айта алады.Жағымды,жағымсыз кейіпкерлерлерді ажырата алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:
біртөбе, жасау, сауыт, құт, інген, пері, көкпек, мүләйімсу, егеу, кісе, шақпақ, суат. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар : — Басталуы — Төстіктің өмірге келуі. — Дамуы — Төстіктің ағаларын іздеп шығуы. — Шиеленіс — Ерназардың тоғыз ұлды үйлендіруі. — Шарықтау шегі — Ерназардың Сорқұдықтың басына қонуы. Құба інгеннің жоғалуы. — Шешімі — Төстіктің жер астына түсуі және еліне оралуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар : сөздікпен жұмыс, шығармашылық тапсырмалар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | «Ер Төстік» ертегісінің мазмұнын бөлімдерге бөліп, жоспар құру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) |
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы | 3мин | Сыныппен сәлемдесу, ынтымақтастық орнату.
Сергіту «Көңілді күн» Жан-жағына нұр шашып, |
Қол шапалақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3мин | Топқа бөлу. (Сынып оқушыларын ертегі кейіпкерлері бойынша 3топқа бөлу).
Топтың ережесін еске түсіру. Топтың ішінен топ басшысын сайлау. |
Қол шапалақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4мин | «Сиқырлы шарлар» әдісімен ертегі бойынша сұрақтар қою.
1. «Ер Төстіктің қиял-ғажайып ертегіге жататынын қалай дәлелдеуге болады?» 2. Ер Төстіктің достарын ата. 3. Әкесі не үшін жалмауыз кемпірге ұлын бермек болды? 4. Зұлымдықты жақсылық жеңетінін ертегі мазмұнынан аңғардың ба? 5. Ер Төстіктің дүние есігін ашуы,өзіне тән ерекшелігі қандай? 6. Ертегі қандай жаман әдеттен аулақ болуды үйретеді? |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы | 3мин
5мин
5мин |
«1 минуттық ой». Оқушыларға ертегіден Ер Төстіктің қандай қасиеттерін білгеніміз жөнінде ой тастаймын. Оқушылар Ер Төстікке тән қасиеттерді атай бастайды.
Батыр қамқоршы уәдеге берік
«Бірге ойлаймыз. Бірге талқылаймыз» . Таңдаған кейіпкерлеріне мінездеме беріп, постер қорғайды. 1 топ — Ер Төстікке сипаттама беру. 2 топ- Кенжекейге сипаттама беру. 3 топ- Ер Төстіктің достарына сипаттама беру.
«Ертегі пирамидасы»
1. Кейіпкер аты. Бір сөз. 2. Кейіпкерді суреттейтін екі сөз. 3. Мекенді суреттейтін үш сөз. 4.Оқиғаны суреттейтін төрт сөз. 5.Кенжекейді суреттейтін бес сөз. 6.Шалқұйрықты суреттейтін алты сөз
|
Бас бармақ әдісі
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы | 5мин
5мин
5мин
|
«Поэзиялық шегініс» әдісі. Әр топқа ертегі бойынша тапсырмалар беріледі.
1 топ — Ертегінің қомпозициялық құрылысына талдау жасау.
2 топ- Ертегінің өздеріне ұнаған эпизодтарын сахналау.
3 топ- Ер Төстік туралы өлең шығару.
Сергіту сәті. «Кім ұшқыр» әдісі. Өмірмен байланыс.
«Шығармашылық шыңы» (ойтолғау жазу) «Егер мен Ер Төстік болсам…..» . Оқушылар өздерінің ойларын өмірмен байланыстыра отырып тұжырымдайды. |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Екі жұлдыз,бір тілек
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма
Ертегі желісі бойынша сурет салу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Қабілеті жоғары оқушыларға сыни ойлантатын сұрақтар беремін.
Б: Қазіргі заманның Ер Төстігі қандай? Ә : Қазіргі жастар бойынан осындай қасиеттер кездесе ме? А:Сен осы ертегіге қандай өзгеріс енгізер едің? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ? | Табыс критериі:
1-топ
«5» жеттім «5 » , «4»жеттім «4» , «3» жеттім «3» Табыс критериі: 2-топ
«5» жеттім «5» , «4» жеттім «4» , «3» жеттім «3» Табыс критериі: 3-топ
«5» жеттім «5» , «4» жеттім «4» , «3» жеттім «3» |
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Оқушылардың бағалауынан кейін мұғалімнің қорытынды бағалауы шығарылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс | Өзін-өзі тану.Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта, электронды оқулық,А-3-4 қағаз,түрлі түсті маркерлер,қарындаштар, стикерлер,видео материалдары,топтық ереже. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | Чемодан- бәрі түсінікті
Ет тартқыш- әлі де жетілдіретін тұстарым бар Қоқыс салғыш- ештеңе де түсініксіз |
«Маған ұнаған қабырға»
Сабақтан алған әсерлерін смайликтер жапсыру арқылы білдіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды ? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ? Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? [bws_related_posts] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||