Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
№11 мамандандырылған физика-математикалық мектебі
Әліғұлова Гүлжан Темірбайқызы
Сабақ тақырыбы : Киіктің айласы
Сабақтың тақырыбы: Киіктің айласы
Сабақтың мақсаты:1.Мәтіннің мазмұнын түсініп, идеясын ашу.
2.Табиғаттың әсемдігін сезінуге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
- Оқушыны ойланту, өздігінен ізденіске салу,қиялдату, ойын тұжырымдату.
- Оқушы шығармашылығын дамыту.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс.
Сабақтың әдісі: кубизм, топтастыру,сұрақ-жауап әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, текше, жетістік ағашы,алмалар, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Бөлімі | Сабақтың этаптары | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру
|
Сыныппен байланыс орнату. Психологиялық дайындық. | Мұғалім «Шаттық шеңберін» ұйымдастырады. | Оқушылар шаттық шеңберінде жиналып тұрады. |
Топқа бөлу | Оқушыларды жақсы қасиеттерге байланысты топтарға бөлу
1-топ:Қайырымдылық 2-топ:Мейірімділік 3-топ:Достық 4-топ:Жанашырлық |
Оқушылар топтарға бөлінеді. | |
Үй тапсырмасын тексеру | Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту. | Сиқырлы сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру.Әр топқа бір-бірден сұрақ беріледі.
1-топ:Қайырымдылық мәтінінің авторы кім? 2-топ:Қайырымдылық мәтініндегі кейіпкерлерді ата. 3-топ: Мұхтардың орнында сен болсаң не істер едің? 4-топ:Қайырымдылық дегенді қалай түсінесің? |
Оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.Оқушылардың болжамдары тыңдалады. |
Тұсаукесер | Ой қозғау.Логикалық ойлауға жетелеу. | Киік туралы бейнежазба.
Ой қозғау: Балаға бейнежазбаға байланысты жетелеу сұрақтары қойылады. |
Оқушылар бейнежазбаны көреді. Оқушылар бейнежазбаға байланысты берілген сұрақтарға жауап береді. |
Негізгі бөлім | Түсіну үшін тапсырмалар : | Автормен таныстыру. Автор туралы мағлұмат беру. Жаңа сабақпен таныстыру. Мәтінмен танысу. 4 топтан 4 оқушыға оқыту. Не түсінгендерін сұрау. Сабақтың мазмұнын ашу. Киік туралы қосымша мағлұмат беру. | Оқушылар мәтінмен танысады. Киік туралы көптеген мағлұмат алады. Қызығушылығы артады. |
Сергіту сәті | Мұғалім оқушыларды «Ортеке» әніне билетеді.
«Қаражорға » биін билеп, Наурыз мерекесі туралы әңгіме қозғау. |
Оқушылар сергиді. | |
Мағынаны тану | Дәптермен жұмыс. Мәтіндегі түсініксіз сөз тіркестерімен топтық жұмыс арқылы мағынасын ашу.1-топ: Таяқ сілтем жер
2-топ:Діңкесі құрыған 3-топ:Шоқырақтау 4-топ:Қарасын үзбеу |
Оқушылар түсініксіз сөздермен топтық жұмыс жасайды. Оны дәптерге жазады. | |
Шығармашылық тапсырма | Мәтінге байланысты әр топқа тапсырмалар беріледі.
1-топ:Бес жолды өлең құрастыру. 2-топ: Сәйкестендіру 3-топ: Ұйқасын тап 4-топ: «Киік» сөзіне ассоциация құру. |
Өлең құрастырады. Аңдарды өз төлдерімен сәйкестендіреді.Өлеңнің ұйқасын табу арқылы шығармашылығын арттырады. Киік туралы не үйренді, не білді соны қағазға түсіріп қорғайды. Постер қорғайды. | |
Қорытынды | «Кубизм» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. 1. Мәтінге сүйеніп аңдар мен жануарлардың сақтанатын құралдарын, айла-тәсілін айту.
2. Мәтіннен киіктің ақылдылығын көрсететін тұсты тауып оқу. 3.Табиғаттағы өзі білетін аң-құстардың сақтану құралдарын, тіршілігін әңгімелеу. 4.Киік пен қасқыр қандай аң? |
Сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлерін, болжамдарын айтады. | |
Үйге тапсырма | Мәтіннің мазмұнын айту, киік туралы мәліметтер жинау,киіктің суретін салу. | ||
Бағалау. | Мұғалім оқушыларды бағалайды. «Жетістіктер ағашы» | Оқушылар өз білімдерін, жетістіктерін қызыл және көк алма бойынша жетістік ағашына бағалайды. | |
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар! | Сау болыңыз! |
[bws_related_posts]