Екібастұз қаласы №17 жалпы орта білім беретін мектебінің
математика пәні мұғалімі Сырымбетов Бауыржан Маратұлы
Сабақтың мақсаты:
— оқушылардың ондық бөлшек пен жай бөлшекке амалдар қолдана алдуын, олардың арасындағы байланысын тани білуін, оларға байланысты теңдеулер шығара алуын, санның процентін анықтай білуін, жалпы осы екі тарау тақырыптарын меңгеру деңгейін анықтау;
— оқушылардың қызығушылық, логикалық іскерліктерін жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдануға байланысты есептер шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейту;
— оқушылардың өз білімдерін есеп шығару барысында дұрыс және рационал қолдана алуға тәрбиелеу.Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың әдісі: практикалық
Құрал-жабдықтар: интерактивті тақтада дайындалған слайд-тапсырмалар, карташалар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың алдына бірнеше карташалар қойылады. Оның ішінде тапсырмалары жазылған. Уақытты дұрыс қолдану үшін интерактивті тақтадағы тапсырмалар сол карташаларға жазылған. Оқушылар есептің жауабын сол карташаларға жазып, артқы жағына өз аттарын жазып бір-бірден тапсырып отырады. Олар келесі тапсырманы орындап отырғанда мұғалім бұл тапсырмаларды тексеріп отырады. Тапсырма орында орындалып болған соң, интерактивті тақтаға бір оқушы шақырылады. Ол оған өз жауабын жазады. Тапсырмалардың дұрыс жауаптары арнайы перделершелермен жасырылып тұрады.
2. Қайталау:
Интерактивті тақтаның бірінші слайд-тапсырмасында бірнеше тапсырмалар жазылып тұрады. Ол тапсырмалар ауызша орындалады. (1-2 минут)
3. Негізгі бөлім:
1-ші деңгейдің тапсырмалары.(7-10 минут)
№ 1 Мына сандардың қайсысы дұрыс, бұрыс бөлшек және аралас сан? (1 минут)
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
а) Дұрыс бөлшектер:
ә) Бұрыс бөлшектер:
б) Аралас бөлшектер:
№ 2. Ондық бөлшектерді жай бөлшекпен жаз (3 минут)
а) 12,5; ә) 0,2; б) 12,25; в) 0,01
жауаптары: а); ә) ; б) ; в)
№ 3. жай бөлшектерді ондық бөлшекпен жаз (3 минут)
а) ; ә) ; б); в)
жауаптары: а) 2,75; ә) 0,12; б) 2,125; в) 0,04
2-ші деңгейдің тапсырмалары. (18-20 минут)
№ 4. Амалды орындап нәтижелерін салыстыр. (3 минут)
(үлкен, кіші не тең белгілерін қой)