Екібастұз қаласы №17 жалпы орта білім беретін мектебінің
математика пәні мұғалімі Сырымбетов Бауыржан Маратұлы
Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі
Сабақтың мақсаттары: | |||
Біліктілік: | Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесіне нүктелерді орна-ластыру, графиктер, центрлік және осьтік симметрия тақырыптарынан алған білім деңгейін анықтау; | ||
Дамытушылық: | Оқушылардың логикалық, қызығушылық іскерліктерін координаталық жазықтыққа байланысты тапсырмаларды орындау арқылы арттыру; | ||
Тәрбиешілік: | Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, жинақтылыққа тәрбиелеу | ||
Міндеттері: |
|
||
Құрал-жабдықтар: | Интерактивті тақта, бағалау парағы, арнай практикалық тапсырмалар парағы, Activote (тестілеу құралы) | ||
Сабақтың типі: | Білім-дағдыны қалыптастыру | ||
Сабақтың формасы: | Фронталды, даралау | ||
Сабақтың әдісі: | практикалық | ||
Сабақтың жоспары;
І. ІІ. ІІІ. ІV. V. VІ. VІІ. |
Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)Сабақ мотивациясы (3 мин)
Практикалық тапсырмалар Сергіту сәті Тест Рефлексия Үй тапсырмасы |
|
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сабақ мотивациясы
Интерактивті тақтамен жұмыс (оқушылар бір-бірден тақтаға шығады)
№1. Мына нүктелердің координа-таларын тап:
А(2;4), В(0;-1), С(-3;0), D(4;1).
E(-2;-4), F(4;0), G(-5;5), H(-5;2). J(0;5), I(3;-4), K(5;4), L(-5;-5),
M(-4;3). N(0;2)
Интерактивті тақтамен жұмыс (оқушылар бір-бірден тақтаға шығады)
№2. Мына нүктелердің қайсысы қай ширекте орналасқаның тауып орындарына тасымалдау
ІІІ. Практикалық тапсырмалар
1-деңгей
1-нұсқа |
2-нұсқа |
Мына нүктелерді координаттық жазықтыққа орналастыр: A(-4;2), B(2;2), C(2,-3), D(х;у).а) D(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.
ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос, А мен D-ні түзумен қос. б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданың тап |
Мына нүктелерді координаттық жазықтыққа орналастыр: A(-4;2), B(х;у), C(2,-3), D(-4;-3).а) В(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.
ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос, А мен D-ні түзумен қос. б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданың тап |
2-деңгей
1-нұсқа |
2-нұсқа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
а) жоғарыдағы график бойынша мына кестені толтыр
ә) ең жоғарғы температураны анықта; б) қай уақытта ең жоғарғы температура көрсетілді; в) ең төменгі температураны анықта; г) қай уақытта ең төменгі температура көрсетілді |
а) жоғарыдағы график бойынша мына кестені толтыр
ә) ең жоғарғы температураны анықта; б) қай уақытта ең жоғарғы температура көрсетілді; в) ең төменгі температураны анықта; г) қай уақытта ең төменгі температура көрсетілді |
V. Тест
Activote (тестілеу құралы) арқылы тест
№1. ҚАЙ ШИРЕКТЕРДЕ АБЦИССАСЫНЫҢ ОҢ МӘНДІ БОЛАДЫ?A) І мен ІІ ширектерде
B) ІІ мен ІІІ ширектерде C) ІІІ мен ІV ширектерде D) ІV мен І ширектерде *
№2. ҚАЙ ШИРЕКТЕРДЕ ОРДИНАТАНЫҢ ТЕРІС МӘНДІ БОЛАДЫ? A) І мен ІІ ширектерде B) ІІ мен ІІІ ширектерде C) ІІІ мен VІ ширектерде * D) VІ мен І ширектерде
№3. ҚАЙ ШЕРЕКТЕРДЕ АБЦИССА МЕН ОРДИНАТАНЫҢ ТАҢБАЛАРЫ БІРДЕЙ БОЛАДЫ? A) І мен ІІІ ширектерде * B) ІІ мен VІ ширектерде C) ІІІ мен VІ ширектерде D) VІ мен І ширектерде
№4. ЕКІ ОСЬТІҢ ҚИЫЛЫСУ НҮКТЕСІН НЕ ДЕП АТАЛАДЫ?
A) абцисса B) ордината C) координаталар бас нүктесі * D) координата
|
№5. ( — 1; — 6) НҮКТЕСІ ҚАЙ ШИРЕКТЕ ОРНАЛАСҚАНA) І
B) ІІ C) ІІІ * D) VІ
№6. VІ ШИРЕКТЕГІ «Х» ПЕН «Y» МӘНІҢ ТАП A) х < 0, у > 0 B) х < 0, у < 0 C) х > 0, у < 0 * D) х > 0, у > 0
№7. (0,6) НҮКТЕСІ КООРДИНАТАЛАР БАС НҮКТЕСІНЕН НЕШЕ БІРЛІККЕ ТЕҢ? A) 4 B) 5 C) 6 * D) 7
№8. ТІК БҰРЫШТЫ КООРДИНАТАЛАР ЖҮЙЕСІНІҢ НЕШЕ ШИРЕГІ БАР A) 3 B) 4 * C) 5 D) 6
|
VІ. Рефлексия
Не ұнады?
Не ұнамады?
Нені еске түсірдік?
VІІ. Үй тапсырмасы
№1131, 1183, 1200