«№ 4 Шонжы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Акимжанова Баян Сайлаубековна
Сабақтың тақырыбы: «В в» дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік:
«В в» дыбысы мен әрпі және басқа да өтілген дыбыстар туралы түсініктерін арттыру. «В в»дыбыс бар сөздерді дұрыс және мәнерлеп оқуға баулу.Сурет бойынша жұмыс жүргізу арқылы сөздік қорларын артттыру.
- Дамытушылық:
Оқулықтағы сөздерді оқып, дыбыстарға талдау жүргізу. Сөйлем құрау.Сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту.
- Тәрбиелік:
Топтық жұмыс арқылы тыңдау мәдениетін қалыптастыру,сыйласымдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, текшелер, кеспе әріптер, слайд.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, ой қозғау, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру.
А) Сәлемдесу
Ә) Түгендеу
Б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
В) Психологиялық дайындық
ІІ Өткен сабақты пысықтау.
- Жеке жұмыс.
Әр балаға суреттер таратып беремін, олар суреттегі заттың атын атап,буынға бөліп, сол сөздерді қатыстырып , сөйлем құрайды. (Мысалы: алма, ал-ма, Мен алма жедім.)
- Жұппен жұмыс.
Балаларға сөздер жазылған үлестірмелі қағаздар таратып беремін, олар дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.Жұппен жұмыс жүргізе отырып,өздеріне берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.( Мысалы: қаһарман)
-Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын.
Теуіп-теуіп қалдым
Алысқа ұзап бардым. Жауабы: Велосипед
ІІІ Жаңа сабақ
— Велосипед туралы әңгімелеу.Шығу тарихын айту.
Велосипед сөзін буынға бөліп қай дыбыстан басталғанын сұрау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Мақсатын хабарлау.
— В- ұяң, дауыссыз дыбыс.Орыс тілінен енген дыбыс.
— Жаңа сөздермен таныстыру.
Топпен жұмыс.
Постер бойынша жұмыс. Әр топқа постер таратып беремін.Суретте бейнеленген заттардың атын жазып,ішінен в дыбысы бар сөздерді табады.
Вагон, трамвай, автобус, аквариум, велосипед, вокзал.
— Сөздерді буынға бөліп, неше дыбыс, неше әріп бар екенін анықтау,әр сөзге түсінік беру.
— В дыбысы сөздің барлық буынында кездеседі.
ІV Оқулықпен жұмыс.
— Суретке қарап, әңгімелеу.Вокзал туралы білетіндерін сұрау.
— Мәтінмен жұмыс.
А) Өзім оқимын
Ә) Мәтінді талдау.
Б) Іштей оқу, дауыстап, тізбектеп оқыту.
— «Үлкенге құрмет-балаға міндет» мақалының мағынасын ашу.
V Сергіту сәті
VІ Дәптермен жұмыс.
Ауада жазу.Жазу жолындағы әріптерді жазу. В в әрпін балалардың әдемі, таза, сауатты жазуларын қадағалау.
VІІ Тақтамен жұмыс
VІІІ Ой-толғаныс.
Топтастыру стратегиясын қолдану.
В дыбысы бойынша не үйрендік, не білдік?
Трамвай орыс тілінен енген дыбыс
Велосипед В барлық буындарда кездеседі
Аквариум ұяң дауыссыз дыбыс
ІХ Сабақты қорытындылау
ж | ||||||||||||
а | ||||||||||||
р | ||||||||||||
а | ||||||||||||
й | ||||||||||||
с | ||||||||||||
ы | ||||||||||||
ң | ||||||||||||
Сабақта сөзжұмбақ арқылы қорытындылаймын.
- Түйе сүйіп жейтін шөп. (Жантақ)
2.Бір-бірімен қора үйлер тіркесіп
Қос сүрлеумен әрі-бері жүр көшіп (Вагон)
- Табанында жолы бар
Төбесінде қолы бар (Трамвай)
- Поезға қай жерден мінеміз? (Вокзал)
- Суда жүзетін көлік (Қайық)
- Ең жақсы баға (Бес)
- Үй жануары (Мысық)
- Сырты қатты
Іші тәтті. ( жаңғақ)
Сөзжұмбақтың шешімі : Жарайсың
Оқушыларды мадақтау.
[bws_related_posts]