Сабақ № 1
Сабақ өтілетін күн:
|
7 сынып (12-13 жасар)
Ағылшын тілі Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы |
Барлық оқушы саны: 9
Қатысқаны:9 |
||||
Сабақ тақырыбы | Америка Құрама Штаты | |||||
Жалпы мақсаттар
|
— Америка құрама штаты туралы мағұлматпен танысу, Present Simple шағын естеріне түсіру;
— оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту — топтпен бірлесіп жұмыс жасауға дағдылану. |
|||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, Бұқаралық ақпарт көзі. | |||||
Түйінді идеялар | « Америка дамыған мемлекет » | |||||
Әдіс-тәсілдер | «Конверттегі сұрақ», «Жигсо әдісі», «кластер», «ыстық орындық», «Табыс баспалдағы», «Үштік әдісі»тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық | |||||
Көрнекіліктер | АҚШ туралы слайд; АҚШ-ның географиялық картасы, АҚШ Президенті Барак Обама суреттері; | |||||
Дереккөздер | Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева Ж. Ағылшын тілі 7 сынып оқулық.- Алматы: «Мектеп», 2012; Интернет Sabak.kz, video. | |||||
Оқыту нәтижелері | · Америка Құрама штаты туралы мағлұмат алады;
· лексиканы меңгереді; · Өзгелермен пікір алмасу дағдылары қалыптасады |
|||||
Сабақ барысы | Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формативті, суммативті) | ||
Сабақ кезеңдері:
1-кезең Қызығушылықты ояту -ұйымдастыру (2 мин) |
«Мозаика»
|
-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
-топқа бөлу (қима қағаздардан сурет құрауға нұсқау береді) -белсенді іс әрекетке жұмылдыру |
-Сәлеметсіз бе?
Оқушылар алған қағаздарындағы сурет қималарын құрастырып топ құрайды. Топтағы әркімнің атқаратын жұмыстарын белгілейді. Топ басшысын сайлайды. Тайм кипер, спикер, көшбасшы,бақылаушы. |
Сөзбен ынталандырып отыру | ||
«Миға шабуыл»
|
(видео көрсету) |
ойланып (тақырыптың атын табады)
|
||||
-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)
|
«Конверттегі сұрақ» | Топтық жұмыс «Конверттегі сұрақ»-топ басшылары келіп конверттің ішінен топтарға арналған сұрақтар алады. | Топ басшысы конверттің ішінен шыққан сұрақты топ ішінде оқып береді.Оқушылар топпен ой бөліседі,ақылдасады, қорытынды шығарады.Сұраққа жауап жазады. | Жұлдыз арқылы бағалау | ||
—Сергіту сәті (2 мин) | «Би» | Мұғалім АКТ | Мадақтау
«Жарайсыңдар»
|
|||
—Жаңа сабаққа даярлық (2 мин). | Триггерлік суреттер әдісі | Америка Құрама штаттарының суреттері,
АҚШ Президенті Барак Обама суреттері, 1 беттік «АҚШ» слайдын көрсетеді. |
Интерактивті тақтадан,сызба, суреттерді көріп, жаңа тақырыптың маңыздылығына мән береді.
|
|||
2-кезең
Мағынаны ажырату —Жаңа сабақ (20 мин) |
Үштік әдіс | Жаңа сөздерді меңгерту
Кім қаншалықты жаңа сөздерді есте сақтады.
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызу
Ойлауға мүмкіндік береді. |
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтады.
А оқушы – барлық сөзді қатесіз айтады В оқушы -7-8 сөз айтады С оқушы – 3-4 сөзді біреудің көмегімен айта алады |
Жұлдыз арқылы
бағалау
|
||
ЖИГСО әдісі
Кластер жасау
|
Мәтінмен танысу.
Тақырып бойынша әр топқа тапсырма беріледі: 1-топ «АҚШ-тың географиялық орны.» 2-топ « АҚШ-тың тұрғындары»
Әр топтан 1 оқушыға 3 сұрақтан тұратын тапсырма береді.
|
Жаңа тақырыпты жоспар құрып, дәптерлеріне жазады.
— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; — топ болып жауап берудің дұрыс амалын талқылайды.
Әр топ берілген тапсырма бойынша кластер жасайды, әр топтың екі оқушы жасаған кластерлерін қорғайды.
|
Бас бармақ арқылы бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды
|
|||
3-кезең
Ой толғаныс Бекіту (5 мин)
|
«Ыстық орындық» | Оқушылардың біреуін ортаға шығарып,АҚШ-ы туралы сұрақтар қою. | Орындыққа отырған бала жауап бере алмаса, келесі оқушы ауысады. | Смайликпен бағала у | ||
—Қорытындылау.
(3 мин) |
«Табыс баспалдағы» | Оқушылар бүгінгі сабақта қай баспалдақта тұрғандарын көрсету | Өздерін сабақта қандай баспалдаққа шыққан көрсету | Мадақтау | ||
-Бағалау. (2 мин) | Критерий бойынша | Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. | Күнделікке баға қойдырады | |||
—Үйге тапсырма:
(1 мин) |
Америка Құрама Штаттары туралы эссе жазуға берді. | Тапсырманы күнделіктеріне жазады | ||||
-Рефлексия (1 мин) | 2 жұлдыз 1 тілек | Мұғалім сабақтан не ұнағанын,қандай ұсыныс білдіретінін сұрайды. | Оқушылар өздерінің сабақта нәтижелерінің сәтті шыққандарын айту, тілек тілейді. | |||
Табыс критерий:
- Жаңа сөздерді жатқа білемін. 1
- Мәтінді кездесетін кез келген санды айта аламын.1
- Сөйлемдерді аудара аламын. 1
- Өз ойымды еркін жеткізе аламын 2