Ақмола облысы
Целиноград ауданы
Приречное аулының
№22 Приречное орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Ердмурат Алмагул
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән мұғалімі | Ердмурат Алмагүл | ||
Пәні | Қазақ тілі | ||
Сыныбы | 11 «Б» | ||
Өтетін күні | 3.02.2016 |
Сабақтың тақырыбы | Ырықсыз етіс |
Сабақтың мақсаты | Ырықсыз етіс туралы түсіндіру, оларды ауызекі сөйлеу тілінде дұрыс қолдану және таба білу. Бірлескен жұмысты жақсарту. |
Күтілетін нәтиже | Өзгелік етіс және ырықсыз етіс ажырата біледі, дұрыс қолдана алады, бірлесіп жұмыс жасай алады. |
Бұрын меңгерілген білім | Етістің ммммммм сөйлемдегі қызметі |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті, тарих, музыка |
Сабақтың ресурстары | Интерактивті тақта,қалыптастырушы бағалау тапсырмалары, стикерлер, мұғалімдер үшін бағалау жаймасы, үлестірмелі кесінділер, бағалауға арналған тапсырмалар,кері байланыс жаймасы |
Кезең | Уақыты | Сабақтың барысы | |||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
Ой шақыру | 2 минут | Топқа бөлуді ұйымдастыру | Алдын ала осы шақтың түрлеріне байланысты тапсырмалар дайындалып, оқушылар өздері таңдаған етістік түрлеріне қарай топтарға бөлінеді
1-топ ырықсыз етіс |
||||||||||
5 минут | Үй тапсырмасын қайталау
Ереже сұрау «Конверттік сұрақ арқылы» |
Сұрақтарға барынша тез жауап беру | |||||||||||
3 минут | Оқушылар өздерінің жауаптарын жазады.
|
||||||||||||
Тақтаға кім қандай мысалдар жазғандарын оқып шығу | Оқушылардың сөйлемдеріне қарай, кімнің қаншалықты тақырыпты түсінгендігі байқалады
|
||||||||||||
Мағынаны тану | 3 минут | «Ой қозғар» әдісі (интерактивті тақтадағы ой қазығы етіп алған пікірлерді оқу)
|
Ырықсыз етіс категориясы туралы оқушылар өз білетіндерін, ойларын ортаға салады.
Сұрақтар дайындау |
||||||||||
5 минут | Түрткі сұрақтар арқылы оқушыларды сабаққа қызықтыру
1.Етістің қанша түрі бар? 2.Өздік етіс дегеніміз не? Сызбамен жұмыс
|
Оқулықпен жұмыс. ІNSERT әдісі. ырықсыз етіс және өзгелік етіс туралы Шартты белгілермен жұмыс. «v»- білемін, «+» — жаңалық ІNSERT әдісі., «-»- білмеймін, «?»- толығырақ білгісі келеді.
1,4 тапсырманы топтағы оқушылар орындайды |
|||||||||||
3 минут | Оқулықпен жұмыс | Сөйлемдерді толықтыр сөйлемдегі баяндауышты ырықсыз етіс ретінде қолдан | |||||||||||
5 минут
|
Мұғалім түсіндірмесі:
Өзгелік етіс қимылдың, іс — әрекеттің сөйлемдегі іс иесі яғни субъектінің өзі емес, екінші бір басқа субъект, қимылды орындаушы арқылы істелінетінін білдіріп, белгілі жұрнақтар арқылы жасалады. Ол жұрнақтар: |
Сөйлемдерді толықтыр сөйлемдегі баяндауышты ырықсыз етіс ретінде қолдан | |||||||||||
Ырықсыз етіс Іс — әрекеттің атқарушысы, қимыл иесі арнайы айтылмай, қимыл өздігінен істелетіндігі көрінеді де, — ыл, — іл, — л түбірдің ішінде л дыбысы болса — ын, — ін, — н жұрнақтары арқылы жасалатын етіс түрі ырықсыз етіс деп аталады. Ырықсыз етіс тек сабақты етістіктен жасалады, өзі жалғанған сабақты етістікті салт етістікке айналдырады: сөз айт — ылды, уәде бер — іл — ді, шарт жаса — л — ды, үй таза — ла — н — ды, қамал ал — ын — ды, үй сал — ын — ды | |||||||||||||
10 минут | 1.Тапсырма:1,4 тапсырмада жұмыс жасайды | Әр топқа осы шаққа байланысты сурет салу беріледі. Сурет салынып болған соң, топ арасында бағаланады. Содан соң критерийлер ұсынылады. Критерийлер бойынша қайта бағаланады.
|
|||||||||||
5 минут | Дәптермен жұмыс:
1. Мәтіннен осы шақ етістіктерді теріп жазады, жасалу жолын түсіндіреді.
) |
Нақыл сөздер туралы білімдерін тексеру. | |||||||||||
Мәтін арқылы оқушы | |||||||||||||
Ой толғау | 4 минут |
Кері байланыс. Жаңа сабақты талдау
|
1. Сұрақ-жауап
|
||||||||||
Бағалау |
50%, 75%, 100% арқылы бағалау
|
||||||||||||
Үйге тапсырма | Ережені түсініп оқу және байланысты сөйлем құрап, жасалу жолын талдау, түсіндіру.
|
||||||||||||
Рефлексия | |||||||||||||
[bws_related_posts]