Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Е.Айшуақұлы атындағы орта мектебі
Сугирова Жанганым Кубаевна
Бастауыш сынып мұғалімі
Пән: Дүниетану,1-сынып
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
Мақсаты: Оқушылардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін тереңдету. Жыл мезгілдерін бір – бірінен ажырата білуге баулу. Қисынды ойлау қабілетін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдері туралы толық мәлімет алады, тақырыпты талдауға үйренеді, достарымен ортақ пікірі қалыптасады, сұрақ – жауап арқылы кері байланыс орнайды.
Ресурстар: Маркерлер, жыл мезгілдерінің суреттері, А-3 форматты қағаз, түрлі-түсті дөңгелектер
Бөлім-дер | Жүрісі | Әдіс-тәсілі | Күтілетін нәтиже | Қолданылған модуль |
Білім
|
1.Психологиялық дайындық
-Қане, шеңбер құрайық, Дөңгелене тұрайық, Ұнаған түсті таңдап ап, Тобымызды табайық. 2. 4 топқа бөлу: Жаз, күз, көктем, қыс.
3. Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілерін, температураны шартты белгілері бойынша оқыту. |
Сұрақ-жауап |
Топқа бөлінуге машықтанады.
Жылдың 4 мезгіліне байланысты ауа-райының белгілері, температурасын оқуы жетіледі. |
Диологтік оқыту
|
Түсіну
|
1.Әр топ өз мезгіліне сай білетін тақпақтарын айту.
2.Сол жыл мезгіліне сай сурет салып, сипаттап түсіндіру.
Сергіту сәті: «Қаражорға» биі |
Постер құру |
Жыл мезгілдері туралы білімдері толығады
Сурет салуға, оны қорғауға машықтанады. |
Дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ-мен жұмыс |
Қолдану
|
1.Дәптермен жұмыс:
Суреттерге қарап және арнайы бақылап, күнделікті тәулік мезгілдерін анықта. Таңертең, түс, кеш, түн мезгілдеріне төмендегі суреттердің қайсысы сәйкес келеді. |
Практикалық |
Тәулік мезгілдерін айыра біледі |
Сыни ойлау
|
Талдау |
|
Көрнекілік |
Ай аттарын жыл мезгіліне сай айыра біледі |
Сыни ойлау |
Жинақтау |
1. «Бұл қай кезде болады?» Әр мезгілді атау
|
Жұмбақ-өлеңді шешуді үйренеді |
Кері байланыс |
|
Бағалау |
|
Бағалау |
Ұпай сандарын есептеу, бағалау.
Кері байланыс |
[bws_related_posts]