Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Е.Айшуақұлы атындағы орта мектебі
Сугирова Жанганым Кубаевна
Бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу 3-сынып
Сабақтың тақырыбы
|
В.А. Сухомлинский. Ақ шаш. Ғ.Орманов. Ана |
Сілтеме |
3-сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы, оқыту әдістемесі, күнтізбелік жоспар, оқу бағдарламасы |
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың мәтінді және «Ана» өлеңін түсініп оқып, негізгі ой түйінін таба білуге үйрету; оқу дағдысын қалыптастыру,түсінгендерін қысқа әрі нақты әңгімелей білуге дағдыландыру;сөздік қорын, тіл байлығын дамыта отырып, мейірімділікке, ананы сыйлауға тәрбиелеу. |
Негізгі идея | Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада
|
Күтілетін нәтиже | 1. Ойларын ашық айтуға, шапшаңдыққа, нақтылыққа үйренеді.
2. Ананы қадірлеу туралы білімі кеңейеді. 3. Сыни ойлауға үйренеді. 4. Салыстырып, талдау жасай алу қабілеті артады. 5. Топтағы ынтымақтастыққа үйренеді. |
Оқыту әдістері | Интербелсенді әдістер, сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытудағы көшбасшылық, АКТ модульдері, топтық жұмыс, кері байланыс, рефлексия, критериалды бағалау, т.б.
|
Дерек көздер | Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Интербелсенді оқыту әдістемелері», т.б.
|
Ресурстар | Электронды оқулық, интерактивті тақта, флипчарт, стикерлер, даналық ағашы, гүлдер,слайдтар, бейнефильм, сызбалар,авторлар суреттері.
|
Оқыту кезең
дері |
Блум таксо
номия сы |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Уақыты |
І. Мотивациялық-бағдарлау кезеңі |
Білу
Түсіну
Қолдану
|
1. Психологиялық ахуал:
Әрқашан күн сөнбесін Аспаннан бұлт төнбесін Қасымда болсын анам, Болайын менде аман
2. Топқа бөлу:
А, Ш, С әріптерінен басталатын анаға қатысты сөздер арқылы топқа бөлу.
3. Сабақ мақсатын қою:
Қолдарыңдағы сөздерді күн көзіне орналастырыңдар. Бұл сөздер кімге арналған деп ойлайсыңдар? Аналарыңа мерекеде не сыйлайсыңдар? Мен де бүгін сендердің білімдеріңді гүлмен бағалаймын.
4. Проблемалық сұрақ қою. -Біздер самай шашы ағарған немесе ақ шашты деген сөз тіркестерін кімге арнап айтамыз? Яғни барлық адамдардың жасы ұлғайғанда шашы ағарады, бірақ кейбір аналардың шашына ақ ерте түседі екен. Себебін кім айтады? .Олай болса, бүгін В.С Сухомлинскийдің «Ақ шаш», Ғ.Ормановтың «Ана » өлеңімен танысамыз. 5.Авторлар туралы түсінік. Қима қағаздарда авторлар туралы мәліметтер жазылған, араластырылып беріледі. 1- топ.В.Сухомлинский 2-топ.Ғ.Орманов 3-топ.М.Шаханов. «Төрт ана» өлеңін жатқа айтады.
6. Мәтінмен жұмыс. «Ақ шаш» мәтінін үш топтан үш оқушыға рөлге бөліп оқыту. Мәтін соңындағы тапсырсырмаларды орындату. Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс. 1- топқа тапсырма: Ананың жүрегі қай кезде ауырады? 1. 2 топқа тапсырма: Мишаның сұрағына анасы не деп жауап береді деп ойлайсың? 2. 3- топқа тапсырма: ———сыйлаймын ———-тыңдаймын ———- аламын ———боламын
1).Электронды оқулықтан «Ана»өлеңі тыңдатылады. Тапсырма. 1) Өлеңдегі қызыл түспен жазылған сөздерді түсіндір. |
Оқушылар үш тілде айтып шығады.
Топқа бөлінеді
Анаға арналғанын айтады.
Әр жауапқа гүл алады. Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар қима қағаздарды таңдап алып, авторлардың тұсына топтастырады. «Төрт ана» өлеңін жатқа айтады.
Мәтінді оқиды.
«Ақ мамам» әніне би қимылдарын жасау
Тапсырмаларды дәптерге орындайды,оқиды .
Интерактивті тақтадан электронды оқулық ашылып, өлеңді тыңдайды.
|
2мин
1 мин
2мин
2мин
5мин
5мин
2мин
7мин
3 мин
|
Талдау
Қорыту |
«Ойымды аяқта
ü Үйдің алтын қазығы кім? ü Жоқты бар, ашты тоқ ететін кім? ü Ананың жүрегі қандай? ü Ананың алақаны қандай?
Берілген гүлдерге анасына арнап тілек жаздырту
Анасының суреті слайдтан шығады,соған қарап жазған тілегін арнайды. |
Сұрақтарға жауап береді
Анасына арнап тілек жазады
Тілегін оқиды. |
1мин
3 мин
10мин |
|
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі |
Баға лау |
7. Бағалау.
3-гүлден жоғары — 5 2 гүл — 4 1-гүл- 3 8. Кері байланыс. -Сабақ туралы пікірлеріңіз қандай? Маған қандай баға қоясыздар? |
Оқушылар өзіне қоятын бағасын айтады.
Бармақпен бағалау. |
1мин
1мин
|