Басы » Кембридж бағдарламасы » Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу

Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу

Жамбыл облысы

Жуалы ауданы,

№24 Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі

Бірінші санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі:

Абдуалиев Ғалымжан Құралбайұлы

үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтаған

Коучинг сессия жоспары                

Уақыты: 18.02.2016
Тақырыбы: Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу 

(Блум таксономиясы негізінде)

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық  (I(ілгері) деңгей)) екінші басылым,

Мұғалімге арналған нұсқаулық  (IІІ(негізгі) деңгей)) екінші басылым,

Б.Блум таксономиясы слайд

Таратпа материалдар

Жалпы мақсаты: 1.  Оқушылардың ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;

4.Оқушылардың шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету жолдары;

Оқыту нәтижелері: Мұғалім:

Нақты мақсат қоя алады

Оқушыларды зерттей алады;

Бағалауды практикада қолдана алады;

Ойлау деңгейлері  бойынша топтастыру немесе презентация жасай алады.

 

Түйінді идеялар: Б. Блумның ойлау сатысы негізінде мақсат қоя білу;

Б. Блумның ойлау тәсілімен  «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске асыру;

Бағалаудың түрлерін қолдану.

Ресурстар: Түрлі-түсті  маркерлер, желім, қайшы, стикер, степлер,  кері байланыс парағы.
Сессия барысы

 

Сабақ бөлімдері, уақыты Коуч пен қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті

 

 

Кіріспе

20мин

Эпиграф: «Бұлақ көрсең – көзін аш»    Мақал
Коучингке кіргендегі сауалнама:

Оқушыларды қалай зерттейсіз?

Үнемі зерттеу жүргізесіз бе?

Осы зерттеу тәсілі қаншалықты тиімді?

Әркімге өзінің  оқушыларға үлгі болатындай, оқушыларының бойына сол қасиеттерін сіңіргісі келетін, мықты жақтарын сипаттау ұсынылады. Өзін-өзі жарнамалау нәтижесінде әрбір кіші топ бірге жұмыс істеу арқасында бойына жақсы қасиеттерді жинаған  жеке тұлға портретін жасайды.

«Ана тілі-жүрек үні» қанатты сөзі бойынша топқа бөлу (мозайка әдісі бойынша).

 « Миға шабуыл».

Қатысушы мұғалімдерден оқу мақсаттарын қалай қоятыны сұралады. Мақсат кімге қойылады?

Жұпта талдау.

Блум таксономиясы негізінде мақсат қою туралы таныстырылым

 

Семинар

30  мин

«Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу» .

Әртүрлі дереккөздер арқылы  Б. Блумның ойлау тәсілімен  танысу. Б. Блумның білімді игеруге арналған 6 қадамы

1.Білу (еске түсіру, анықтау)

2.Түсіну (түсіндіру, әңгімелеу)

3.Қолдану (суреттеу, қолдану, пайдалану, қолдану)

4. Талдау (ажырату, салыстыру, қарама-қарсы қою)

5. Жинақтау (дамыту, ұсыну, жасау)

6. Бағалау (бағалау, таңдау)

  Ойлаудың алты қадамы жаңа тәсілдің тиімділігін көрсететін

оқушының оқуы туралы деректер жинауды көздейді.

  Тапсырма:

Блумның ойлау жүйесі дегеніміз не?

Оны не үшін пайдалануға болады?

Оны өткізудің кезеңдері қандай?

Кітапша жасау.

Кітапшаны қорғау.Спикер таңдалып, ұжым алдында қорғайды

Рефлексия 2 жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша

 

20мин Тапсырма:

Ана тіліне арналған өлеңді оқу

Өлеңді зерттеу

Бағалау ( өздері, сағат тілі бағытымен келесі топтар)

Бағалау критерийлері бойынша бағалау

Талдау:

 Идея ұсынған кім?

Жұмысты жасауға кімдер қатысты?

Кім жұмыстың қандай бөлігін жасады?

Жұмысқа қатыспағандар болды ма?

Кімнің қандай қабілеті бар екен?

   6.Көшбасшыны анықтау:

1. Топқа берілген 10 ұпайды топ мүшелеріне қалай бөлер едіңіздер?

2.  Топтағы көшбасшылық кімге тиесілі деп ойлайсыздар?

«Ой толғаныс»

5 мин

Бес жолды өлең:

Бір зат есім

Екі сын есім

Үш етістік

Төрт сөзден тұратын сөйлем .Синоним

Кері байланыс

5 мин

Коучингтен шығардағы сауалнама:

Маған не ұнады?

Мен не үйрендім?

Маған бұл түсініксіз болды.

Менің ұсынысым.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *