Жамбыл облысы
Жуалы ауданы,
№24 Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі
Бірінші санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі:
Абдуалиев Ғалымжан Құралбайұлы
үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курсын аяқтаған
Коучинг сессия жоспары
Уақыты: | 18.02.2016 | |
Тақырыбы: | Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу
(Блум таксономиясы негізінде) |
|
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық (I(ілгері) деңгей)) екінші басылым,
Мұғалімге арналған нұсқаулық (IІІ(негізгі) деңгей)) екінші басылым, Б.Блум таксономиясы слайд Таратпа материалдар |
|
Жалпы мақсаты: | 1. Оқушылардың ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру; 2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу; 4.Оқушылардың шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету жолдары; |
|
Оқыту нәтижелері: | Мұғалім:
Нақты мақсат қоя алады Оқушыларды зерттей алады; Бағалауды практикада қолдана алады; Ойлау деңгейлері бойынша топтастыру немесе презентация жасай алады.
|
|
Түйінді идеялар: | Б. Блумның ойлау сатысы негізінде мақсат қоя білу;
Б. Блумның ойлау тәсілімен «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске асыру; Бағалаудың түрлерін қолдану. |
|
Ресурстар: | Түрлі-түсті маркерлер, желім, қайшы, стикер, степлер, кері байланыс парағы. | |
Сессия барысы
|
||
Сабақ бөлімдері, уақыты | Коуч пен қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті
|
|
Кіріспе 20мин |
Эпиграф: «Бұлақ көрсең – көзін аш» Мақал | |
Коучингке кіргендегі сауалнама:
Оқушыларды қалай зерттейсіз? Үнемі зерттеу жүргізесіз бе? Осы зерттеу тәсілі қаншалықты тиімді? Әркімге өзінің оқушыларға үлгі болатындай, оқушыларының бойына сол қасиеттерін сіңіргісі келетін, мықты жақтарын сипаттау ұсынылады. Өзін-өзі жарнамалау нәтижесінде әрбір кіші топ бірге жұмыс істеу арқасында бойына жақсы қасиеттерді жинаған жеке тұлға портретін жасайды. «Ана тілі-жүрек үні» қанатты сөзі бойынша топқа бөлу (мозайка әдісі бойынша). |
||
« Миға шабуыл».
Қатысушы мұғалімдерден оқу мақсаттарын қалай қоятыны сұралады. Мақсат кімге қойылады? Жұпта талдау. Блум таксономиясы негізінде мақсат қою туралы таныстырылым
|
||
Семинар
30 мин |
«Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу» .
Әртүрлі дереккөздер арқылы Б. Блумның ойлау тәсілімен танысу. Б. Блумның білімді игеруге арналған 6 қадамы 1.Білу (еске түсіру, анықтау) 2.Түсіну (түсіндіру, әңгімелеу) 3.Қолдану (суреттеу, қолдану, пайдалану, қолдану) 4. Талдау (ажырату, салыстыру, қарама-қарсы қою) 5. Жинақтау (дамыту, ұсыну, жасау) 6. Бағалау (бағалау, таңдау) |
|
Ойлаудың алты қадамы жаңа тәсілдің тиімділігін көрсететін
оқушының оқуы туралы деректер жинауды көздейді. Тапсырма: Блумның ойлау жүйесі дегеніміз не? Оны не үшін пайдалануға болады? Оны өткізудің кезеңдері қандай? Кітапша жасау. Кітапшаны қорғау.Спикер таңдалып, ұжым алдында қорғайды |
||
Рефлексия | 2 жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша
|
|
20мин | Тапсырма:
Ана тіліне арналған өлеңді оқу Өлеңді зерттеу Бағалау ( өздері, сағат тілі бағытымен келесі топтар) Бағалау критерийлері бойынша бағалау Талдау: Идея ұсынған кім? Жұмысты жасауға кімдер қатысты? Кім жұмыстың қандай бөлігін жасады? Жұмысқа қатыспағандар болды ма? Кімнің қандай қабілеті бар екен? 6.Көшбасшыны анықтау: 1. Топқа берілген 10 ұпайды топ мүшелеріне қалай бөлер едіңіздер? 2. Топтағы көшбасшылық кімге тиесілі деп ойлайсыздар? |
|
«Ой толғаныс»
5 мин |
Бес жолды өлең:
Бір зат есім Екі сын есім Үш етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем .Синоним |
|
Кері байланыс
5 мин |
Коучингтен шығардағы сауалнама:
Маған не ұнады? Мен не үйрендім? Маған бұл түсініксіз болды. Менің ұсынысым. |