Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан ауданы
Шілікті орта мектебі
информатика пәні мұғалімі:
Рахымжанова Қарақат Базарханқызы
Пәні | Информатика | Сыныбы | 7 cынып |
Тақырыбы: | Сызықтық алгоритмдерді программалау.
|
Мақсаты | Ø Қарапайым операторларды қолданып, сызықтық программаларды құру.
Ø Синтаксистік, семантикалық ережелерді сақтау, операторларды дұрыс жазып, дұрыс қолдану. Ø Өздігінен жұмыс істеп, пікірлерін айта білуге үйрету.
|
Міндеті: | 1.Паскаль программасында шамаларды сипаттау, мәлімет енгізу, нәтижені экранға шығару.
2.Программа құрылымын сақтай отырып сызықтық программалар жазу дағдысын қалыптастыру және дамыту; 3.Программа құрамында операторларды көрнекті жазуды талап ету, эстетикалық талаптарды сақтауға тәрбиелеу. |
Сабақтың түрі | Жаңа білімді меңгеру және тәжірибеде қолдану сабағы. |
Күтілетін нәтиже | Программа құрылымын сақтай отырып, сызықтық программалар жазу |
Кезеңдері | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының
іс—әрекеті |
Дифференциа-ция | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру бөлімі | Сыныппен сәлемдесу, топқа бөлу
Психологиялық треннинг Үш тілде амандасу |
Оқушылар сәлемдесіп, топқа бөлінеді Топ мүшелерін сайлайды | Топ мүшелері өз топтарын оқушылардың жақсы жақтарын айта отырып топ жинайды | Бағалау критериі бойынша бағалау
Оқушыларды білім термометірі арқылы бағалау |
АКТ
оқу құралдары, кестелер, плакаттар, маркер, |
Білу | «Миллион кімге бұйырады ?» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру:
1.Паскаль тілінің алфавитіне нелер жатады? 2. Идентификатор деген не? 3. Айнымалылар деген не, олар қалай белгіленеді? 4. Паскаль тіліндегі стандартты функциялар қандай қызмет атқарады? 5. Логикалық өрнек неден тұрады? 6. 36 div 7= 7. 15 mod 4= 8. x2 = |
||||
Негізгі бөлім | |||||
Түсіну | Кластер құрастыру
1.Тақырып бойынша алған білімдерін талдап, жинақтау үшін топта «Алгоритм» , «Программалау» тақырыбында кластер әзірлеуді тапсырады. Топ баяндамашыларының кластер бойынша баяндамаларын тыңдайды, кемшіліктері болса түзету жолдарын көрсетеді 2.Өрнектерді паскал тілінде жазу |
||||
Сергіту | Көршінің суреті (дәптерді басына қойып,көршінің суретін ақ қағазға салады) | ||||
Қолдану
|
Практикалық бөлім: «Ғажайым қақпа» екі қақпада есептер жазылған осы есепті
шешсек есік ашылады.
Міндетті деңгей Формула бойынша программа құру.
№2 тапсырма Кітаптан: «Сызықтық алгоритмдерді программалау»тақырыбына пратикум №14 есеп 46 беттегі. uses crt; var s,b:real; begin read(b); s:=b/(30*0.14); write(‘s=’,s); end. |
||||
Жинақтау
|
Ғажайып қақпа ашылғанда көрінетін ғажайып дүние
«Мәңгілік ел ұланы»қорытындылау |
||||
Қорытындылау
|
Кітаптағы «Өзіңді тексер!»
|
||||
Үйге тапсырма | §5 оқу. Практикалық жұмыс № 10-11 | ||||
Бағалау | Бағалау білім термометірі бойынша өз-өзін бағалау | ||||
Кері байланыс | Рефлексия «Сабақтан алған әсерім » |