Қызылорда облысы
Жалағаш ауданы
№201 мектеп-лицей мұғалімі
Нурова Динара
МАД ІҮ топ
Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік сала.
Білім көздері: Қоршаған дүниемен таныстыру.
Тақырыбы: Нан дастарқанға қалай келеді?
Мақсаты: 1.Диханшылардың еңбегі туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру. Жердің үнемі қамқорлықты қажет ететінін әңгімелеу.
2.Өсімдікке өсіп-өну үшін ауа, су,жарық жылу қажеттігін түсіндіру арқылы зейіндерін дамыту.
- Диқан еңбегіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: егін, қырман, диірмен, комбайн.
Қостілділік компонент: нан – хлеб, егін – степ, су – вода, ауа – воздух, еңбек – труд.
Іс-әрекет бөлімдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру
Сезімді ояту |
Шаттық шеңбері: Әрқашан аманболайық,Елімізде тыныштық болсын,
Бейбітшілік болсын,Нанымыз көп болсын.
|
Жақсы тілекпен амандасады. Смайлинктер арқылы көңіл күйлерін білдіреді |
Ізденістер.
Ұйымдастыру
|
1.Өткенге шолу. Сұрақтар қою.
1) Бала сөзін буынға бөл? 2) 2 мен 3 тің қосындысы нешеге тең болады? 3) Қызыл түсті орыс тілінде қалай атаймыз? 4) Бір аптада неше күн бар? 5) Р дыбысы қандай дыбыс? 6) Бүгін аптаның қай күні? Ал балалар ненің суреті шықты? 4. Нан туралы мақалдардың мағынасын түсіндіру: Нан- тамақтың атасы. Ынтымақ- көптің батасы. Кеспе әріппен жұмыс Дыбыстық талдау жасау Ә.Ахметовтің нан туралы өлеңін оқиды, мазмұнын түсіндіреді. Әбдікәрім Ахметов (15.6.1924 жыл, Қызылорда облысы Қармақшы кенті — 14.12.1982 жыл, Алматы) — ақын. Бейне баян нан туралы Оны талқылау оқушыларғасұрақтар қойылады 2.Нанның дастарқанға дейін келу жолын әңгімелеу. Бұл жерде диқан, нан , бидай сөздеріне сөздік жұмысы жүргізіледі. Нан – хлеб – bread Диқан – земледелец – farmer Бидай – пшеница – wheat Топтық жұмысы. Жұмбақтың шешуін тапқызу. Шешуі: бидай. І топ бидайдың мозайкасын жапсыру ІІ топ бидайдың суретін салу ІІІ топ бидайдын жасалатын тағамдарды тауып жалу. 3. Сергіту сәті:бейнебаян «наубайхана» 5. Дәптермен жұмыс: Сәйкестендіру Суреттерді ретімен орналастыру Тыйым сөздерді оқып, оларды тәрбиелік мағынасын түсіндіру.
|
Балалар ұяшықтарды таңдай отырып қойылған сұрақтарға жауап береді.
— Нанның Педагогтің әңгімесін тыңдайды, сұрақтар қояды. Би қимылдарын орындайды. Мақалдың мағынасын қалай түсінгендерін әңгімелейді. Нанның дастарқанға келу жолын айтады. |
Қорытынды-лау. | Сабақта алған білімдерін төмендегі сұрақтардың көмегімен пысықтау:
|
Нан туралы өлең, мақал-мәтел айтады. |
Күтілетін нәтиже:. диқан еңбегін бағалау.
Білуі тиіс:.нанның дастарқанға келу жолын білу
Түсінігі: диқандардың еңбегін түсініп, құрметтей білу.
Көрсете білуі: суретке қарап әңгіме құра білу.