Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан ауданы
Шілікті орта мектебі
Математика пәні мұғалімі
Нүриева Бейбітгүл Закарияновна
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері тарауын қорытындылау
Мақсаты: 1 Бір айнымалысы бар теңсіздіктермен олардың жүйелерінің шешімдерін жаза білу. Сан аралығымен және коордигаталық түзуде белгілей алу
- Қос теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешіп,шешімдерін жаза білу
- Ұйымшылдыққа ,ізденімпаздыққа,білуге құштарлыққа тәрбиелеу, бәсекеге қабілетті болуға даярлау
Сабақтың түрі: Білімді қорытындылау сабағы
Көрнекілігі: Презентация, кесте, бағалау парағы,желкен
Білім беру технологиясы:Үш өлшемді технология,есептерді шығарудағы математикалық технология
Білім беру формасы:Топпен жұмыс,жекелей тапсырма,жұптық.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2 . Үй жұмысын тексеру
3 . Өзіңді тексер
4 . Сәйкестендіру есебі
5 . Қоян қайда секіреді
6 . Сергіту сәті
7 . Еуропалық әдіс
8 .Оқулықпен жұмыс
9 . Қорытынды
10 . Үйге тапсырма
- Кері байланыс
Өзіндік жұмыс
1.Сан аралықтарын белгіленуімен жаз
- Теңсіздіктерді мүшелеп көбейт
3 <7 және 2<3 6<7 және 0,5<2
- Координаталық түзуді пайдаланып, берілген сан аралаықтарының қиылысуын тап
(-12;7) және (-1:18)
- Сан аралықтарының бірігуін тап
(-6; 0) және (8;13)
Слайдтан жауаптары көрсетіледі
Оқушыларға уақыт беріледі, слайдтан сәйкестендіру сызығы көрсетіледі
Нәтижесі слайдтан көрсетеді.
Сергіту сәті: Алғыс айтамын
Қос теңсіздікті шешіңіздер
№ 1104
Шығармашылық тапсырма
- Тік төртбұрыштың периметрі 32 см- ден кем. Оның ұзындығы 11см .Тік төртбұрыштың енін бағала
Күнделікті алайық.
Тапсырманы жазайық.
Сыныпта алған білімді
Ұмытпай еске салайық.
Үйге тапсырма:
№ 1110 есеп 146 бетте
Кері байланыс
Мектеп – кеме , білім – теңіз.
Талмай алға жүзудеміз – дей отырып, оқушылар желкенге өз білім деңгейлерін көрсетеді.
[bws_related_posts]