Басы » Кембридж бағдарламасы » Сурет салу.Жалаң және жайылма сөйлем.

Сурет салу.Жалаң және жайылма сөйлем.

Орал қаласы
№ 18 мектеп балабақша кешені
Мухамбетжанова Гульназ Камбаровна
Тақырыбы: Сурет салу.Жалаң және жайылма сөйлем.

Мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем туралы біледі.Сурет салу тақырыбында өз ойын айтады.Алған білімін шығармашылықта қолданады,сөздік қоры дамиды.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпты түсініп,талдайды,қолдана біледі,ойын жинақтап айта біледі.

Қажетті құралдар:                                                                                            Интербелсенді тақта, флипчарт,маркер,стикер,оқулық,бояу

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әркеті
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарайды маған да.

Күлімдеп кун бүгін,

Қарайды саған да,

Шуақпен төгіп нұр.

 
Үй тапсырмасын тексеру -Балалар үйге қандай тапсырма берілді?

1.Сөйлем дегеніміз не?

2.«Хобби» сөзі қандай мағынаны білдіреді.

3.Адамдар ұнаған ісімен қай уақытта айналысады?

4.Бақытты өмір сүру  үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?

5.Барлық адамдардың ұнайтын ісі бірдей болуы мүмкін бе?

Сіздер бос уақыттарыңда қандай іспен айналысасыңдар?

 «Менің сүйікті ісім?»

Эссе жазу. Сөйлем ереже.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар эсселерін оқып шығады.

Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту.

-Балалар тақтадағы суреттерге қарап,бүгінгі жаңа сабағымыз-дың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?(тақтада суреттер көрсетіледі.)

-Оқушылар сендер қандай атақты әлемдік суретшілерді білесіңдер?

-Қазақстанның қандай атақты суретшілерін білесіңдер?

-Иә бүгінгі сабағымыздың тақырыбы  «Сурет салу».

-Жалаң және жайылма сөйлем

1 топ.Жалаң және жайылма сөйлем туралы ережені меңгеріп,мысал келтіріп постер құру.

2топ.Оқулықтың 166- бетіндегі 1 -тапсырма «Сурет салу» оқып танысып,сурет салатын адамға қандай қасиеттер қажет екені туралы өз ойларыңмен бөлісесің-дер.

2 тапсырма

1 топ.Жайылма сөйлемдерді жалаң сөйлемге айналдыру.

2топ.Досыңа жазылған хатты әрі қарай жалғастыр.

 

Оқушылар суретке қарап сабақтың тақырыбын анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жұмыстарын қорғайды. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» әдісімен бағалайды.

Әбілхан Қастеев туралы қысқаша бейне ролик көрсету.   Сәкен Ғұмаров туралы оқушының тұсаукесерін тыңдау.
Сергіту сәті  «Мен суретшімін»

1 топ.Суретке байланысты жалаң сөйлем ойлау

2 топ.Жайылма сөйлем ойлау.

«Күзгі ағаш» суретін бейнелеу.Салған суреттеріне қарап өз әсерлерін әңгімелеу
Сабақты бекіту.

«Ыстық орындық»әдісі бойынша

Тақырып бойынша сұрақ құру Оқушылар  өтілген тақырып бойынша сұрақ береді.

Жалаң сөйлем дегеніміз не?

Жайылма сөйлем дегеніміз не?

Сурет салуды ұнатасыз ба?

Сурет салу барлық адамның қолынан келе ме?

Сурет салу үшін қандай қасиет керек?

Бағалау Мұғалімнің бағалауы Топ басшыларының бағалауы
Үйге тапсырма: Жалаң және жайылма сөйлем ережесі.Сөйлемдер ойлау.Суретшілер туралы қысқаша мәлімет жазу.  
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *