Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебінің
Информатика пәнінің мұғалімі:
Жубаниязова Нургуль Маликовна
Сабақтың тақырыбы: Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.
Сабақ №13 | Күні: 7 сынып, информатика Пән мұғалімі: Н.Жубаниязова | ||
Сабақ тақырыбы | Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі. | ||
Сілтеме | Информатика 7-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов | ||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға Паскаль программалау құрылымы, өрнектер және олардың жазылуы туралы толық мағлұмат бере отырып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін шыңдап, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту. | ||
Міндеттер | — Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
— Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ; — Паскаль программалау құрылымын, өрнектер және олардың жазылуын білу. |
||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | — Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
— Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету; — Оқушылардың бір-бірін бағалауға дағдыландыру; |
||
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері | топпен жұмыс,АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» | ||
Сабақтың көрнекілігі | Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма , бағалау парағы. | ||
Күтілетін нәтиже | Паскаль программалау құрылымын, өрнектер және олардың жазылуын білу. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. | ||
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут |
Оқушылар 3 топқа бөлу /15 оқушы/
Бағалау критерийлері • Өз бетімен білім алуы • Дербес жұмыс жасауы • Топта жұмыс жасауы • Ақпараттық білімі |
||
Сабақтың барысы | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Білу — 3 минут
· Паскаль тілі қай жылдардан бастап қолданыла бастады? · Тілдің алфавиті нелерден тұрады? · DIV және MOD функциялары не үшін қолданылады?
|
Берілген сүрақтарға әр топ мүшелері шапшаң жауап беруі керек. Топ жетекшілері белгілеп отырады.
|
||
ТҮСІНУ — 10 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру. «Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі» тақырыбына постер қорғау. |
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сыни тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді. |
||
ҚОЛДАНУ – 10 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар |
Тапсырмаларды орындау:
Кітаптағы №1,2,3 есептерді шығару. /А,В,С деңгейлік тапсырмалар беру/ |
||
ТАЛДАУ – 7 мин
Сыни ойлауын дамыту. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды. |
сұрақтары мен тапсырмалар:
|
||
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету |
Тест жұмысы | ||
Бағалау | 2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды. |
||
Қорытынды баға шығару | Бағалау парағы бойынша бағалау. | ||
Үйге тапсырма беру / 1минут | |||
Үйге: § 11, бақылау сұрақтарына жауап беру |
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
||
Рефлекция / 1 минут | |||
Стиккерлер тарату
|
Оқушылар стикерлерге «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» жазып жапсырады. | ||
[bws_related_posts]