Басы » ОМЖ/ҚМЖ » Информатика » Программа құрылымы.Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.

Программа құрылымы.Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.

Батыс Қазақстан облысы

Қаратөбе ауданы

Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебінің

Информатика пәнінің мұғалімі:

Жубаниязова Нургуль Маликовна

Сабақтың тақырыбы: Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.

Сабақ   №13 Күні:                          7 сынып, информатика               Пән мұғалімі:    Н.Жубаниязова
Сабақ тақырыбы Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.
Сілтеме Информатика 7-сынып,   Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
Жалпы мақсаты Оқушыларға Паскаль программалау құрылымы, өрнектер және олардың жазылуы туралы толық мағлұмат бере отырып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін шыңдап, есте сақтау, тапқырлық   қабілеттерін  дамыту.
Міндеттер —  Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын  арттыру ;

—  Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;

— Паскаль программалау құрылымын, өрнектер және олардың жазылуын білу.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері — Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы  толықтырып,   тақырыпты пысықтау ;

— Берілген  тапсырмаларды,  топта  орындауға  үйрету;

— Оқушылардың бір-бірін  бағалауға дағдыландыру;

Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері топпен жұмыс,АКТ,  Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі,  «Екі жұлдыз,  бір  ұсыныс»
Сабақтың көрнекілігі Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма , бағалау  парағы.
Күтілетін нәтиже Паскаль программалау құрылымын, өрнектер және олардың жазылуын білу. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Оқушылар 3  топқа бөлу /15 оқушы/

Бағалау критерийлері

•      Өз бетімен білім алуы

•      Дербес жұмыс жасауы

•      Топта  жұмыс жасауы

•     Ақпараттық  білімі

Сабақтың    барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Білу — 3 минут

·         Паскаль тілі қай жылдардан бастап қолданыла бастады?

·         Тілдің алфавиті нелерден тұрады?

·         DIV және MOD функциялары не үшін қолданылады?

  • Идентификатор дегеніміз не?
  • Айнымалылардың типі дегеніміз не?
  • Мәліметтердің типтері қалай сипатталады, олар қандай қызмет атқарады?
  • Мәліметтердің қандай типтері бар?
Берілген сүрақтарға әр топ мүшелері шапшаң жауап беруі керек. Топ жетекшілері белгілеп отырады.

 

ТҮСІНУ 10 мин

Тақырыпты  оқушылар  өздері   меңгеруіне  мүмкіншілік  беру.

«Программа құрылымы. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі» тақырыбына постер қорғау.

А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  талдайды.

Сыни тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды.    Постерге түсіреді.

ҚОЛДАНУ  –  10  мин

Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне сай   деңгейлік  тапсырмалар

Тапсырмаларды  орындау:

Кітаптағы №1,2,3 есептерді шығару. /А,В,С деңгейлік тапсырмалар беру/

ТАЛДАУ –  7  мин

Сыни ойлауын дамыту.

Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.

сұрақтары  мен  тапсырмалар:  

  • Программа қандай оператормен басталады?
  • Программаның негізгі бөлігі қандай түйінді сөзбен басталып, қандай сөзбен аяқталады?
  • Паскаль тілінде стандартты функциялар қалай жазылады?
  • Арифметикалық өрнек дегеніміз не? Өрнектер Паскаль тілінде қалай жазылады?
ЖИНАҚТАУ-  6  мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Тест жұмысы
Бағалау 2 минут

Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  бағалайды.

Қорытынды   баға   шығару Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.
Үйге тапсырма беру  /   1минут
 

Үйге: § 11, бақылау сұрақтарына жауап беру

 

Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу.

Рефлекция    /   1 минут  
Стиккерлер  тарату

 

 

Оқушылар   стикерлерге   «Екі  жұлдыз,  бір  ұсыныс»  жазып  жапсырады.

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *