Басы » Бастауыш сыныптар » Ы.Алтынсарин.Өзен

Ы.Алтынсарин.Өзен

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:Муханбетова Алтынай Қонашқызы

Ана тілі                                                                                                                          Сабақтың тақырыбы:Ы.Алтынсарин.Өзен                                                                                               Сабақтың мақсаты:                                                                                             Білімділігі: Өлеңді мәнерлеп оқу, оның мазмұны мен идеясын ашу.                   Дамытушылығы:Сабақта түрлі әдістерді қолдана отырып, оқушының ой — өрісі, дүниетанымын кеңейту.Есте сақтау ,шығармашылық қабілеттерін арттыру.                                                                                                                  Тәрбиелігі:Оқушыларды ізденуге жетелеу, жауапкершілікті сезінетін өнегелі тұлғаны тәрбиелеу. Қоршаған ортаны сақтауға, табиғатты қорғауға, экологиялық тәрбие беріп, әсемдікті сезінуге, туған жерін қадірлеуге, мақтан етуге, аялауға баулу.

Сабақтың көрнекілігі: Ы. Алтынсарин туралы материалдар; суреті, шығармашылығы, кітаптарынан көрме, слайдтар.                                                  Пәнаралық байланыс:Қазақ тілі,дүниетану,музыка.

Сабақ әдістері:Ой қозғау,сұрақ-жауап,шығармашылық,ізденушілік,атакалау.   Сабақтың түрі: топтық жұмыс.                                                                                    Сабақтың жүрісі:                                                                                                      I.Ұйымдастыру.                                                                                                       Психологиялық сәт

Әрбір адам

-Туысым, досым, жұрағат                                                                                                                         -Әрбір сабақ                                                                                                               -Үйрену, ұғу, ұлағат                                                                                                                 Әрбір ісім                                                                                                                      -Тірлік, тірек, адамдық                                                                                                         

Әрбір сөзім                                                                                                                Шындық, бірлік, адалдық

II.Біз сабаққа әзірміз бе?                                                                                             

Оқушыларға текше үлестіру.Текшедегі түстерге байланысты сынып оқушыларын топқа бөлу.Түстің астындағы суреттерден мозайка құрастыру.Суретке байланысты әр топқа өз аттарын таңдату.

III.Табиғатпен тілдесейік

Оқушыларға «Табиғат» туралы  бейнеклип көрсету

  1. «Серпілген сауал»

I топқа

-Табиғаттың тамаша көрінісі  көру арқылы қандай сезімде болдың?

II топқа

-Таза ауа, мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар?

Жалпы сұрақ

-Суретке қарап отырып «Табиғат және адам» деген тақырыпты әңгімелеңдер.

-Екі топтың оқушылары қандай тақырыпты қозғап әңгімелеп отыр?

-Осының бәрін біріктіріп, қандай тақырып шығаруға болады?

Y.Ой шақыру.

-Табиғатта ең көп таралған зат не? (су)

-Су туралы не білеміз?

Өзен ,көл, теңіз, мұхит.

Су             Тіршілік көзі.

Қар, жаңбыр, шық.

-Қазақстанда қандай өзендер бар?

(Жайық,Ертіс,Есіл,Тобыл,Сырдария,Іле,Нұра,Сарысу т.б)

-Өзеннің қандай пайдасы бар?

YI.Сәулелі жұлдыз іздеген адам.                                                                                      

Әр топ

Ы.Алтынсарин туралы деректер жинап қорғайды.

YII.Жаңа сабақ.                                                                                                                          Олай болса бүгін біз «Табиғат менің өз үйім» атты жаңа бөлімді бастаймыз.
«Табиғатсыз адамзаттың күні жоқ, мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ» демекші табиғат пен адам егіз ұғым. Адам өз тіршілігіне қажеттіліктің бәрін табиғаттан алады. Өз кезегінде табиғатқа да көмегін тигізіп отырады. Ағаштар отырғызып, орман тоғайларды табиғи өрттен құтқарып, жан — жануар, құстарға қамқорлық көрсетеді.
Бүгінгі сабақта Ыбырай Алтынсариннің  «Өзен» өлеңімен таныс боламыз.

 YIII.Сөздер сыры

Қынарда-жағасында

 

Жанабында-маңайында

IX.Кітап-досың,ақылшың.

Оқулықпен жұмыс

1.Өлеңді мәнерлеп оқу.

2.Өлеңді неше бөлікке бөлуге болады?

3.Әр бөліміне не деп ат қояр едіңдер?

4.Осы өлең оқылғанда не туралы ойладыңыз?

5.Өлеңді қара сөзбен әңгімеле.

Х.Сергіту сәті.

XI.Талдау — табыс кілті                                                                                               Өлеңнің тақырыбы :                                                                                                                             Идеясы :    ­Өлең шумағы  :                                                                                                                  Тармақ :   Ұқсастығы:

XII.Ұшқыр ойдан, ұтымды жауап.

I-топ. Өзен табиғатта, адам өмірінде қандай игілікке жарап жатыр?

II-топ Адамдар неліктен суды қорғайды?

XIII.Шығармашылық жұмыс.

I топ       «Өзен» тақырыбына эссе жазу.

II-топ.Су туралы мақал мәтелдер,тыйым сөздер жазу.

XII.Ой қозғау                                                                                                                         Елбасының Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдаған «Қазақстан-2050» стратегиялық жолдауындағы бағыттардың бірі экологияға арналып отыр. Қоршаған ортаны ластауға, экологиялық қалыпты жағдайды бүлдіруге жол бермеуге зор көңіл бөлінген.

I-топ. Ал сен өз жеріңді көркейтуге қандай үлес қосар едің?

II-топ.  Өзеннің бүгінгі таңдағы проблемалық мәселелері туралы не айта аласыңдар?

XY.Бекіту

«Атакалау» әдісі бойынша әр топ бүгінгі тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

  XYI.Үйге тапсырма

Ы.Алтынсарин.Өзен

ХҮII.Бағалау

ХҮIII. Қорытындылау

Қазақстан, туған жерім-киелім
Қастерлеймін, басымды да иемін.
Табиғатың-таптырмас жан байлығым,
Бәрін-бәрін аялаймын, сүйемін
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *