Ақмола облысы
Қорғалжын ауданы «Балауса» балабақшасының тәрбиешісі:Жумагулова А.Қ.
Тақырыбы: Қоян бізде қонақта
Мақсаты: білімділік – қоянмен таныстыра отырып қоян туралы түсініктерін қалыптастыру, сурет арқылы оның дене мүшелерімен таныстыру; дамытушылық – бір, екі сандары туралы қарапайым білімдерін анықтау; тәрбиелік – балалардың зейінін, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, қимылды әуен, тосын сәт, мадақтау, дидактикалық ойын.
Көрнекілік: қасқыр мен қоян кейіпкерлері, суретті кәртішкелер, слайд.
Іс-әрекет
кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық -қозғаушылық | Қане, қане тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық. Құрсақ енді шеңберді, Алақанды ұрайық. -Балалар бүгін бізге қонақ келеді. Ұзын құлақты, бадырақ көзді. Ойлы-қырлы жерлермен ытқып-ытқып жүгіретін, ең сүйікті асы сәбізді жейтін, ол не? |
-Ол қоян.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Дұрыс айтасындар, ол қорқан қоян. Ал бәріміз бірге оны ортаға шақырайық.
-Ұзын құлақты, бадырақ көзді қоян ортаға кел. -Сәлеметсіндер ме, балалар! -Балалар, бұл кім? -Иә, бұл бізге орманнан келген қоян. Қоянды ортамызға алып жақынырақ танысайық. Слайд арқылы әңгімелеу. -Суреттегі қоянның түсі қандай? -Иә, қыста қоянның түсі қардың түсіндей ақ болады. Сонымен қатар балалар қояндар қоныр және сұр түсті болады. Қоян бізге көзіме қарап тұр. Қане қоянның көзін санайықшы. -Мұрны қайсы, кім көрсетеді? -Құлағы қандай? -Құлағын санайықшы. -Ал орнымыздан тұрып қоян қалай секіретінін көрсетейікші. Балалар қоянмен сергіту жаттығуын орындайды. Сергіту сәті: Секірейік, секірейік, Ұзын құлақ қоянша. Шаршағанды кетірейік. Болар сонда тамаша! Қоян мен ойын ойнайды. -Мұнда қоян не жасырып қойды екен? Себеттің ішінде не бар екенін көрейік. «Қоянның сүйікті асын тап!» ойыны. —Қызанақ. -Қырыққабат. -Сәбіз. -Қоян қандай көкіністі ұнатады деп ойлайсыңдар? -Қоянға арнап сәбіз жасып берейік. -Сәбіздің түсі қандай? -Сабағының түсі қандай? -Түрлі түсті қағаздан қоянға сәбіз жасайық. |
Ұзын құлақты, бадырақ көзді қоян ортаға кел.
-Сәлеметсің бе, қоян! -Бұл қоян.
-Түсі ақ.
-Бір көз, екі көз. Балалар көрсетеді: -Құлағы ұзын. -Бір құлақ, екі құлақ.
Балалар қоянша секіреді.
-Сәбіз.
-Қызғылт-сары. -Жасыл.
|
Сергіту сәті.
Дидактикалық ойын: «Мозаика» Үстел үстінде сурет жатыр. Сол суретті бүгінгі тақырыбымызға байланысты құрастырасыңдар. Ол не? |
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді. Қарап еді артына Қиығын сап көзінің, Келе жатқан томпаңдап Көжегі екен өзінің. Балалар ойынды қызығушылықпен ойнап, суретте не пайда болғаннын айтады. -Қоян. |
|
Рефлексиялық түзетушілік | -Балалар, бізге қонаққа кім келді?
-Ал қоян қандай көкіністі жақсы көреді? -Бүгін сабақта сендерге не ұнады? -Қоян сендерге рахмет айтып сау болындар деп қоштасуда. -Жасаған сәбіздерді көрмеге қояйық. |
-Қоян келді.
-Сәбізді. -Қоян. -Сау бол, қоян!
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі: балалар қоянның дене мүшелерін атай біледі.
Меңгеруі: дене мүшелерін санау арқылы көрсетеді, салыстырмалы түрде ажырата біледі.
Жасай алуы: қоянның қимылын көрсетіп жасай алады.
[bws_related_posts]