Басы » Бастауыш сыныптар » Қонжыққа арналған жидектер

Қонжыққа арналған жидектер

 

Қызылорда облысы,

Қазалы ауданы,

Әйтеке би кенті,

№234 Ж.Жабаев «Таңшолпан» шағын орталығы

Абжалелова Мейрамкүл

Тақырыбы: Қонжыққа арналған жидектер

 

 

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Мүсіндеу.

Тақырыбы: «Қонжыққа арналған жидектер»

Мақсаты: 1. Жемістерді ермексаздың кесегін домалақтау арқылы мүсіндеуге үйрету.

  1. Қолдың ұсақ қимылдарын дамыту.
  2. Ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.

Қажетті құрал-жабдықтар:

Сөздік жұмысы: жидек

Билингвальды компонент: жидек –ягода, қонжық –медвежонок.

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеттері Балалардың іс-әрекеттері
Мотивациялық қозғаушы Ғажайып сәт

Балалар,бүгін біздің сүйікті ойыншығымыз-  қоңыр қонжық қонаққа келді.

Педагог қонжықты көрсетіп тақпақ оқып береді.

Ақ қонжыққа не керек?

Қоңыр қонжыққа не керек?

Сүт пен айран іше ме?

Құрт пен майды жей ме?

-Балалар, қонжықтың тәтті тағамы жидек екенінбілесіңдер ме?

Сөздік жұмысы: жидек.

-Құлпынай мен жидек қайда өсетінің білесіңдер ме?

Блингвальды компонент: жидек –ягода, қонжық –медвежонок.

 

Балалар қоңыр қонжықты қарсы алады.

 

 

Балалар жауап береді.

-Сүт пен айран ішпейді.

-Құрт пен майды жемейді.

 

 

-Білеміз.

«Жидек» сөзін қайталайды.

— Құлпынай мен жидек орманда өседі.

Іздену-ұйымдастырушы Балалар, қонжықтың себетіне сүйікті жидегін салып беруге көмектесеміз бе?  Бүгінгі оқу іс –әрекетінде өз қолымызбен ермексаздан құлпынай мүсіндеп, қонағымызға сыйлайық.

-Балалар, бәріміз тақтаға қараймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

— Құлпынайдың көлемі қандай?

— Түсі қандай?

Педагог балалардың назарын өзіне аударып, мүсіндеу ретін түсіндіріп,

өзі көрсетеді.

— Балалар, бәріміз қолымыздағы  мүсінді көрсетейік.

Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.    – Мүсініміз құлпынайға ұқсай ма?

–Сонымен, қонжықтардың сүйікті қорегі не екен?

Сергіту сәті:

Қолды оңға созамыз,

Қолды солға созамыз.

Бір орында секіріп,

Біз демалып аламыз.

Педагог дайын болған құлпынай мүсінін қағазға жапсыру амалдарын көрсетеді.

Бүлдіршіндер қонжықтың себетіне сүйікті жидегін салып беруге деген ынта ықыластарын білдіреді.

Балалардың назары тақтадағы көрнекі құралға және үлестірмелі материалдарға ауады.

Балалардың болжам жауаптары:

-Кішкене.

-Қызыл.

Педагогтың нұсқауымен балалар жұмысты ретімен орындайды.

 

 

-Ұқсайды.

-Тәп-тәтті,қып-қызыл құлпынай!

Балалар қолдарын оңға, солға жайып, бір жерде тұрып секіреді.

 

Мүсіндеген құлпынайды алып, қағаз бетіне себетке мұқият жапсырады.

Рефлексивті  түзетушілік Балалар, сендерге қонжық рахметін айтуда. Өйткені сендер бүгінгі тапсырманы өте жақсы орындадың дар. Педагог балалардың жасаған «Қонжыққа арналған жидектер» атты жұмыстарын жинап алып, ата аналарға көрсету үшін ұжымдық көрме қйымдастырады.

 

Балалар өзара қуаныштарымен бөліседі.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:аюдың баласы қонжық қоректенетін жидек –құлпынай мүсінін жасайды:

Қандай түсініктерді игерді: мүсіндеуге құштарлығы мен бастаған істі соңына дейін жеткізуге дағдылануды, еңбекті ойынмен ұштастыруды игерді.

Меңгерген  дағдылары мен іскерліктері: ермексазды алақанға салып, ырғақты домалатуды, қосымша заттармен әрлеу және негізгі мүсінге қосымшаны икемдеп жапыстыру әдістерін меңгерді.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *