Шахтинск қаласы
Ә.Бөкейханов атындағы мектеп -лицей
Бастауыш сынып мұғалімі
Когабекова Аcель Тургинбаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Әдебиеттік оқу Тақырыбы: 08 Мақсаты: Оқушыларға Ыбырай Алтынсариннің «Дүниеде жамандық неден?» атты әңгімесі бойынша өмірдегі жақсылық пен жамандықты ажырата отырып, сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Стратегиялар: «Шаттық шеңбері»; «Миға шабуыл»; «Семантикалық карта»; «Ой қозғау»; «Жұптас, ойлан, бөліс» Сабақ жоспары:
Сабақ кезеңдері
Уақыты |
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар: осы әрекет үшін маған қандай құралдар қажет? |
Кіріспе
3 мин
|
Психологиялық көңіл күйді реттеу Ұйымдастыру кезеңі Мақсаты: жағымды эмоция орнату | Шаттық шеңберге тұру
Тату-тәтті достармыз біз, Ынталы да талапты. Көп білуге құштармыз біз, Жақсы оқимыз сабақты. |
Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, тілектер айтады.
|
«Жақсы»
|
|
2 мин
|
Топқа бөліну
«Суреттер» Мақсаты: топта жұмыс жасауға үйрету |
Оқушыларды көк кептер, қарға, ақсақал, жылан, бұғының суреттері арқылы 5топқа бөлемін. | Оқушылар суреттерді алып, бірдей суреттер бір топ болып, шағын топқа бөлінеді.Топ басшысын сайлайды. | «Жақсы» | Суреттер |
«Миға шабуыл»
Мақсаты: Қызығушылығын ояту |
Үй тапсырмасын тексеру.
1.Түркістан туралы мәлімет |
Үй тапсырмасын айтады. Сұрақтарға жауап береді.
|
«Жарайсыңдар!»
|
АКТ
|
|
Тұсаукесер
10 мин
|
«Ой — қозғау»
Ребус шешу |
Ребус шешу
«Ойлан, бірік, бөліс»
|
Ребус шешеді
Ы.Алтынсарин жайлы мәліметтерін ортаға салады.
|
«Бәрекелді!»
|
Оқулық, АКТ,
|
Негізгі бөлім
20 мин |
Жаңа білімді игерту
Сабақтың тақырыбы: «Дүниедегі жамандық неден?» |
«Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе» мағынасын ашу | Нақыл сөздің мағынасын ашады.
Оқушылардың жауабы тыңдалады |
«Жарайсыңдар!»
«Смайлик» |
АКТ
|
Оқулықпен жұмыс. Әр топ жеке-жеке іштей оқу.
I топ «Қарғаның сөзі» II топ «Көк кептердің сөзі» III топ «Жыланның сөзі» IV топ «Бұғының сөзі» Vтоп «Ақсақалдың сөзі» Сөздік жұмысы |
Әр топ жеке-жеке іштей оқиды;
Мәтіннен қиын сөздерді табады |
«Тамаша!»
|
АКТ
Дәптер
|
||
Сергіту сәті | Сергіту сәтін орындау | Сергіту сәтін орындайды | «Өте жақсы!» | АКТ | |
«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі
|
1.Ақ жүрек шал жатқан ағаштың түбіне қандай аң-құстар жиналды? 2.Олар қандай сұраққа жауап іздеді? 3. Қарғаның, көк кептердің, жыланның,бұғының айтуынша жамандық неден болады дейді? 4.Осы айтылғандардың қайсысы дұрыс деп ойлайсың? 5.Автор өзінің айтайын деген қорытынды ойын кімнің сөзі арқылы береді? | Әр топ сұрақтарға жауап береді | «Жарайсыңдар!»
|
АКТ
|
|
Дәптермен жұмыс 5-тапсырма орындау | Тапсырманы орындайды | «Епті екенсіңдер!» | |||
Топтық шығармашылық тапсырма 1-топ: Бір кейіпкерді таңдап жұмбақ құрастыру 2-топ: Жақсылық пен жамандық туралы мақал – мәтелдер 3-топ: Мәтінді сахналау 4-топ: Бір кейіпкерді таңдап өлең шығару 5- топ: Мәтіннің мазмұны жайлы сурет салу. |
Әр топ өз тапсырмаларын орындайды | «Бас бармақ» | АКТ | ||
Қорытынды
|
«Семантикалық карта» | Оқушыларға «семантикалық карта» таратылады. | Оқушылар «семантикалық картаны» толтырады. | «Жақсы» | Семантикалық карта |
Рефлексия
Мақсаты: сабақтан алған әсерлерін анықтау |
Кері байланыс | Желкенді бояу арқылы сабақты қалай меңгергендерін дәлелдеді | Кері байланыс
Стикерлер |
||
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Топтың бағалауы, мұғалімнің бағалауы
Мәтінді оқу және сахналау |
Топтың мүшелері бағалайды, мұғалім бағалайды.
Мәтінді оқып және сахналайды. |
[bws_related_posts]