Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Мұғалім: | Багитова Айман Уркишбаевна
Атырау облысы, Мақат ауданы, Мақат поселкесі М.Баймұханов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі |
||
Сабақтың тақырыбы | Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік | Дом-үй-house | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.
Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетіледі. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы
6 минут
|
№1 Өлеңді мұқият тыңда.
Өлең не туралы? №2 Өлең мазмұнын жоғарыдағы суреттердің көмегімен толықтырып көр. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті
1 минут |
Оңға түзу тұр,
Солға түзу тұр. Алға бір адым Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға үңіліп Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
Қызықты тапсырма
8 минут |
№3 Суретке қарап, бала тағы қандай жағымсыз әрекеттер жасағанын болжа. | Түрлі тапсырмалар | |
Аяқталуы
15 минут
|
Диктофон немесе бейнекамераны пайдаланып мұғалім оқушылардың үйлерін сипаттау сәтінің соңғы нұсқасын жазып алады.
Тапсырманы күрделендіру: оқушылар сипаттау барысында тіл байлығын көрсете отырып үйлерінің сипаттамасын толық айтып бере алады. Оқушыларға қолдау көрсету үшін сөз (дыбыстық құрамын) сызбасын жазуда көмек көрсетемін. — дәптер бетіндегі суреттерді бояу; — әртүрлі (түзу, қисық, сынық) сызықтар сызу; — заттарды үздік сызықтар арқылы қосу.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия |
Кеменің суреттері |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|