Оңтүстік Қазақстан облыс
Түркістан қаласы
№ 22 жалпы орта мектеп
Назарова Мадина
Сабақтың тақырыбы: Программа түсінігі, құрылымы. Шамаларды сипаттау
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі | М.Назарова | Пәні | Информатика | Сыныбы | 9 «б» | Мерзімі | 07.11.2016 |
Сабақ тақырыбы | Программа түсінігі, құрылымы. Шамаларды сипаттау | ||||||
Смарт мақсат | Оқушыларға программа түсінігі, программаның құрылымы, шамаларды сипаттау бөлімі жайында толық мәлімет беру. Программаны құрып үйрету | ||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар программа түсінігі, программаның құрылымы, шамаларды сипаттау бөлімі жайында толық мәлімет алады. Программаны құрып үйренеді | ||||||
Уақыты | Кезеңдері
Қоданылған модульдер |
Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Оқу дағдысы | Бағалау | ресурстар | |
3 мин | Ұйымдастыру | Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назырын аудару | Оқушылар амандасады, сабаққа назырын аударады | ||||
3 мин | Қызығушылықты ояту | • Оператор дегеніміз не, олар қандай топтарға жіктеледі? • Меншіктеу операторы қандай қызмет атқарады? • Көшу операторы не үшін қажет? • Меншіктеу операторының форматы. |
Оқушылар сұраққа жауап береді. Сабаққа қызығушылығы оянады | Сабаққа қызығушылығы артады | Мадақтама | Смайликтер
Кеспе қағаздары |
|
12 мин | Жаңа сабақ
— оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер — топтық жұмыс |
Оқушыларға оқулықтан тапсырма бөлініп беріледі | Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы орындап шығады | Оқушылардың жауапкершілігі артады. Тапсырманы топпен орындап дағдыланады | Екі жұлдыз бір тілек | Оқулық, А4 қағазы, маркерлер | |
10 мин | Практикалық жұмыс | Компьютермен жұмыс №1. Екі санның қосындысының квадраттарын және көбейтіндісін табу программасын құру керек. х = (a+ b) , у = a* b Program esep 1; Var a, b, x, y:integer; Begin Write (‘a. b- сандарын енгіз’); Readln (a, b); X:=sqr (a+b); Y:= a*b; Writeln (‘x=’, x); Writeln (‘y=’, y); End. №2. k =(x2 + y2) * x+y, мұндағы функциясының мәнін есептейтін программа құру керек. № 3. Бірінші оқушы бір сағатта М себет, 2 оқушы К себет , 3оқушы L себет алма жинаса, олар t сағатта қанша алма жинайды? (74 бет1-тапсырма). №4. Бір зат алдымен 10% -ке қымбаттап, одан соң 10% -ке арзандатылса, заттын бағасы қанша % -ке өзгерген. (75 бет 11- тапсырма). №5. х және у-тің мәндерін енгізіп, төмендегі өрнектердің мәндерін есептейтін программа құрыңдар. (73 бет, 5 жаттығу) №6. 75 бет, 19, 20 тапсырмалар |
Оқушылар берілген практикалық жұмысты жеке орындайды | Компьютермен жеке жұмыс жасап дағдыланады | Мұғалім бағасы | компьютер | |
5 мин | Сабақты бекіту
«Хат қалта» ойыны |
• Программа әрбір жолдан кейін қандай тыныс белгі қойылады? • Программа қандай оператормен басталады? • Программаның негізгі бөлігі қандай түйінді сөзбен басталып, қандай сөзбен аяқталады? • Var операторының қызметі қандай? • Const операторының қызметі қандай? • Writeln операторының қызметі қандай? |
Оқушылар сұраққа жауап береді | Оқушылардың ойнау арқылы ойлау дағдысы артады. Сұраққа жауап беріп дағдыланады | Мадақтама
смайликтер |
Хат қалта | |
3 мин | Үйге тапсырма | 74-75 бет – 2, 6, 12, 13, 18 тапсырмалар. |