Мұғалім: | Жанжигитова Ардак Сериковна
Атырау облысы, Мақат ауданы, Мақат поселкесі М.Баймұханов атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі І санатты үшінші (базалық) деңгей |
||||
Сабақтың тақырыбы | Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі. | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. 1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфия-лық талаптарға сай жазу. |
||||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||||
Тілдік құзыреттілік | Қ дыбысы мен әрпі. | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|||
Сабақтың ортасы
6 минут
|
№1 Оқылым.
№2 Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді тап. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||
Сергіту сәті
1 минут |
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |||
Қызықты тапсырма
8 минут
Аяқталуы 15 минут
|
№ 3 Ізденуді ұйымдастыр.Тобыңмен бірге суреттегі отбасы мүшелерін өз орындарына отырғыз. Неліктен солай отырғызғандарыңды дәлелдеңдер.
Атам мен әжем төрде отырады. Өйткені, олар – отбасының үлкендері, т.с.с.
Қ қ дыбысын дәптерге таңбалап жазу Қ қ, Ққ ,Қ қ Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалауды ұйымдастырамын.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
|||
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
ІлмекМенің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі