Шығыс Қазақстан облысы
Глубокок ауданы, Глубокое кенті
Шакенова Гаухар Ильясовна
«Ақбота»балабақшасы» КМҚК
Оқу қызметін ұйымдастырудың №46 технологиялық картасы
Тақырыбы: Үй жануарлары, сүт өнімдері
Білім беру саласы: Қатынас
Оқыту ортасы: «Ағылшын тілі»
Мақсаты: Білімділік: Балаларға сүт және сүт тағамдарымен таныстыру, сүт өнімдерін қайдан аламыз және төрт түліктін пайдасы туралы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Сүттен жасалған өнімдердің атауын, және жай сөйлемдер құруға жетілдіру.
What is it? сұрағына толық жауап беруге дағдыландыру.
Тәрбиелік:балаларды тәртіптілікке, қарым – қатынас мәдениетіне, өзіне деген сенімділігіне тәрбиелеу.
Тобы: «Балбөбек» ересектер тобы.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ – жауап.
Билингвальный компонент: қымыз, шұбат, қатық- yogurt, айран- kefir, сары май — butter, ірімшік cheese, құрт- Kurt, сүзбе — cottage cheese, қаймақ sour cream
Іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің әрекеті | Балардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Топтағы балалар мен амандасу.
Hello, boys and girls! If you are happy and you know it, Clap your hands. If you are happy and you know it, Clap your hands. If you are happy and you know it, Ән орындау: «Hello« «Good morning» ойыны. Мақсаты: балалардың тыңдау қабілеттерін дамыту; Ойын барысы: Ортаға бір бала шығып теріс қарап тұрады. Мұғалім қолымен оқушылардың ішінен біреуіне көрсетіп, “Good morning, Saken” дейді, ал тақтада тұрған оқушы дауысын танып “Good morning, Maral” деп жауап қайтарады. Енді Марал тақтаға шығып жүргізуші болады. Балалар ,өткен сабақта диалогты еске түсіріп қайталайық. 1.Little mouse: -I’m hungry. Give me cheese, please. Mother mouse: Here you are. Little mouse: Thank you. -Өте жақсы ,тышқанның баласы анасынан нені сұрайды? -Ірімшік ол қандай тағам түріне жатады? -Дұрыс айтасыңдар, «Сүт» тағамдарын біз қайдан қайдан аламыз? Бірінші сүт тағамдарын беретін үй жануарларымен танысу үшін біз «жайлауға » саяхатқа барайық.Ол үшін көзімізді жұмып санап барайық. |
Hello, teacher.
— Hello, …! — Hello, ….! — Good bye,…! — Good bye, ….!
Алдынғы сабақтағы жаңа сөздерді естеріне түсіреді.
Ірімшік. Сүттен жасалған тағам түріне жатады. Төрт түлік малдардан.
Жайлауға саяхатқа баруға көздерін жұмып санайды. |
Ұйымдастыру кезең
I. Organization moment |
Жайлауға келіп төрт түлік үй жануарларымен таныстыру.
Жылқы-лошадь-horse Ит-собака- dog, Сиыр-корова-cow, Қой-овца-sheep, Farm- ферма Біздің ата – бабаларымыз малдын қадірін білген. Халқымыз мал өсіруді, мал өнімдерін пайдалануды шебер меңгерген. Қане балалар бізолардың төлдерін білеміз бе, атап беріңдерші? Түйенің төлі — ботақан, -Дұрыс енді иә\жоқ деген ойын ойнайық Мақсаты: Зейін қабілеттерін дамыту. Керекті құралдар: Белгілі бір тақырыпқа арналған суреттер немесе ойыншықтар. Ойын барысы: Балаларға суреттер көрсетіледі де сұрақ қойылады. Мысалы: Is it a cow? No, it a sheep Is it a cat? No, it is a dog Is it a mouse? Yes, it is a mouse. What do you like? — I like… «Ол не?» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Керекті құралдар: Әр түрлі суреттер. Ойын мазмұны: What is it? сұрағын қояды. Балалар сұраққа It is a … деп жауап береді. «Не жоғалды?» Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Керекті құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер немесе заттар. Ойын барысы: Тақтада суреттер ілініп тұрады немесе үстел үстінде заттар тұрады. Балалар оларда қарап, есте сақтайды. Close your eyes ! командасы беріледі. Балаларды көзді жұмғанда бір зат немесе сурет алынып тасталады |
Үй жануарларын ағылшын тілінде қайталайды.
Балалар үй жануарлардың төлдерін атайды.
Балалр қызыға ойнайды.
It is a … sheep, cow…..сұрақтарға ағылшын тілінде жауап береді.
|
Негізгі бөлім Grammar practice | Жаңа сөздермен таныстыру:
қымыз, шұбат, қатық- yogurt, айран- kefir, сары май — butter, ірімшік cheese, құрт- Kurt, қаймақ -sour cream Milk — сүт осы аталған өнімдердін бәнін біз үй жануарларынан аламыз. Do you like a қымыз? — I don’t like aқымыз. Сүт өнімдерін үй жануарларынан аламыз, бірақ үй жануарларын биік үйлерде тұратындар ұстамайды. Биік үйлерде тұратын адамдар сүт өнімдерін дүкендерден сатып алады. Дүкендерге арнайы тасыйтын көліктер болады. » I have» сөз тіркесіне жаңа сөздерді қоса отырып қысқа сөйлемдер құрап көрейік. -Жақсы балалар , біз бүгін сүт өнімдері дүкендерге қайдан келетінін білдік . Енді тобымызға қайтатын уақытта болды. ол үшін көзімізді жұмып 10 дейін санайық. Many, much, a lot of |
Балалар жаңа сөздерді қайталап жаттап алуға тырысады.
I have а butter. I have а….
Балалар санаптоптарына қайтады. |
Рефлексивті-түзетушілік Conclusion. | Оқу іс-әрекетін қорытындылау:
Балалар біз бүгін қайда саяхатқа барды? Қандай жаңа сөздер үйрендік? Сүт өнімдерінің қандай пайдасы бар екен? Төрт түлік жайында тыйым сөздер білеміз бе? Жарайсыңдар, балалар сау болындар! |
Жайлауға қымыз, шұбат, қатық- yogurt, айран- kefir, сары май — butter, ірімшік cheese, құрт- Kurt, сүзбе — cottage cheese, қаймақ sour cream
Малды теппе, Ақты төкпе! |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Жаңа сүт өнімдеріне қатысты лексикалық бірліктерін;
Түсінеді: «What is it? «сұрағын түсінеді.
Қолданады: сұрақтарға толық жауап бере алады.
[bws_related_posts]