Басы » Бала бақша » Үй жануарлары, сүт өнімдері

Үй жануарлары, сүт өнімдері

Шығыс Қазақстан облысы

Глубокок ауданы, Глубокое кенті

Шакенова Гаухар Ильясовна

«Ақбота»балабақшасы» КМҚК

 Оқу қызметін ұйымдастырудың №46 технологиялық картасы  

 

Тақырыбы:    Үй жануарлары, сүт өнімдері

 

Білім беру  саласы: Қатынас

Оқыту ортасы: «Ағылшын тілі»

Мақсаты: Білімділік: Балаларға сүт және сүт тағамдарымен таныстыру, сүт өнімдерін қайдан аламыз және төрт түліктін пайдасы туралы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Сүттен жасалған  өнімдердің атауын, және  жай сөйлемдер құруға  жетілдіру.

What is it?   сұрағына толық жауап беруге дағдыландыру.
Тәрбиелік:балаларды  тәртіптілікке, қарым – қатынас мәдениетіне, өзіне деген сенімділігіне тәрбиелеу.

Тобы:   «Балбөбек» ересектер тобы.

Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ – жауап.

 Билингвальный  компонент: қымыз, шұбат, қатық- yogurt, айран-  kefir, сары май —   butter, ірімшік   cheese, құрт- Kurt, сүзбе —  cottage cheese, қаймақ sour cream

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің  әрекеті Балардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Топтағы  балалар мен амандасу.

Hello, boys and  girls!

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

Ән  орындау:  «Hello«

«Good morning» ойыны.

Мақсаты: балалардың тыңдау қабілеттерін дамыту;

Ойын барысы:

Ортаға бір бала шығып теріс қарап тұрады. Мұғалім қолымен оқушылардың ішінен біреуіне көрсетіп, “Good morning, Saken” дейді, ал тақтада тұрған оқушы дауысын танып “Good morning, Maral” деп жауап қайтарады. Енді Марал тақтаға шығып жүргізуші болады.

Балалар ,өткен сабақта диалогты еске түсіріп  қайталайық.

 1.Little  mouse: -I’m hungry. Give me cheese, please.

Mother mouse:  Here you are.

Little mouse:   Thank you.

-Өте жақсы ,тышқанның баласы анасынан нені сұрайды?

-Ірімшік ол қандай тағам түріне жатады?

-Дұрыс  айтасыңдар, «Сүт» тағамдарын  біз қайдан  қайдан аламыз?

Бірінші сүт тағамдарын  беретін  үй  жануарларымен танысу үшін біз «жайлауға » саяхатқа  барайық.Ол үшін көзімізді жұмып санап барайық.

 

 

Hello, teacher.

 

 

 

 

 

 

— Hello, …!

— Hello, ….!

— Good bye,…!

— Good bye, ….!

 

 

 

Алдынғы сабақтағы жаңа сөздерді  естеріне  түсіреді.

 

 

 

Ірімшік.

Сүттен жасалған тағам  түріне жатады.

Төрт түлік  малдардан.

 

Жайлауға саяхатқа баруға көздерін  жұмып  санайды.

Ұйымдастыру кезең

I. Organization moment

Жайлауға келіп төрт түлік үй  жануарларымен  таныстыру.

Жылқы-лошадь-horse

Ит-собака- dog,

Сиыр-корова-cow,

Қой-овца-sheep,

Farm- ферма

Біздің ата – бабаларымыз малдын қадірін білген. Халқымыз мал өсіруді, мал өнімдерін пайдалануды шебер меңгерген.
Төрт түлік малдан әр түрлі сүт өндіріледі. Түйеден – шұбат, биеден – қымыз, сиырдан – сүт, қойдан – қоймалтын, ешкіден – сүт.
Сүт – ең жұғымды тағамдардың бірі. Ламық сүтті ең жеңіл тағам ретінде бағалайды. Сүт сонымен қатар денсаулыққа пайдалы. Көптеген ауруларға ем. Өйткені сүтте көптеген дәрумендер бар.
Сүттің құрамында: сүт су, сүт қышқылы, белок, сүт қанты, минералды тұздар және майдан тұрады. Сүт құрамында он екі түрлі A, B, C, D дәрумендер, екі жүзден аса органикалық минералды қосылыстар бар.
Жылқының қымызы, түйенің шұбаты, қой, ешкі, сиырдың айраны мен құрты тамақ пен сусын ғана емес, денсаулыққа пайдасы бар дәрілік қасиеттері де бар тағамдар. Асқазан, жүрек, бүйрек, бауыр ауруларына пайдалы. Қазіргі өндіріс салаларында сүттен дайындалатын өнімдер өте көп.
Сүттен жасалатын тағамдар: қымыз, шұбат, қатық, айран, сары май, ірімшік, құрт, сүзбе, қаймақ сияқты ішетін, жейтін, сусындайтын алуан түрлі тағам әзірлейді.

Қане балалар бізолардың  төлдерін білеміз бе, атап беріңдерші?

Түйенің төлі — ботақан,
Қойдың төлі — қошақан,
Ешкінің төлі — лақ,
Жылқының төлі — құлын,
Сиырдың төлі — бұзау.

-Дұрыс  енді иә\жоқ деген ойын ойнайық
Yes/ No” ойыны

Мақсаты: Зейін қабілеттерін дамыту.

Керекті құралдар: Белгілі  бір тақырыпқа арналған суреттер немесе ойыншықтар.

Ойын барысы: Балаларға суреттер көрсетіледі де сұрақ қойылады.

Мысалы:

Is it a cow?

No, it a sheep

Is it a cat?

No, it is a dog

Is it a mouse?

Yes, it is a mouse.

What do you like?

— I like…

«Ол не?»

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Керекті құралдар: Әр түрлі суреттер.

Ойын мазмұны: What is it?  сұрағын  қояды.  Балалар сұраққа It is a … деп жауап береді.

 «Не жоғалды?»

Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Керекті құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер немесе заттар.

Ойын барысы: Тақтада суреттер ілініп тұрады немесе үстел үстінде заттар тұрады. Балалар оларда қарап, есте сақтайды. Close your eyes ! командасы беріледі. Балаларды көзді жұмғанда бір зат немесе сурет алынып тасталады

 

Үй жануарларын ағылшын  тілінде қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  үй жануарлардың  төлдерін  атайды.

 

 

 

Балалр қызыға ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It is a … sheep, cow…..сұрақтарға ағылшын тілінде жауап береді.

 

 

Негізгі бөлім Grammar practice Жаңа сөздермен таныстыру:

қымыз, шұбат,   қатық- yogurt,  айран-  kefir,   сары май —   butter,   ірімшік   cheese,   құрт- Kurt,        қаймақ -sour cream Milk — сүт

осы аталған өнімдердін бәнін біз  үй жануарларынан аламыз.

Do you like a қымыз?

— I don’t like aқымыз.

Сүт өнімдерін үй  жануарларынан аламыз, бірақ үй жануарларын  биік үйлерде тұратындар ұстамайды.

Биік үйлерде тұратын  адамдар  сүт өнімдерін  дүкендерден сатып алады. Дүкендерге арнайы тасыйтын  көліктер болады.

»  I have» сөз тіркесіне  жаңа сөздерді  қоса отырып   қысқа сөйлемдер құрап көрейік.

-Жақсы балалар , біз бүгін сүт өнімдері дүкендерге қайдан келетінін білдік . Енді  тобымызға қайтатын уақытта болды. ол үшін көзімізді жұмып 10 дейін санайық.

Many, much, a lot of
Many — көп (саналатын зат есім)
Much — көп (саналмайтын зат есім)
a lot of — көп (екеуіне де қолданады)

Балалар жаңа сөздерді қайталап жаттап алуға тырысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I have а butter. I have а….

 

 

 

Балалар санаптоптарына қайтады.

Рефлексивті-түзетушілік Conclusion. Оқу іс-әрекетін қорытындылау:

Балалар біз бүгін қайда саяхатқа барды?

Қандай жаңа сөздер үйрендік?

Сүт өнімдерінің қандай пайдасы бар екен?

Төрт түлік жайында тыйым сөздер білеміз бе?

Жарайсыңдар, балалар сау болындар!

Жайлауға қымыз, шұбат, қатық- yogurt, айран-  kefir, сары май —   butter, ірімшік   cheese, құрт- Kurt, сүзбе —  cottage cheese, қаймақ sour cream

Малды теппе, Ақты төкпе!

Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Жаңа сүт өнімдеріне қатысты  лексикалық бірліктерін;

Түсінеді: «What is it?  «сұрағын  түсінеді.
Қолданады:  сұрақтарға  толық жауап бере алады.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *