Басы » Бастауыш сыныптар » Малды пайдаға жарату. Ыбырай Алтынсарин

Малды пайдаға жарату. Ыбырай Алтынсарин

Пән мұғалімі: А.Ш.Айтуова

Сабақтың тақырыбы: Малды пайдаға жарату. Ыбырай Алтынсарин 

Сабақтың мақсаты: Мәтіндегі негізгі ойды табу

Міндеті:

  • Мәтіндегі басты кейіпкерге талдау жасай отырып, мәтіннің тақырыбын, мазмұнын ашуға жағдай туғызу;
  • Топтық жұмыс арқылы ойын сауатты, әдеби тілмен жеткізу дағдысын дамыту.
  • Еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа, қамқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ – жауап,талдау.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың көрнекілігі:Ы.Алтынсариннің суреті, төрт түлік малдың суреттері, қима қағаздар, постер, көрме.

  Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі: 1) Қонақтармен сәлемдесу.

2) Топтың атын анықтау.

I топ:  «Ақылдылық»

II топ: «Еңбекқорлық»

III топ: «Қамқорлық»

ІV топ: «Мейірімділік»

 

  1. Үй тапсырмасын сұрау.

«Зерделі» аңыз  (Сахналау). Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сахналық қойылым көрсетеді.

 

Ой шақыру.

  • Төрт түлікке нелер жатады?
  • Төрт түліктің пірлері қалай аталады?
  • Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
  • Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?
  • Ендеше, осы төрт түлік малдың пайдасы, оны қалай пайдаға жаратуға болады? Сол туралы оқып білеміз.

 

III. Жаңа сабақ.  

  1. Қызығушылығын ояту.

— Ыбырай Алтынсарин кім?

— (оқушылардың жауабы тыңдалады)

 

  1. Оқулықпен жұмыс

А) іштей оқу

Ә) дауыстап оқу

Б) сөздік жұмыс  (дәптермен жұмыс)

Г) жұптық  жұмыс

Ғ) топтық жұмыс

 

1- топ. «Қарыз» топтастыру жасайды.

2- топ. Анықтама – сөздік жаз.

3- топ. Үйші қандай адам? Үйші бейнесінің сипатын тап.

4- топ. Мал туралы тыйым сөздер жаз.

 

ІV. Сергіту сәті. Ы.Алтынсарин  «Кел балалар оқылық»

Кел, балалар, оқылық,

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық.

Оқысаңыз, балалар,

Шамнан шырақ жағылар,

Тілегенің алдыңнан

Іздемей – ақ табылар.

 

  1. Қорытынды. Сұрақ-жауап әдісі.

— Үйші өз борышын қалай өтеді?

— Үйшінің «өсімге жіберемін» дегені не екен?

— Балалар, біз қандай атаулармен  топқа бөліндік?

— Бұл адам бойындағы қандай қасиеттер? Жақсы ма, жаман ба?

— Осы қасиеттер мәтінде көрініс тапты ма?

— Мысалы еңбекқорлықты қай жерден байқауға болады? Т.б

 

  1. Үйге тапсырма.
  • Ыбырай Алтынсарин туралы мәлімет жинақтап келу.

 

VII. Бағалау. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мақтап- мадақтау арқылы   бағалау.

 

VІІІ. Кері байланыс.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *