Басы » Бастауыш сыныптар » Жамандық неде болады? (ертегі)

Жамандық неде болады? (ертегі)

Ақмола облысы
Целиноград ауданы
Қабанбай батыр ауылы
№41 орта мектеп
Утенова Аксауле Кумековна
Әдебиеттік оқу Тақырыбы: Жамандық неден болады?

Күні: Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы Жамандық неде болады? (ертегі)
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсат     Ертегіні  жүргізіп оқуға дағдылана отырып, кейіпкерлер бейнесін салыстыру жұмыстарын жүргізу.Айтылған ойды дәлелдеуге үйрету. Жамандық пен жақсылықтың  бір- бірінен айырмашылығын ажыратуға, жақсылық жасауға үйрету.  Оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері  Түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, сыни  сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы, топта жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Әдіс –тәсілдер «Болжау» стратегиясы, ролге бөліп оқыту,сахналау сұрақ-жауап,10 сұрақ, «Кубизм» стратегиясы, «Бес жолды өлең»
Құрал жабдықтар немесе көрнекіліктер  стикерлер, қосымша ойын түрлеріне материалдар, ертегі кейіпкерлерінің суреттері
Сабақ кезеңдері

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру  кезеңі

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

 

 

 

« Болжау» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

Сахналау

 

 

 

 

«Кубизм» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

«10 сұрақ» стратегиясы

 

 

«Бес жолды өлең»

 

 

 

 

Қортындылау

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

«Сиқырлы сандықша»

 

Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
    Оқушылармен амандасу

Топқа бөлу ( мамандықтар арқылы топтастыру)

 

Психологиялық дайындық

Сабағыңа жөндеп,

Әзірленсең еңбек.

Қиындықтың бәрін,

Еңбек қана жеңбек.

 

Кім болғым келеді?

Мұхтархан Құрманалин

-Осы мамандықтардың қайсысы көп оқуды, ізденуді қажет етеді?

 

 

Жамандық деген не? Ол неден пайда болады?

—         Ертегі не туралы болуы мүмкін?

—         Ертегі кейіпкерлері кімдер, нелер  болуы мүмкін?

-Жамандық, жақсылық туралы қандай мақалдар білесіңдер?

 

 

Ертегіні бөліктері бойынша оқу, кідіріс жасап, сұрақтар қою, жауап алу

-Адам жамандықты әдейі істейді ме?

-Жамандық жасауының себебі болуы мүмкін бе?

— Жасаған жамандығы үшін ол адамды кешіруге немесе кешірмеуге болады ма?

 

 

Оқушылардың топта оқуын, бір- біріне түсіндіруін қадағалау.

 

 

Көктем келді далаға,

Келді сұлу шағала.

Аспандағы ақ құстар

Айдын көлді арала.

 

 

4 топтан бір- бір адамнан шығып, ертегіні сахналау

 

 

 

1.     Қарғаның сөзіне қарсы пікір айта аласың ба?  Ол дұрыс айтып тұр ма?

2.     Жылан өзінің бойындағы қандай кемшілікі айтып тұр?

3.     Бұғының өміріндегі қиындығы мен күдігі неден?

4.     Адамның айтқан пікіріне қосылар ма едіңдер?

5.     Адамдардың, жануарлардың жамандық жасауының себептері болуы мүмкін бе?

6.      Ертегі кейіпкері аққу болсаң не айтар едің?

 

1 топ жақсылық, 2 топ жамандық туралы айтады, 3- топ жамандық, жақсылық туралы мақалдар жазады, 4 топ ертегі бойынша сурет салады.

 

 

 

Топтардан оқушылар шығып, сұрақ қояды.

 

1топ. Қарға

2топ. Жылан

3 топ. Бұғы

4 топ. Адам

 

—         Кемшіліксіз адам болады ма?

—         Оны жөндеуге болады деп ойлайсыңдар ма?

—         Ертегіден не ой түйдіңдер?

—         Сабақ  ұнады ма?

—         Нені түсінбедіңдер?

 

Саусақтар,бармақтар арқылы бағалау, топ басшыларының бағалауы

 

Балалар сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс -тілектерін, ертеңгі сабақтың қалай өткізілу туралы пікірлерін қағазға жасып  осы сандықшаға салады.

Амандасу

Үй тапсырмасына сәйкес суреттер арқылы балалар 4 топқа бөлінеді

1топ- Ұстаздар

2 топ-Дәрігерлер

3 топ- Ұшқыштар

4- топ- Ғарышкерлер

 

 

 

Оқушылар өлеңді кезек- кезек оқиды, өз ойларымен бөліседі.

«Кім болам?» тақырыбына жазған  шығармаларын оқиды.

 

 

 

Оқушылар сабақ мақсатын білетін болады.

 

 

Оқушылар ойларымен бөліседі.

 

 

 

Топта оқушылар оқиды,  бір- біріне түсіндіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қайталайды.

 

 

 

 

 

Кезек- кезек шығып,

сахналайды.

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топта қағазға орындайды,  ортаға шығып талқылайды.

 

 

 

 

Топ мүшелері тақтаға шығып  талқылайды, талдайды,салыстырады.

 

 

 

 

Бес жолды өлең

құрастырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың өздерін, сыныптасын бағалау

 

 

 

 

Кейінгі оқу

 

 

Ертегіні оқу,  ертегі мазмұнына жоспар  жазу.

 

 

 

Мәнерлеп оқу, мазмұндау, жоспар жазу.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *