Астана қаласы
З.Т.Сарсембаева
Күні: | Пәні: дүниетану |
Сыныбы : 4 «А» | |
Сабақтың тақырыбы: | Ауа райы. Ауа райы болжамы және оның мәні |
Сабақтың мақсаты: | Ауа райы болжамы және оның мәнін түсіну |
Міндеттер: | 1. Адам өмірі мен ауа температурасының арасындағы байланыс жайында түсіндіру, ауа райын болжау не үшін қажет екендігін ұғындыру;
2. Өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, уақытты үнемді пайдалана білуге дағдыландыру, топтық жұмысқа баулу; 3. Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін одан әрі дамыту; өзгенің де пікірін тыңдауға, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу |
Негізгі түсініктер : | Оқыту оқушының бастапқы білімі мен дағдыларын назарға алып, оларды өрістетуді мақсат еткенде мәнді болады |
Күтілетін нәтиже: | 1. Адам өмірі мен ауа температурасының арасындағы байланыс жайында түсінік алып, ауа райын болжау не үшін қажет екендігі туралы ұғымдары қалыптасады;
2. Ауа райын бақылап, оның күйін дұрыс анықтауға үйренеді; 3. Өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, топпен жұмыс істеуге, бірін-бірі тыңдай білуге үйренеді; 4. Бірін-бірі және әркім өзінің білімін әділ бағалауға төселеді. |
Сабақтың көрнекілігі: | экран, проектор |
Сабақтың барысы: |
Қысқа мерзімді жоспар
№ | Сабақтың этаптары | Жұмыс түрлері мен мазмұны | Қолданылған модульдер | Оқушының
іс-әрекеті |
Мұғалімнің
іс-әрекеті |
1 | Ұйымдастыру
Тренинг Топқа бөлу. 5 минут |
Шаттық шеңбері.
Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай біздің мектепте 25 нақты қадам іс-шаралары өтіп жатыр.Соған байланысты, тәуелсіз елдің ұрпағы ретінде бір-бірімізге жылы сөз арнайық. Оқушыларназарын сабаққа аудару. Жыл мезгілдеріне қарай топқа бөліну.Тренинг. «Жыл мезгілі». Жаз мезгілі- суға шомылып жүргендей, күз мезгілі — қолшатырдың астында келе жатқандай, қыс — қармен атысып, көктем-күннің жылуына қуанып тұрғандай қимыл көрсету |
Сабақтағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Талантты және дарындылық.
Көшбасшы- лық.
|
Оқушылар шеңбер бойына тұрып,
Әр оқушы өзіне ұнайтын жыл мезгіліне байланысты қимыл көрсете отырып оз тобын табады. Әр топ мүшелері топ басшысын, бағалаушыны, тайм скиперді сайлайды. Топережесінқайталайды.
|
Сабақты бастай отырып, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырады
Оқушыларды ұнайтын жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөледі. Топ мүшелерін рөлдерге бөлу керектігін айтады. |
2 | Үй тапсырмасын қайталау
7 минут |
Бүгін біз сіздермен ауа райы және оның болжамы жайлы сөз қоғамақпыз.. Алдымен осы ауа туралы не білдік, сол жайлы айтайық.
Топтық жұмыс. Ауа-Жердің қорғаны. Ауаны қорғау. «Қыс» тобы. Ауа, ауаның маңызы. «Көктем» тобы Ауаның құрамы. «Жаз» тобы Ауа неден ластанады «Күз» тобы-Ауаны қорғау Қорытынды. Ыстық орындық, (сұрақ-жауап) |
Сыни тұрғыдан ойлау.
Диалогтік оқыту. . Өзін және өзгені бағалау.
|
Әр топ кезектесіп берілген тақырып бойынша өз білімдерін ортаға салады.
Әр топтан бір оқушыдан шығып қорғайды |
Оқушылар- дың ауа жайлы не білетіндерін сұрайды.
Әртопқа жеке тапсырмабереді.
Мұғалім оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына жағдай жасайды.
Үй тапсырмасын қорытындылайды |
3 | Жаңа материалды түсіндіру.
7 минут |
Ауа райы. Ауа райы болжамы және оның мәні.
1Кітаппен жұмыс. Әр топ өзіне тиісті үзіндіні оқып, ортаға салады. «Қыс» тобы— Ауа райы деген не? Ауа райы болжамын кімдер жасайды? «Күз» тобы- Ауа райы қалай өзгереді? «Көктем»тобы— Ауа райы болжамын білу не үшін және кімдер үшін қажет? «Жаз» тобы— Ауа райы әр жерде әр түрлі болатыны неліктен. |
Талантты және дарынды Сыни тұрғыдан ойлау.
Көшбасшылық. Диалогтік оқыту.
Жаңаәдіс-тәсілдер
.
|
Әртопөзінеберілгенсұрақтөңірегіндеақылдасады, ортақпікіргекеледі. Берілген уақыт біткен соң топтан бір оқушы жауап береді. Қосымша үйден дайындап келген мағлұматтарды ортаға салады. |
Әр топқа тапсырма береді.
Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді.
Жауаптарын қорытындылайды |
4
|
Сергіту сәті
2 минут |
Ауа райы жайлы мақалдар айту. (бұрынғы ата-бабаларымыз ауа райын қалай болжаған?) | Диалогтік оқыту.
Жас ерекшелікті ескеру. Жаңа әдіс-тәсілдер. Талант жәнедарын.
|
Табиғат құбылыстары, ауа-райы жайлы жаттап келген мақал-мәтелдерін айтады, мазмұнын түсіндіреді | Әр топқа мақал айтуды тапсырады. Қорытындылайды |
5 | Жаңа материалды бекіту
7 минут
|
Әр жыл мезгіліне тән ауа райын сипаттау. Экрандағы көрсетілген шартты белгілер бойынша ауа райын айту
«Қыс» тобыҚыстың ауа-райын сипаттайды «Күз» тобы-Күздің ауа-райын сипаттайды «Көктем»тобы— Көктемгі ауа-райын сипаттайды «Жаз»—тобы–Жаздың ауа-райын сипаттайды. |
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Топтық жұмыс. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ пайдалану.
Диалогтікоқыту. Таланттылық пен дарындылық.
|
Топта талқылап, әр топтан бір оқушы өз жыл мезгіліне тән ауа райын сипаттайды.
Экрандағы шартты белгілер бойынша ауа райын айтады. |
Әр топқа тапсырма бере отырып, оқушылардың әржыл мезгілдегі ауа райы ерекшеліктері туралы білімдерін, пікірлерін еркін ортаға салуына бағыт-бағдар береді.
|
6 | Сабақты қорытындылау
9 минут |
1 Ауа райының адам денсауылығына әсері жайлы айту 7
2 Қорытындылау. Ауа райы деген не екен? Ауа райының өзгеруін бақылап, болжам жасайтын кім екен? Ауа райын болжау қай мамандық иелеріне қажет? 3 Астана қаласы бойынша ауа райы болжамын ұсыну |
АКТ қолдану
Сыни тұрғыдан ойлау
Талантты және дарындылық Жаңа әдіс-тәсілдер.
Диалогтік оқыту.
Талантты және дарындылық
АКТ қолдану
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Интернет желісінен алған қызықты мағлұматтарын ортаға салады.
Сабақта алған жаңа білімдерін қорытындылайды, жүйелейді 1 оқушы Астана қаласы бойынша апталық ауа райын айтып береді |
Слайд көрсете отырып, сұрақтар қояды
Оқушылардың танымдық белсенділіктері мен ой-өрісінің дамуын бақылайды, өз ойларын толық жеткізе білуге мүмкіндік туғызады. Қорытынды сұрақтар қояды.
|
7 | Бағалау.
5 минут Рефлексия 2 минут
|
Әр топтың бағалаушысы тобындағы оқушыларды бағалайды.
Стикер арқылы өз ойларын жазып , ұнаған смайликке жапсырады. .
|
Бағалау.
Диалогтік оқу
Сыни тұрғыдан ойлау.
|
Топ бағалаушы-лары топ мүшелерін бағалайды.
. |
Әр топтың бағалаушыларына сөз береді, пікір-лерін тыңдайды.
Қорытынды баға қояды.
Әр оқушының пікірін тыңдайды |
8 | Үйге тапсырма
1 минут |
1 «Ауа райы болжамы және оның мәні » мәтінін оқу, мазмұндау.
2.Ауа райы туралы материалдар жинау.
|
Сыни тұрғыдан ойлау. | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын белгілейді. | Үй тапсырмасын түсіндіре отырып береді. |