Атырау облысы
Атырау қаласы
SilkWay мектеп-лицейі
Шоманова Назгүл Омаржановна
Күні:
12.01.2017ж |
Пәні: Қазақ тілі | Сыныбы: 4 «А» | Сынып жетекшісі: Н. Шоманова | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Зат есімннің септелуі | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі. Г.И. Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева Алматы, «Атамұра» баспасы, 2015 жыл,
4-басылымы, өңделген Слайд ; Интернет желісі;yandex.kz, google.kz. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар | Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері | Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | Зат есімнің септелуі туралы түсінік алып, септік жалғауларымен танысып, олардың сұрақтарын меңгереді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушы іс — әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық Үлкенге де «Сіз» Кішіге де «Сіз» Сәлем бердік сіздерге, Ізетпенен біз! Үй тапсырмасын пысықтау 15- жаттығу — Зат есім дегеніміз не? — Зат есім туралы не білдік?
Ой ашар «Есімнен сөздер құрау» әдісі Ø Өз есімдерін жазып, сол есімдерінде кездесетін әріптерге зат есім болатын сөздер тауып жазады. Ø Осы сөздеріңе сұрақ қой Ø Зат есімге жалғау жалғап жаз. Ø Қандай өзгеріс байқадың? Қандай қорытынды жасар едің? Ереже:
Жаңа сабақ Бүгінгі өтетін тақырыбымыз : Зат есімнің септелуі. Аталған ертегі негізінде септік жалғаулары мен сұрақтарын рет-ретімен орналастыру керектігін айтамын. — Атау қайтыс болғанда кім үнсіз егілді? – Септік шал
Сұрақтар сыры. Жетіген. Не ? — Жетіген Септік аттарының өзі яғни, атау, ілік, барыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес — өздерінің аттарын ашады. Бұл қазақ тіліндегі жеті септік. Олардың сұрақтары және септік жалғаулары болады.
10 – жаттығу. Шеңбер, ата қарлығаш сөздерін септе. А.с. ата шеңбер қарлығаш І.с. атаның шеңбердің қарлығаштың Б.с. атаға шеңберге қарлығашқа Т.с. атаны шеңберді қарлығашты Ж.с. атада шеңберде қарлығашты Ш.с. атадан шеңберден қарлығаштан К.с. атамен шеңбермен қарлығашпен
Мақалдың жалғауын дұрыс жалға. Күш – білімде, білім – кітап…
Кітап – адам… досы.
Туған жер… туың тік.
Жауға жаныңды берсең де, Сырың… берме.
Отан от… да ыстық
Бойыңмен мақтанба, Ойың… мақтан.
Қорытынды. Тест. 1. Септік жалғау…. А) заттың көптігін білдіру үшін Ә) сөздерді бір – бірімен байланыстыру үшін Б) заттың біреуге тән екенін білдіреді.
2. Мына сөз қай септікте тұр? А) жатыс септік Ә) табыс септік Б) көмектес септік
3. Септік жалғауларын атаңдар: А) –ым, -ім Ә) – дар, — дер Б) – ның, — нің 4. Сөйлемді дұрыс толықтырыңдар А) оқушыны Ә) тышқанды Б) дәрігерді
5. Қазақ тілінде неше септік бар? А) 9 Ә) 7 Б) 6
Қ. Мырзалиевтің «Жеті септік» атты өлеңін мәнерлеп оқып, септік жалғаулары мен сұрақтарын қайталау. Атау септік кім? не? десе, Кімнің? ненің? — деп анықтап, Кімді? нені? керек етсең, Кімге? неге? қайда? барсаң, Кімде? неде? қайда? десең, Шығыс септік кімнен? неден? Кіммен? немен? керек болса,
Бағалау
Кері байланыс «Менің көңіл – күйім» баспалдағы Стикерге өз есімдерін жазып, тақтадағы баспалдақтардың біреуіне жабыстырады Керемет! Өзіме сенімдімін! Жақсы! Жаман емес! Маған көмек керек! Білмеймін! Нашар!
Үйге тапсырма. өлеңді жаттау. 20 — жаттығу |
Оқушылар амандасады
Үй тапсырмасын қорытындылайды
Өз есімдеріндегі әріптерден сөз құрап жазады
Ережені айтады
Ертегіні тыңдай отырып, жеті септікпен танысады
Ертегі негізінде септік жалғаулары мен сұрақтарын рет-ретімен орналастырады
Жетіген сөзін септеп жазады
Әр топ өзіне берілген сөздерді топтап жазады
Мақалдың жалғауын тауып жазады
Тест жұмысы арқылы қорытындылайды
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]
САЛЕМЕТСІЗДЕР МЕ МЕН СІЗДЕРДІҢ САЙТТАРЫНЫЗГА ТІРКЕЛІП, САБАКТАРМЕН БАСКА МУГАЛЫМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕЛЕРІМЕН БӨЛІСКІМ КЕЛЕДІ