Басы » Бастауыш сыныптар » Шұбат.Сөздің көп мағынасы.

Шұбат.Сөздің көп мағынасы.

Шарван Умарқызы Бакилова

Бастауыш сынып мұғалімі

Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы

Таусүгір орта мектебі КММ

 

  Пәні :ана тілі 1-сынып         Мұғалімі :Бакилова Шарван Умарқызы
Сабақтың тақырыбы: Шұбат.Сөздің көп мағынасы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар  шұбаттың денсаулыққа пайдасын ұғынады, мәтінді мәнерлеп,түсініп  оқуға, өз ойларын еркін жеткізуге,тіл байлығын арттыруға машықтанады.пайдасы туралы  негізгі ойды ұғынуына бағыт бағдар беру.

Сөздің көп мағыналығы  туралы түсінік алуға  бағыт-бағдар беру.

Нәтижесі Сөздің көп мағыналығы туралы түсінігін  кеңейтеді.

Мәтінмен танысады. Шұбаттың адам ағзасына пайдалы екенін түсінеді. Ойын еркін жеткізеді.

Сабақтың әдіс – тәсілі:  Ой тастау, Миға шабуыл, топқа бөліну,топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс,сәйкестендіру.
Сабақтың көрнекілігі: Проектор, бейнеролик, қағаздар, оқулық, Түйенің суреттері, үлестірме парақшалары (жауап жазу, бағалау),постер салады
Пәнаралық байланыс: «Пайдалы кеңес» журналы, қазақ тілі ,  практикалық жұмыс
Жаңа сабақ: Шұбат.Сөздің көп мағыналығы.
Кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты Сабақтың өту барысы Оқушының іс-әрекеті Сабақ-

тың әдісі

Білу  

Оқушыларға шұбаттың түрлі түсті ыдысқа құйылған суреттері бар парақшалар

тарату арқылы, ретпен топқа бөлінеді.

 

Сабақ алдында сергіту сәтін жасау.

Үй   тапсырмасы «Түйе»

мәтінін әр топтан оқиды және мазмұндайды. Сөз туралы алған білімдерін

жүйелейді.

 

 

 

Оқушылар  «Түйе» мәтінін тізбектей оқып, түсінгенін айтады.Жазбаша жазған 184-жаттығуды талдайды.

Сөз және оның түрлерінің ережелерін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныппен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну Оқулықтан  «Шұбат»

мәтініні оқу арқылы жаңа сабақты тереңірек түсіну

Миға шабуыл жасау. Таудың басы,адамның  басы, қарағайдың  басын көрсетілген

суреттерді көрсетіп сөздің көп

мағыналы болатынын табады.

Топтарға тапсырма береді. «Шұбат»мәтінін оқиды.

І топ:Дүкендегі шұбат

ІІ топ ;Кесеге құйылған шұбат 

ІІІ топ: Ежірге құйылған шұбат

ІV топ:Тостағанға құйылған шұбат.

 

 

    Бас сөзінің мағынасын ашып,ереже құрастырды. Айтылуы бір,мағынасы әр түрлі сөздерді көп  мағыналы сөздер дейміз. Әр топ  өздеріне берілген тапсырма бойынша алдымен жеке,сосын жұппен және топпен мәтінді   оқыды. Топпен жұмыс
Қолдану   186-жаттығу.Жұмбақты көшіріп жазады.Қарамен жазылған сөзге мән береді. Дәптермен жұмыс жасайдыЖұмбақ ішіндегі қарамен жазылған көмірдей қара,басыңа қара деген сөздің мағынасын ашады.. Сыныппен жұмыс
Талдау Бейнеролик көрсете, түйе өсіру шаруашылы

ғындағы  шұбат өндірудің пайдасы туралы ой-пікірін талдайды.

 

 

 

Топтарға тапсырма береді.Әр топ постер салып,оны қорғайды.

І топ:Дүкендегі шұбат

ІІ топ ;Кесеге құйылған шұбат 

ІІІ топ: Ежірге құйылған шұбат

ІV топ:Тостағанға құйылған шұбат.

1.Шұбат неден жасалады?

2.Шұбаттың адам ағзасына қандай пайдасы бар ?

3.Неге түйені төрт түліктің

төресі деп атайды?

 

 

Түрлі постер салу арқылы шұбат туралы ойларын әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Топпен жұмыс
Жинақтау (синтез.) Бүгінгі сабақтан алған білімдерін

зерделеу.

Әр топтағы жеке оқушылардың білім-білік деңгеін

тест  жұмысымен  бақылау.

 

ТЕСТ

1.Түйенің пайдасы қандай ?

а.Көлік,тамақ,сусын,киім.

ә.Тамақ,ет,сусын.

б.Жүні,еті,құрты,майы.

2.Шұбат неден жасалады  ?

а.Жылқы сүтінен

ә,Түйе сүтінен

б.Сиыр сүтінен

3.Қарама-қарсы сөздерді тап ?

а.Момын,жуас

ә.Түйенің басы,таудың басы.

б.Биік-аласа.

4.Мағынасы жуық сөздерді тап ?

а.Ұзын-қысқа.

ә.Әдемі,сұлу,көркем.

б.Кесені орнына қой.Қой жайылды.

5.Көп мағыналы сөздерді тап ?

а.Ащы-тәтті.

ә.Мықты,төзімді.

б.От жақ.Бояу жақ

 

 

Жеке жұмыс
Бағалау  Сабақ айту барысында

оқушы бақылайды.

Оқушылардың сабақ соңындағы білім қорытындысы. Қорыту, әр топ бір-бірінің жұмыстарына қол шапалақтау

арқылы баға береді.

Ой-түйін,бағалау критерийлерімен формативті бағалайды.

 

 
Келесі оқылым Үйге тапсырма беру 1.«Шұбат» мәтінін оқып,мазмұндау.115-бет

1.      187-жаттығу.

3.Малдың пайдасы туралы шағын әңгіме(эссе)  жазу.

 

   
Рефлекция Оқушылардыңсабаққа деген  ықылас,көз қарасы. Сабақ соңында кері байланыс жасап, оқушылардың  сабақтан алған әсері туралы пікірін білдіреді. Оқушылар сабақта алған әсерлерін жазып, смайликтерді ілді. [bws_related_posts]

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *