Куньязова.Гульнар Орынбасаровна
І.Жансүгіров атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
ШҚО.Көкпекті ауданы
Шұғылбай ауылы
Б.Бұлқышев. «Ана» (Ана тілі.4-сынып)
Мақсаты: шығарманың тақырыбын ашу, мазмұның меңгеру, шығармашылық ізденіске талпыну.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену.
Ресрустар: таратпа мат-дар, сызба, интерактивті тақта, эл.оқулық.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Қызығушылықты ояту
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ элект.оқулық
Оқулықпен жұмыс
Жинақтау
Талдау
Ассосация
Шығармашылық кезең
Ой қорыту
Қорытындылау
Үйге тапсырма
Бағалау
Рефлексия
|
Психологиялық тренинг «Тамаша екен»
«Дайындығыңды көрсет» кезеңі . Бүгін ана тақырыбын ары қарай жалғастырамыз. Ол Баубек Бұлқышевтың «Ана» деп аталатын шығармасы.
Іштей оқыту
«Пікірлер» кезеңі Шығарманы оқи отырып, қандай әсер алдыңдар? Кім қандай пікір айта алады?
«Сөз сырына саяхат» кезеңі
«Ана кім?»
«Мен толықтырамын»
Осы әңгімеден өзіңе қандай әсер алдың?
Ақылдың алты қалпағы теориясын көрсету
Мәтінді түсініп оқу, «Ана»тақырыбына өлең жазу
Топ жетекшісі топ мүшелерінің жинаған ұпайларымен бағалайды.
Стикерге ойларын жазады. |
Бір-біріне сәттілік тілейді.
Жеке жұмыс «Ана» тақырыбына эссе жазып «Ыстық орындықта» ең үздігін оқиды.
Интерактивті тақтадан тыңдайды.
Әр топтан бір пікір айтады.
Әр оқушы жеке жұмыс парағымен істейді. Мәтіндегі теңеу сөзді тап. «Тасымайтын қан» тіркесінің мағанасын түсіндір «Сезбейтін сезім» тіркесінің мағанасын түсіндір «Құндақ»сөзін қалай түсінесің? «Уанбай»сөзіне мағаналас сөз тап Жауаптарын айтады.
Әр жұп ақылдасып, жауап береді. Ақ, қара, қызыл, сары, көк қалпақ бойынша ой айтады. Оқушылар не түсінгендерін, алған білімдерін жазады.
Күнделіктерін ашып үй тапсырмаларын жазып алады.
Бүгінгі сабақ бойынша пікірлерін жазып, табыс ағашына іледі. |
Рефлексивті есеп.
Сыныптағы ынтымақтастықты нығайту мақсатында сабағымды псхологиялық тренинг арқылы бастадым. «Дайындығыңды көрсет» кезеңінде «ең үздік» эссені таңдауда оқушылардың бірін-бірі бағалауды үйренгенін байқадым. Жаңа тақырыпты меңгеруде эл.оқулықты қолдануым тиімді болды деп есептеймін. Себебі:жазушы туралы көп мағлұматтар алды. «Пікірлер» кезеңінде оқушылар өз сезімдерін жасыра алмады. Жас ерекшеліктеріне сай берілген тапсырмаларды талдау кезеңінде тақырыпты жақсы меңгергендері байқалып тұрды. Шығармашылық кезең мен ой қорыту кезеңі мен үшін сәтті шықты. Себебі қорытынды кезеңінде «6 қалпақты» қолдану оқушыларды қызықтырды. Сабақ соңында сынып оқушыларын өздері сайлаған спикпрлер бағалау критерийлерін қолдана отырып бағалады. Бағалау кезеңінде оқушылардың өздері де критерийлерге сәйкес келмеген тұстарын біліп отырды.
Сәттілігі: Мен бұл сабақта сабақ кезеңдерін ұтымды ұйымдастырдым. Эссе жазуда жақсы сөйлемдерді құрап, өз ойларын нақты жеткізе білуі болды.
Оқушы шығармашылығынан
Ана
Бұл өмірде «ана» деген сөзден қасиетті сөз жоқ. Ана деген сөзді естігенде жүрегіміз тулап, ерекше бір қуанышты сезімге бөленеміз. Теледидардан анасынан айырылған балаларды көргенде қатты толқимын. Жан-жануарлардың өзі де анасы-баласыз, баласы-анасыз өмір сүре алмайды ғой. Ананың аялы алақанымен ыстық құшағында өсу мен үшін үлкен бақыт.
Аналарымыз аман болсын!
Тельманова Айым