Басы » Математика » Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару

 

Ы. Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицейдің

математика пәнінің мұғалімі

Нұрмағанбетова Гүлжан Медетбайқызы

 

Күні:    Сынып:  8 «а» Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы:   Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Есептер шығару

 

Сілтеме  Күнтізбелік жоспар,  8-сынып оқулығы, интерактивті тақта, электронды оқулық
Мақсаты
  • Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіреді
  • Есептер шығаруда квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып өрнектерді түрлендіру дағдысын дамытады
  • Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айтады және ойлау қабілеттерін дамытады;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттырады, тапқырлық қабілеттерін дамытады. Тәуелсіздіктің 25 жылдығына тоқтала отырып, оқушылардың патриоттық сезімдері қалыптасады;
Күтілетін нәтиже
  • Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре алатын болады;
  • Көбейткішті түбір таңбасының астына еңгізе алады
  • Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босата алады
  • Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып өрнектер ықшамдай алады
  • Топпен жұмыс жасау барысында өзгелердің пікірімен санаса алатын болады.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Жұппен және топпен жұмыс, ойлан-жұптас-бөліс әдісі
Ресурстар Презентация-слайд, жетондар, үлестірмелі материалдар, А3 форматты қағаздар,маркерлер

 

Кезеңдер Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарын сабаққа аудару 1.Сабаққа назар аударады

2.Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады.

3.Бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас орнатады.

Топтастыру

Оқушыларға вагон номерлері жазылған кеспе қағаздарын таратып беру.

Оқушыларды сабақтың жүру барысымен таныстырып өту

·         Пойыз төрт вагоннан тұрады.

·         Төрт вагонға 3 жолсерік бекітіледі.

·         Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды.

·         Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында жетондарды санау арқылы баға қояды.

Оқушылар шаттық шеңбер құрады.

Оқушылар таңдап алған қағаздарындағы жазылған вагон номерлері бойынша 4 топқа бірігеді, жолсерік тағайындалады.

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

№87, №94 есептер

 

Бір-бірін жұпта тексереді
Сабақты бекіту

 

 

 

 

 

 

Математика тарихынан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Жұмбақ

Оң сандарға қол шатырдай                                                                                             Қалпақ болған беделі                                                                                                            Квадратасаң егер оны,                                                                               Жоғалтасың сен оны.  (Квадрат түбір)

Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.  Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:

Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы.  1637жылы арифметикалық  квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды математигі А.Ширар түбірді мына түрде белгілеген V.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бостандық» бекетінің тапсырмалары

 

199*10+=1992

 

1900+=1998

 

1900+=1996

 

1000+990+=1995

 

990+1000+=1991

 

1900+=1999

 

20*=2000

 

19*100+90+=1993

1991 жылы ҚР Тәуелсіздік алған жылы.
1992 жылы 4 маусымда ҚР-ның Мемлекеттік рәміздері дүниеге келді
1993 жылы ҚР тұңғыш Конституциясы қабылданды».

ҚР-ның ұлттық валютасы теңге айналымға енгізілді.
1995 жылы 30 тамызда екінші рет тәуелсіз еліміздің Конституциясы қабылданды.

1996 жылы 16 желтоқсанда Алматы қаласында Тәуелсіздік монументі ашылды.

 

«Бірлік» бекетінің тапсырмалары

 

(Оқулықпен жұмыс)

 

№84,  №91

 

 
Сергіту сәті

 

 

 

 

Оқушылар өз пікірін айтады

 

«Тұрақтылық»  бекетінің тапсырмалары

 

(Жеке оқушылармен жұмыс)

 

Үлгерімі орташа деңгейдегі оқушыға – 5 сұрақтан тұратын тест

Үлгерімі жақсы – деңгейлік есеп

Үлгерімі өте жақсы – электронды оқулықпен жұмыс

Әр топтағы оқушылар деңгейіне қарай берілген тапсырмалармен жұмыстанады,  жұптық тексеру орындалады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Өркендеу» бекетінің тапсырмалары

 

І вагон

ІІ вагон

ІІІ вагон

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс жасайды

 

 

 

 

Үйге тапсырма

           

 

 

 

 

Кері байланыс

Сабақты қорытындылау

 

(Өрмекші торы арқылы қорытындыланады)

•      «Т,Ә,У,Е,Л,С,І,З,Д,І,К» әріптерінен басталатын математикалық терминдер жазып келу.

•      №90, №95 есептер

 

Бағалау

Рейтинг бойынша бағалау

«3» бағасы – 2-3 жетон жинау

«4» бағасы – 4-5 жетон жинау

«5» бағасы – 6 –дан көп жетон

Смайлик арқылы кері байланыс орнату

Күнделікке тапсырманы жазып алады.

 

 

 

 

 

 

Жолсерік бағалау критерийлері бойынша бағалауды жүзеге асырады.

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақта нені біліп, не түйгендері туралы ойлары бойынша пікір алмасады, өз ұсыныс- тілектерін стикер арқылы жапсырады

Сабақты талдау Не сәтті өтті?  
Не сәтсіз өтті?  
Нені  дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді?  
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *